Oikeus: 35-vuotias naisopettaja harrasti seksiä 15-vuotiaan kanssa – aviomies puolusti vaimoaan
Kommentit (407)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju selittää hyvin sen, miksi alaikäisten lasten some-kanavat ovat täynnä yhteydenottoja aikuisilta miehiltä. Ei mitään häpyä, kunniaa tai ymmärrystä siitä, mitä turvallinen lapsuus ja siihen kuuluvat kiintymyssuhteet tarkoittavat. Surullista.
Kyllä.
Ei sitä tiedä miten tässä maailmassa pystyy omia lapsiaan suojella kun joka puolella, lähellä ja kaukana vaanii uhka.
Kaiken keskellä pitää vain itse koittaa pysyä tasapainoisena ja samalla pelottelematta varoitella niitä lapsia. Ei oo helppo homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi uskoa, miten miehet tässä puolustelevat lasten hyväksikäyttöä. Olisiko se teistä vieläkin ok, jos kyseessä olisi oma lapsi?
Uskon useimpien miesten haaveilleen seksuaalisesta kanssakäymisestä 13 vuodesta eteenpäin.
Jos olisi ollut vanhempi nainen, vaikkapa sitten hyvännäköinen opettajakin, suurin osa miehistä ei olisi saanut asiasta sen kummempia traumoja, vaan päässyt panemaan nuorena.
En pitäisi tuomittavan jos oma poikani pääsisi naimaan jotain siedettävän näköistä vanhempaa naista alaikäisenä.
Jostain kummallisesta syystä, ehkä sovinismistani johtuen, pitäisin sitä rikoksena tyttäreni kohdalla.
Haaveilu on haaveilua ja hyväksikäyttö hyväksikäyttöä. Kyllä ne nuoret tytötkin kaikenlaisesta haaveilee, ja se on ihan ok, kuuluu ikään. Haaveilu on kuitenkin turvallista. Hyväksikäytöstä jää lähes poikkeuksetta jonkinlaiset jäljet, myös pojille. Näkyvät sitten myöhemmin vääristyneenä suhteensa seksiin tai omaan itseensä, vaikeuksina muodostaa normaaleja tasavertaisia suhteita jne.
Tyttö ei haaveile seksistä opettajan kanssa, poika kyllä.
Itse ainakin nuorena tyttönä haaveilin seksistä miesopettajan kanssa.
Todella oksettavaa että miehet täällä puolustaa alaikäisen hyväksikäyttöä ja pedofiliaa,, menkää hoitoon, te puolistelijat!
Vaikka miten päin katsoisi niin nuoren hyväksikäyttö on rikos! Vaikka nuori itse haaveilee ja haluaa, niin sen pitäis jäädä aikuisen osalta siihen! Aikuinen ei saa rohkaista tuolla tavalla, sairasta tosiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi uskoa, miten miehet tässä puolustelevat lasten hyväksikäyttöä. Olisiko se teistä vieläkin ok, jos kyseessä olisi oma lapsi?
Jos oma poika olisi saanut pilsua opettajalta niin sanoisin: Wuhuu, sillälailla! Ei muuta kuin uutta putkeen!
Ei tarvitse edes kysyä, oletko pojan isä vai äiti. Tarkista nyt vielä poikasi toiselta vanhemmalta, onko hän kanssasi samaa mieltä.
Olisitko muuten ihan yhtä innoissasi silloin, jos kyseessä olisi ollut miesopettaja?
Terve poika ei mieti miesopettajia ja niiden tuhkaluukkua.
Ai olet homofoobikko, eipä yllätä. Tuleeko lapselle lentävä lähtö kotoa, kun sinulle selviää, että hän onkin homoseksuaali?
Ai, missä sanoin pelkääväni homoja?? Sanoin: terve poika.
Vierailija kirjoitti:
Todella oksettavaa että miehet täällä puolustaa alaikäisen hyväksikäyttöä ja pedofiliaa,, menkää hoitoon, te puolistelijat!
Vaikka miten päin katsoisi niin nuoren hyväksikäyttö on rikos! Vaikka nuori itse haaveilee ja haluaa, niin sen pitäis jäädä aikuisen osalta siihen! Aikuinen ei saa rohkaista tuolla tavalla, sairasta tosiaan!
Miksi syytät miehiä siitä että naiset täällä puolustelevat hyväksikäyttäjiä? Selkeää miesvihaa. Tyypillistä feminismiä.
Muutamat viimeisimmät kommentit: Nuoret pojat haluavat/haaveilevat seksistä opettaren kanssa: alapeukkuja.
Tytöt tekevät näin: yläpeukkuja.
Internet on ihmeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta se aviomies voi tehdä? MYöntää oikeudessa, että" joo, olen naimisissa pedofiilin kanssa ja kylläpäs olen tyhmä kun en ole sitä ennen tajunnut".
Suurin osa äijistä tuskin haluaa tunnustaa olevansa helposti petettävissä.
Kuvittelepa, jos mies olisi se hyväksikäyttäjä ja vaimo puolustaisi häntä! Silloin tässäkin ketjussa haukuttaisiin ja syytettäisiin vaimoa. "Kyllä naiset on hirveitä" jne. Todellinen tekijä, eli mies jäisi sivuosaan.
Älä viitsi valehdella. Tällä palstalla on niin paljon miesvihaa, että jos tuollaista tapahtuisi Suomessa ja mies olisi antanut nahkafagottia himokkaalle ja kauniille 15v pimulle niin vaimon tuesta huolimatta täältä lähtisi välittömästi muutama bussilastillinen raivoavia palstamammoja repimään mieheltä sekä munat, että pään juurineen irti!!1
Vierailija kirjoitti:
"Myöhemmin Barber väitti, että 15-vuotias oli itse tavoitellut häntä."
En ihmettelisi yhtään. Kaikki teinipojat masturboivat välitunnilla vessassa nuoria naisopettajia ajatellen. Laitonta silti, muttei kyllä välttämättä ollenkaan traumaattista teinipojalle, päinvastoin.
Paskat masturboi. En muista koskaan masturboineeni koulussa, vielä vähemmän jotain opea ajatellen.
Ope valinnut väärän ammatin kun käyttää noin asemaansa väärin ja vielä uhkailee heikommassa asemassa olevaa? Tuollaisesta pitäisi saada reilusti extraa tavanomaiseen nähden. Lapselle jää traumat tuollaisesta.
Eihän tuossa ole muusta kysymys kuin vallankäytöstä ja sen tuomasta voimaantumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon useimpien miesten haaveilleen seksuaalisesta kanssakäymisestä 13 vuodesta eteenpäin.
Jos olisi ollut vanhempi nainen, vaikkapa sitten hyvännäköinen opettajakin, suurin osa miehistä ei olisi saanut asiasta sen kummempia traumoja, vaan päässyt panemaan nuorena.
En pitäisi tuomittavan jos oma poikani pääsisi naimaan jotain siedettävän näköistä vanhempaa naista alaikäisenä.
Jostain kummallisesta syystä, ehkä sovinismistani johtuen, pitäisin sitä rikoksena tyttäreni kohdalla.
Se että poika nussii on automaattisesti todiste siitä, että poika on sitä halunnut (erektio). Tytöstä ei voi millään päätellä samaa. Jää epävarmuus siitä, että onko mies jotenkin painostanut tyttöä seksiin ja vaikka käyttänyt liukuvoidetta tytön ollessa haluton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta se aviomies voi tehdä? MYöntää oikeudessa, että" joo, olen naimisissa pedofiilin kanssa ja kylläpäs olen tyhmä kun en ole sitä ennen tajunnut".
Suurin osa äijistä tuskin haluaa tunnustaa olevansa helposti petettävissä.
Kuvittelepa, jos mies olisi se hyväksikäyttäjä ja vaimo puolustaisi häntä! Silloin tässäkin ketjussa haukuttaisiin ja syytettäisiin vaimoa. "Kyllä naiset on hirveitä" jne. Todellinen tekijä, eli mies jäisi sivuosaan.
Älä viitsi valehdella. Tällä palstalla on niin paljon miesvihaa, että jos tuollaista tapahtuisi Suomessa ja mies olisi antanut nahkafagottia himokkaalle ja kauniille 15v pimulle niin vaimon tuesta huolimatta täältä lähtisi välittömästi muutama bussilastillinen raivoavia palstamammoja repimään mieheltä sekä munat, että pään juurineen irti!!1
Toivottavasti. Jos mies- tai naisopettaja tekisi omien teinieni suuntaan minkäänlaisia seksuaalisia lähestymisiä, niin hän voisi olla satavarma, että seuraavat seksuaaliset lähestymiset tapahtuvat vankilan suihkuhuoneessa, jos se minusta on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilu on haaveilua ja hyväksikäyttö hyväksikäyttöä. Kyllä ne nuoret tytötkin kaikenlaisesta haaveilee, ja se on ihan ok, kuuluu ikään. Haaveilu on kuitenkin turvallista. Hyväksikäytöstä jää lähes poikkeuksetta jonkinlaiset jäljet, myös pojille. Näkyvät sitten myöhemmin vääristyneenä suhteensa seksiin tai omaan itseensä, vaikeuksina muodostaa normaaleja tasavertaisia suhteita jne.
Et ehkä aivan ymmärtänyt mitä tarkoitin, johtuen ehkä sukupuoltemme eroista.
Pojat haaveilevat pääsevänsä panemaan ja se haave toteutetaan heti kun sen kykenee tekemään.Suurimmalla osalla miehistä homma toimii näin suoraviivaisesti, eikä jätä traumoja, jos seksi onnistuu ok. vaan hyvän olon tunteen.
Tytöt voivat olla hyvin toisenlaisia (en tiedä kun en ole tyttö/nainen).
He voivat haaveilla ja tyydytellä itseään, mutta eivät kuitenkaan haluaisi naida jotain idoliaan, eli heillä koko homma toimii toisella tavalla.Mistäs minä siitä toisaalta tiedän kun olen mies.
Yhtä vähän sinä tiedät miesten maailmasta joten............
Meni vähän kyllä tuo sukupuoliarvauksesi mönkään, joten höpinöiltäsi meni oikeastaan pohja jo siinä kun ei sinulla oikeastaan tunnu olevan muuta väitteesi tueksi kuin ne vehkeet jalkojesi välissä. Minä taas olen työni puolesta joutunut tähän asiaan jonkun verran perehtymään, joten uskoisin tietäväni asiasta hieman enemmän kuin sinun kiveksesi. Mikäli ne kulkusesi kuitenkin haluaisivat perehtyä asiaan vähän paremmin eivätkä tyytyä pelkkään mutuiluun niin esimerkiksi tästä on hyvä aloittaa:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15358939/
Ihan siltä varalta että poikasi joskus tuollaiseen tilanteeseen joutuu (toivottavasti ei) niin toivon todella että koitat päästä irti tuosta aivan liian yleisestä "Höhöh, poika sai pillua!"-asenteesta - tuollainen vähättely on merkittävä syy sille että hyväksikäytetyt pojat jäävät usein vaille kaipaamansa apua ja tukea.
Vierailija kirjoitti:
Muutamat viimeisimmät kommentit: Nuoret pojat haluavat/haaveilevat seksistä opettaren kanssa: alapeukkuja.
Tytöt tekevät näin: yläpeukkuja.
Internet on ihmeellinen.
Yksi mieskirjoittaja väitti, että pojat haaveilevat seksistä opettajan kanssa, tytöt eivät. Myös tytöt haaveilevat seksistä miesopettajan kanssa. Teini-ikään kuuluu, että haaveillaan saavuttamattomasta. Yksikään aikuinen ei ole oikeutettu käyttämään tuota hyväksi. Asia on ihan yksinkertainen, mutta sinä et sitä tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oma poika olisi saanut pilsua opettajalta niin sanoisin: Wuhuu, sillälailla! Ei muuta kuin uutta putkeen!
Ei tarvitse edes kysyä, oletko pojan isä vai äiti. Tarkista nyt vielä poikasi toiselta vanhemmalta, onko hän kanssasi samaa mieltä.
Olisitko muuten ihan yhtä innoissasi silloin, jos kyseessä olisi ollut miesopettaja?
Terve poika ei mieti miesopettajia ja niiden tuhkaluukkua.
Ai olet homofoobikko, eipä yllätä. Tuleeko lapselle lentävä lähtö kotoa, kun sinulle selviää, että hän onkin homoseksuaali?
Ai, missä sanoin pelkääväni homoja?? Sanoin: terve poika.
Mitä sitten teet, kun poikasi tuo poikaystävänsä kotiin?
Yritän aina uskotella itselleni, että on täysi myytti, että miehet ajattelevat vain alapäällään. Mutta kyllä te, miehet, ihan itse todistatte väkevästi tämän myytin puolesta. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Olisin antanut 15-vuotiaana ihan mitä vaan, että olisin päässyt panemaan sähäkän ruotsinkielen opettajan kanssa. Mitä hyväksikäyttöä se muka olisi? win-win tilanne kaikille
Entä jos sinua olisi ahdistellut viisikymppinen, pullukka matematiikan opettaja. Win-win, eikö vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin antanut 15-vuotiaana ihan mitä vaan, että olisin päässyt panemaan sähäkän ruotsinkielen opettajan kanssa. Mitä hyväksikäyttöä se muka olisi? win-win tilanne kaikille
Entä jos sinua olisi ahdistellut viisikymppinen, pullukka matematiikan opettaja. Win-win, eikö vaan?
Katsos kun mielikuvitus riittää tietysti vain siihen asti, että teinipoikaa ahdistelee instabeiben näköinen opettaja. Tällaisessa maailmassa nämä "miehet" ja "isät" kai sitten elävät.
Vierailija kirjoitti:
Puolet pedofiileista on naisia. En ymmärrä kuinka vajaa miehen pitää olla, ettei ymmärrä sitä vahinkoa mitä tuo saa aikaan lapsen kehitykselle.
Kuinka usein miehet sitten ruikuttavat sitä, että ovat saaneet seksiä viisitoista vuotiaana vanhemmalta naiselta?
En ole juurikaan törmännyt näihin valittajiin. Voi toki linkittää niitä harvoja, mikäli löytyy.
Ettei olisi vaan joidenkin naisten "olettamaa."
Kummallista, useita mieskommentoijia ja yksikään ei ole kertonut saaneensa traumoja alaikäisenä naimisen seurauksena.
Naiset taas kertovat useallakin suulla, että kyllä niitä traumoja teillä täytyy olla, muuten ei tasa-arvo toteudu :-)
Miksei tyttö muka voisi haaveilla seksistä opettajan kanssa? Hyvin voi haaveilla. Ehkä tuommoinen on pojilla yleisempää, mutta kyllä teini-ikäiset tytötkin ajattelee seksiä usein ja kehittää kaikenlaisia fantasioita.