Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeus: 35-vuotias naisopettaja harrasti seksiä 15-vuotiaan kanssa – aviomies puolusti vaimoaan

Kommentit (407)

Vierailija
41/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi uskoa, miten miehet tässä puolustelevat lasten hyväksikäyttöä. Olisiko se teistä vieläkin ok, jos kyseessä olisi oma lapsi?

Jos oma poika olisi saanut pilsua opettajalta niin sanoisin: Wuhuu, sillälailla! Ei muuta kuin uutta putkeen!

Ei tarvitse edes kysyä, oletko pojan isä vai äiti. Tarkista nyt vielä poikasi toiselta vanhemmalta, onko hän kanssasi samaa mieltä.

Olisitko muuten ihan yhtä innoissasi silloin, jos kyseessä olisi ollut miesopettaja?

Terve poika ei mieti miesopettajia ja niiden tuhkaluukkua.

Vierailija
42/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi uskoa, miten miehet tässä puolustelevat lasten hyväksikäyttöä. Olisiko se teistä vieläkin ok, jos kyseessä olisi oma lapsi?

Suurin osa näistä hyväksikäytön puolistelijoista täällä on kylläkin naisia.

Ei todellakaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma poika olisi saanut pilsua opettajalta niin sanoisin: Wuhuu, sillälailla! Ei muuta kuin uutta putkeen!

Ei tarvitse edes kysyä, oletko pojan isä vai äiti. Tarkista nyt vielä poikasi toiselta vanhemmalta, onko hän kanssasi samaa mieltä.

Olisitko muuten ihan yhtä innoissasi silloin, jos kyseessä olisi ollut miesopettaja?

Mites Haavisto poikana?

Vierailija
44/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan helvetin käsittämättömän typerää ja vastuutonta tuolta opettajattarelta. Potkut olisi paikallaan. Ties mitä traumoja tuo viaton poika tuosta vielä tunne-elämäänsä saa.

Vierailija
45/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai olet homofoobikko, eipä yllätä. Tuleeko lapselle lentävä lähtö kotoa, kun sinulle selviää, että hän onkin homoseksuaali?

Vierailija
46/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites Haavisto poikana?

Haavisto ei olekaan terve, koska on kallellaan omaan sukupuoleensa

Vierailija
47/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin antanut 15-vuotiaana ihan mitä vaan, että olisin päässyt panemaan sähäkän ruotsinkielen opettajan kanssa. Mitä hyväksikäyttöä se muka olisi? win-win tilanne kaikille

Vähän kuin merimakkaralla ja kalalla joka asuu merimakkaran peräsuolessa.

Vierailija
48/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon useimpien miesten haaveilleen seksuaalisesta kanssakäymisestä 13 vuodesta eteenpäin.

Jos olisi ollut vanhempi nainen, vaikkapa sitten hyvännäköinen opettajakin, suurin osa miehistä ei olisi saanut asiasta sen kummempia traumoja, vaan päässyt panemaan nuorena.

En pitäisi tuomittavan jos oma poikani pääsisi naimaan jotain siedettävän näköistä vanhempaa naista alaikäisenä.

Jostain kummallisesta syystä, ehkä sovinismistani johtuen, pitäisin sitä rikoksena tyttäreni kohdalla.

Haaveilu on haaveilua ja hyväksikäyttö hyväksikäyttöä. Kyllä ne nuoret tytötkin kaikenlaisesta haaveilee, ja se on ihan ok, kuuluu ikään. Haaveilu on kuitenkin turvallista. Hyväksikäytöstä jää lähes poikkeuksetta jonkinlaiset jäljet, myös pojille. Näkyvät sitten myöhemmin vääristyneenä suhteensa seksiin tai omaan itseensä, vaikeuksina muodostaa normaaleja tasavertaisia suhteita jne.

Et ehkä aivan ymmärtänyt mitä tarkoitin, johtuen ehkä sukupuoltemme eroista.

Pojat haaveilevat pääsevänsä panemaan ja se haave toteutetaan heti kun sen kykenee tekemään.

Suurimmalla osalla miehistä homma toimii näin suoraviivaisesti, eikä jätä traumoja, jos seksi onnistuu ok. vaan hyvän olon tunteen.

Tytöt voivat olla hyvin toisenlaisia (en tiedä kun en ole tyttö/nainen).

He voivat haaveilla ja tyydytellä itseään, mutta eivät kuitenkaan haluaisi naida jotain idoliaan, eli heillä koko homma toimii toisella tavalla.

Mistäs minä siitä toisaalta tiedän kun olen mies.

Yhtä vähän sinä tiedät miesten maailmasta joten............

Hyi että olet vastenmielinen. 

Mikä kirjoituksessani oli vastenmielistä?

Sekö ettet ymmärrä kuinka poikien/miesten ajatusmaailma seksuaalisuutta kohtaan toimii?

Sitä voisit käydä kysymässä vaikka terapiassa, oikeasti, jos et ymmärrä ajatuksessasi olevan mitään vikaa.

Hitto tämä maailma kaikkine sairauksineen ja uhkineen alkaa olla jo siinä vaiheessa että sais tulla jo joku kaiken hävittävä pamahdus.

Vierailija
49/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä harrastanut seksiä 16 vuoden iästä lähtien, ensimmäinen kumppani oli 22 vuotias nainen, ei minulle jäänyt mitään traumoja. Entä jos olisin ollut 14 vuotta? Tuskin, olen helvetin ylpeä itsestäni. Eniten harmittaa panematta jättämiset, silloin kun olin nuori. Ei näin 45 vuotiaana jaksa enää samalla innolla. Te naiset ette vaan tajua miehistä mitään.

Vierailija
50/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole.

Juu juu, eipä tietenkään.

Vierailija
51/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole.

No ovathan he.

Vierailija
52/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole.

Kyllä se sitten voi olla vaikeaa jollekin katkeralle feministille myöntää että on niitä outoja ihmisiä naisissakin kuten esim täällä tätä hyväksikäyttöä puolustavista suurin osa on naisia.

Vierailija
53/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja pitäköön näppinsä erossa lapsista ja himonsa hallinnassa. Entä jos olisi ollut sukupuolet toisinpäin?

Tätä se on kun panettaa eikä muulla väliä. Vastuuta ei tunneta.

Vierailija
54/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet pedofiileista on naisia. En ymmärrä kuinka vajaa miehen pitää olla, ettei ymmärrä sitä vahinkoa mitä tuo saa aikaan lapsen kehitykselle.

Vierailija
55/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon useimpien miesten haaveilleen seksuaalisesta kanssakäymisestä 13 vuodesta eteenpäin.

Jos olisi ollut vanhempi nainen, vaikkapa sitten hyvännäköinen opettajakin, suurin osa miehistä ei olisi saanut asiasta sen kummempia traumoja, vaan päässyt panemaan nuorena.

En pitäisi tuomittavan jos oma poikani pääsisi naimaan jotain siedettävän näköistä vanhempaa naista alaikäisenä.

Jostain kummallisesta syystä, ehkä sovinismistani johtuen, pitäisin sitä rikoksena tyttäreni kohdalla.

Haaveilu on haaveilua ja hyväksikäyttö hyväksikäyttöä. Kyllä ne nuoret tytötkin kaikenlaisesta haaveilee, ja se on ihan ok, kuuluu ikään. Haaveilu on kuitenkin turvallista. Hyväksikäytöstä jää lähes poikkeuksetta jonkinlaiset jäljet, myös pojille. Näkyvät sitten myöhemmin vääristyneenä suhteensa seksiin tai omaan itseensä, vaikeuksina muodostaa normaaleja tasavertaisia suhteita jne.

Tyttö ei haaveile seksistä opettajan kanssa, poika kyllä.

Vierailija
56/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen tapaus. Oma 15 v lapsi olisi kai sopiva jokaisen vastaantulijan leluksi?

Vierailija
57/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä poikakin voi saada tuommoisesta traumoja, niistä ei vaan uskalla puhua kenellekään, kun kaikkien mielipide on tuo "hieno homma että poika pääsi panemaan!". Varmasti ei kaikki pojat niitä traumoja saa eikä ehkä kaikki tytötkään joille tuommoista sattuu, mutta joka tapauksessa se nyt vaan on kiellettyä ja tuomittavaa, eikä kenenkään aikuisen pitäisi tuommoiseen ryhtyä.

Vierailija
58/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju selittää hyvin sen, miksi alaikäisten lasten some-kanavat ovat täynnä yhteydenottoja aikuisilta miehiltä. Ei mitään häpyä, kunniaa tai ymmärrystä siitä, mitä turvallinen lapsuus ja siihen kuuluvat kiintymyssuhteet tarkoittavat. Surullista.

Vierailija
59/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on täs tapaukses uhri. Vai niinkö muka on, et nainen ei voi hyväksikäyttää miestä tai poikaa? Ja tuon miehen vaimonsa puolustaminen on melkein yhtä sairasta kui tuo itse teko! Se on totta, et osa miehistä fantasioi itseää vanhemmista naisista, itekki, mut ei se tarkota sitä, et toi poika halusi tuota. Ja sit se, et toi nainen kiristi poikaa on jo aiva sairasta. En voi ymmärtää, kuinka jotkut tääl puolustaa tuota naista väittämäl, et poika tykkäs tosta kuitenki…

Vierailija
60/407 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettaja pitäköön näppinsä erossa lapsista ja himonsa hallinnassa. Entä jos olisi ollut sukupuolet toisinpäin?

Tätä se on kun panettaa eikä muulla väliä. Vastuuta ei tunneta.

Jos olisi sukupuolet toisin päin olleet (miesopettaja ja nuori tyttö) niin kyllä sitten olis sata kertaa pahempi paskamyrsky noussut kuin tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän