Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita ikäkkäitä, +35esim. työttömiä, joilla ei ole mitään tavoitteita elämässä? Vertaistukea?

Vierailija
29.01.2021 |

Siis enää. Olen valmistunut 2v sitten, ja edelleen työtön, opiskelin työvoimakoulutuksessa toisen ammatin.
Palkkatyössä viimeksi 2009.
Turhauttaa, nyt olen jo luovuttanut ja ahdistus helpottaa pikkuhiljaa.
N35

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35-vuotias iäkäs?

Suomessa elianjanodote on n. 81 vuotta.

Koronan kun saa niin kuolee vasta 84v jos silloinkaan.

Vierailija
22/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29 enkä ole koskaan ollut työelämässä. 12 vuotta koulukiusattuna teki tehtävänsä. Tavoitteita ei ole oikein koskaan ollut mutta eipä tuo edes haittaa sinänsä.

En ole kokenut työelämää niin enhän minä myöskään voi tietää mitä olen missannut. Hyvä niin. Onneksi en ole kuitenkaan yksinäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 29 enkä ole koskaan ollut työelämässä. 12 vuotta koulukiusattuna teki tehtävänsä. Tavoitteita ei ole oikein koskaan ollut mutta eipä tuo edes haittaa sinänsä.

En ole kokenut työelämää niin enhän minä myöskään voi tietää mitä olen missannut. Hyvä niin. Onneksi en ole kuitenkaan yksinäinen.

Kiusaaminen ja eristäminen kyllä vaikuttaa vieläkin, 20v jälkeen päin.

Ei uskalla opiskella.

Vierailija
24/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellou, olet ihan pentu vielä. Sulla on edessä kokonainen ihmisikä.

Vierailija
25/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä aina kuvitellaan, että lähihoitajan ammatti on 100% väylä töihin. Itse työtön lähihoitaja, meitä on tuhansia työttöminä. Joskus saat jonkun lyhyen pätkän, sitten taas työttömyysaika. Kunnilla hirveä säästökampanja, ei niihin töihin niin vain mennä. Kotihoito taitaa olla ainoa, johon pääsee, mutta eri asia on, kuka siellä jaksaa hosua.

Vierailija
26/28 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä aina kuvitellaan, että lähihoitajan ammatti on 100% väylä töihin. Itse työtön lähihoitaja, meitä on tuhansia työttöminä. Joskus saat jonkun lyhyen pätkän, sitten taas työttömyysaika. Kunnilla hirveä säästökampanja, ei niihin töihin niin vain mennä. Kotihoito taitaa olla ainoa, johon pääsee, mutta eri asia on, kuka siellä jaksaa hosua.

Kun on ollut ikänsä työtön, niin ei hosuminen haittaa, kunhan saa edes tilaisuuden elättää itsensä.

27/28 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä aina kuvitellaan, että lähihoitajan ammatti on 100% väylä töihin. Itse työtön lähihoitaja, meitä on tuhansia työttöminä. .

Mä olen sairaanhoitaja ja olen huomannut, että pulaa hoitajista on oikeastaan vain pk-seudulla ja syrjäisillä pikkupaikkakunnilla. Keskisuurissa ja suurissa kaupungeissa on tällä hetkellä kysyntä ja tArjonta aika tasapainossa.

Vierailija
28/28 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi toteuttaa mitään unelmistani ja tulevaisuus näyttää tylsältä. Ei kai tässä auta kuin kärsiä, sairastua ja kuolla pois.

Elä hyvin sitä elämää niillä eväillä, jotka sinulla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän