Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monelle miehelle "naisen saaminen" tuntuu olevan yksi elämän päätavoitteista?

Vierailija
29.01.2021 |

Sinkkunaisilla harvoin on vastaavaa. Kumppani löytyy jos löytyy. Elämä voi olla varsin täydellistä ilmankin.

Kommentit (331)

Vierailija
261/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 on selittänyt asian hyvin.

Naista harvemmin kiinnostaa itse mies. Naista kiinnostaa lisääntyminen ja korkeampi elintaso + mies osana tätä pakettia.

Siksi pian lisääntymässä olevilla naisilla on kuume löytää mies, ja muut eivät miestä haluakaan.

Miehillä ero ei ole noin radikaali koska miehen kiinnostus kohdistuu itse naiseen eikä "elämäpakettiin".

Tämä oli harvinaisen ohi aiheen.

Kysymys kuului Miksi monelle miehelle "naisen saaminen" tuntuu olevan yksi elämän päätavoitteista?

Täälläkin hyvin moni mies, myös 121212, valittaa parisuhteen perään. Ei jonkun tietyin naisen vaan ihan vaan jonkun.

Vierailija
262/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottava ilmaus tuo ”saada naista”. Aivan kuin nainen olisi joku hyödyke, ehkäpä vielä kertakäyttöinen.

Entä sitten "saada munaa" mitä monet naiset käyttävät. Onko muna pelkkä kertakäyttöhyödyke.

Monet? Tosielämässä ei juuri kukaan. Tv-viihdettä ei lasketa.

Enpä ole tosielämässä kuullut muutakaan tapaa ilmaista asia.

Naiset yleensä masturboivat mieluummin kuin haluavat munaa.

Jälkimmäisestä saa harvoin edes orgasmia.

Juuri näin. Mies on täysin turha ja on pelkästään häiriöksi elimineen ja haluineen.

Olen aivan eri mieltä. Miehelle voi kertoa mistä pitää ja mistä tulee orgasmeja, jos mies on normaali. Onhan näitä miehiä joille on tärkeää vain oman mällin lähtö, eipä ole pakko näiden kanssa touhuta.

Jos mies ei ole millään lailla kiihottava, orgasmeja ei tule mistään, vaikka mies kuinka olisi omasta mielestään "jumalan lahja naisille". Miehille se on ehkä "mekaaninen tapahtuma".

Miksi peuhaat näiden ei kiihottavien miesten kanssa. Eipä tarvi pitkään keskustella miehen kanssa niin kyllä huomaa onko hän empaattinen ja toiset huomio-onottava. On tosi että miehelle orgasmi on enemmänkin tekninen suoritus. Mies ei voi teeskennellä orgasmejaan vaikka Frank Drebin niin väittääkin.

En peuhaakaan. Miksi itse peuhaat olkiukkojen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää päästä näyttämään kavereille. Kärsiihän siinä miehisyys kolauksen, jos ei ole ketä esitellä. Siksi myös ulkonäkö on naisessa miehelle niin tärkeää, muiden miesten takia.

Projisointia.

Vierailija
264/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt parisuhteessa oleva keski-ikäinen nainen mutta jos tämä suhde päättyisi niin ei ole kyllä mitään hinkua kumppaniin tms. Hyvin pärjäisi yksin ja itselleen ilman miehiä tai parisuhteita. Oikeastaan elämä voisi olla jollain osin jopa parempaa että saisi elää vain itselleen. 

Eli hyvä kysymys tuossa ylempänä! 

Olen keski-ikäinen mies ja minulla ei ole mitään jossia, koska ihan aidosti elän yksin ilman minkäänlaista parisuhdetta. Viimeinen parisuhteeni päättyi jo vuosia sitten, eikä ole ollut minkäänlaista hinkua parisuhteeseen ja aivan mainiosti olen pärjäillyt yksikseni, siis myöskin ilman irtosuhteita.

Otsikon kysymyksen hyvyydestä en ole ihan samaa mieltä. Ensinnäkin mitä tarkoitetaan tuolla "monella", sehän on erittäin epämääräinen määritelmä, eikä varmastikaan perustu minkäänlaisiin tutkimuksiin vaan on ihan mutupohjalta heitetty. Niin ja mitä tarkoitetaan sillä "saamisella", parisuhteen saamista vai pelkkää pesän saamista?

Itse en väitä yhtään mitään, koska en halua puhua muitten miesten puolesta mitään, mutta ihan omien sangen laajojen kokemusten pohjalta voin todeta asian olevan juurikin päinvastoin, eli naisilla on ollut kaikissa seurusteluissani kova tarve saada minut vakituiseen parisuhteeseen. Tämä siis fakta omista kokemuksistani, eli en väitä mitään, totean vain tapahtuneen.

Tuossahan on otosharha. Miksi sinkkuna tyytyväiset naiset haluaisivat edes seurustella?

Miten tuo kommenttisi liittyi millään tavalla viestiini? Ensinnäkään en väittänyt tilastollisesti yhtään mitään, totesin vain sen faktan, joka on toteutunut omissa suhteissani.

Toisekseen, missä kohtaa viestiäni väitin tyyvyväisten (tai edes tyytymättömien) sinkkunaisten seurusteluhalukkuudesta jotakin? Kerroin vain ja ainoastaan faktan, joka on toteutunut henkilölohtaisella tasolla. Muiden suhteista ja varsinkaan tyytyväisten sinkkunaisten, en maininnut yhtään mitään.

Vierailija
265/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista harvemmin kiinnostaa itse mies. Naista kiinnostaa lisääntyminen ja korkeampi elintaso + mies osana tätä pakettia.

Siksi pian lisääntymässä olevilla naisilla on kuume löytää mies, ja muut eivät miestä haluakaan.

Miehillä ero ei ole noin radikaali koska miehen kiinnostus kohdistuu itse naiseen eikä "elämäpakettiin".

Silloinhan alan ammattilaiset ajaa asiansa. Puhe oli miehistä mille kelpaa koko paketti.

Vierailija
266/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloinhan alan ammattilaiset ajaa asiansa. Puhe oli miehistä mille kelpaa koko paketti.

Naisena ajattelet asian eri tavalla.

Mies haluaa naisen jonka kanssa kokea rakkautta ja kumppanuutta, ei vain seksiä. Ammattilaiselta ei saa kaikkea tätä.

Nainen ajattelee tietysti heti elintasoa, asunnon upgradea ja perhetavoitteita. Koska mitä sillä miehellä ilman näitä tekisi, miehen tarkoitushan on hyödyttää naista sosioekonomisessa mielessä.

Vierailija
267/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, nainen ei tarvitse miestä mihinkään ja pärjää yksinkin. Hyvä, ei siis syytä enään levittää feminismin ilosanomaa.

Vierailija
268/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ennen seurustellut, jos olisi niin tietäisi että ruoho oli kuollutta aidan toisella puolen.

Vierailija
269/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tällä on biologinen perusta. Eivät nämä asiat ole järkeilystä riippuvaisia.

Emme polveudu niisyä kivikaudella eläneistä miehistä, jotka vähät välittivät naisista. He eivät siirtäneet geenejään eteenpäin. Kaikki elollinen tällä planeetalla on geeneistä tehty.

Vierailija
270/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa naisen jonka kanssa kokea rakkautta ja kumppanuutta, ei vain seksiä. Ammattilaiselta ei saa kaikkea tätä.

Nainen ajattelee tietysti heti elintasoa, asunnon upgradea ja perhetavoitteita. Koska mitä sillä miehellä ilman näitä tekisi, miehen tarkoitushan on hyödyttää naista sosioekonomisessa mielessä.

Eikä halua, vaan miehen, jolla on ihanat tummat silmät.

Vierailija
271/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niistä "ammattilaisista" ei ole mihinkään sitten kun mies etsii rakkautta, elämänkumppania ja äitiä tuleville lapsilleen.

Vierailija
272/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin ei olisi ihmisten määrä laskettaisiin miljoonissa eikä miljardeissa.

Olisi miljoonatkin parempi kuin tämä melkein 8 miljardia, joka on aivan hemmetisti liikaa.

Vierailija
273/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se paljonko täällä on jankutettu seksistä tukee ehdottomasti väitettäsi.

Vierailija
274/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tällä on biologinen perusta. Eivät nämä asiat ole järkeilystä riippuvaisia.

Emme polveudu niisyä kivikaudella eläneistä miehistä, jotka vähät välittivät naisista. He eivät siirtäneet geenejään eteenpäin. Kaikki elollinen tällä planeetalla on geeneistä tehty.

Osa planeetalla elää edelleen käytännössä kivi- ja kännykkäkaudella. Muuta ei ole.

Vierailija
275/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äsken ne vielä halusi levittää sieminiä ja saada seksiä.

Vierailija
276/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hypergamia ja miesten lompakot on naisille koko elämän pakkomielle ja tavoite? 

Kenen mielestä? Kaikkien tilastojen mukaan naiset kouluttautuvat nykyään miehiä korkeammalle, joten tuntuu tuo elämän tavoite olevan ihan muissa asioissa.

Naisten koulutus ei koskaan konkretisoidu kenenkään hyväksi.

Vai miksi te edelleenkin itkette siitä naisen eurosta, ja palstalla on tuhansia "mieheni tienaa enemmän, miten jakaisitte kulut"-ketjuja? 

Ööh......et taida itsekään olla kauhean korkeasti koulutettu. Naisten oikeus opiskella ja edetä samalla tavalla kuin miehet, tutkitusti ja todistetusti vaurastuttavat yhteiskuntia. Ja paljon. Mieti vaikka millainen Suomesta, ja monesta muusta sellaisesta maasta jossa naiset saavat opiskella ja edetä siinä missä miehetkin, on tullu sen jälkeen kun naisille nämä sallittiin. Vertailukohteeksi voit mukaan ottaa jonkun sellaisen maan jossa naisilla ei vieläkään näitä oikeuksia ole. Millainen meno mielestäsi on esimerkiksi tietyissä lähi-idän ja Afrikan valtioissa? Onko vaurasta? Onko kivaa? Onko turvallista? Ei. Nämä ovat yhteiskuntia, jotka ovat yksinomaan pelkästään miesten hallitsemia. Ja meno on juuri sen mukaista.

Vierailija
277/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavahan se on että pillu löytyy saman katon alta ettei tarvii aina kylille lähteä

Vierailija
278/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska huolehtiva vaimo mahdollistaa miehelle niin monia sellaisia asioita mitä hän ei voi yhtä helposti saada itsekseen.

Vierailija
279/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehet kaipaa jotain hoivaajaa koko ikänsä. Ei kai kyse pelkästään seksistä voi olla?

Tytöt kasvatetaan itsenäisiksi. Ei naiset yleensä koe olevansa hukassa ilman kumppania.

Jaa a, kyllä tuntemani naiset pyrkivät hankkimaan itselleen miehen melkein hinnalla millä hyvänsä. Eivätkä kaikki nämä miehet ole edes minkään tasoisia. Itse olen viihtynyt yksin ihan mukavasti, ei tarvitse tehdä kompromissejä ja kuunella rutinoita. On naiset toisaalta ihania mutta ei vaan parisuhde ja perhe-elämä kiinnosta.

Vierailija
280/331 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottava ilmaus tuo ”saada naista”. Aivan kuin nainen olisi joku hyödyke, ehkäpä vielä kertakäyttöinen.

Entä sitten "saada munaa" mitä monet naiset käyttävät. Onko muna pelkkä kertakäyttöhyödyke.

Monet? Tosielämässä ei juuri kukaan. Tv-viihdettä ei lasketa.

Enpä ole tosielämässä kuullut muutakaan tapaa ilmaista asia.

Naiset yleensä masturboivat mieluummin kuin haluavat munaa.

Jälkimmäisestä saa harvoin edes orgasmia.

Juuri näin. Mies on täysin turha ja on pelkästään häiriöksi elimineen ja haluineen.

Olen aivan eri mieltä. Miehelle voi kertoa mistä pitää ja mistä tulee orgasmeja, jos mies on normaali. Onhan näitä miehiä joille on tärkeää vain oman mällin lähtö, eipä ole pakko näiden kanssa touhuta.

Jos mies ei ole millään lailla kiihottava, orgasmeja ei tule mistään, vaikka mies kuinka olisi omasta mielestään "jumalan lahja naisille". Miehille se on ehkä "mekaaninen tapahtuma".

Miksi peuhaat näiden ei kiihottavien miesten kanssa. Eipä tarvi pitkään keskustella miehen kanssa niin kyllä huomaa onko hän empaattinen ja toiset huomio-onottava. On tosi että miehelle orgasmi on enemmänkin tekninen suoritus. Mies ei voi teeskennellä orgasmejaan vaikka Frank Drebin niin väittääkin.

En peuhaakaan. Miksi itse peuhaat olkiukkojen kanssa?

Sain käsityksen, että olet peuhannut itseään täynnä olevien miesten kanssa. Eivät varmaan ole kiihottavia. Eikö se yleensä tule jo baaritiskillä keskustellessa esiin jos mies mulkvisti, tämä koskee myös naisia. En kyllä lähtisi ääliönaisen matkaan.