Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kermapeppuiset vanhemmat ätää kärsimässä jos lapsia ei saa iltaisinkin kotoa pois

Vierailija
29.01.2021 |

HARRASTAMAAN.

Olenko ainoa jonka mielestä tuo onruva "huoli lapsista" jotka eivät harrasta, on vain sitä että nämä vanhemmat kärsivät tilanteesta ITSE. Turha tätä on kaunistella.

Näiden asiasta kiukutelleiden vanhempien Itsekkyydestä tuo vinkuminen johtuu, oikeasti hyvät vanhemmat eivät halua riskeerata lastensa loppuiän terveyttä minkään harrastuksen vuoksi. Itsekkäät vanhemmat haluavat lapsistaan eroon, koska eivät kestä yhtä iltaakaan niiden kanssa.

Kommentit (181)

Vierailija
181/181 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Onhan se minunkin lapsen teatteriharrastus tavallaan keskustassa, kun se on Tikkurilassa. Lapsi vaan asuu Helsingissä, ihan toisella puolella ja koulunsa taas on Helsingin kantakaupungissa. Jos hän menisi sinne itse, hänen pitäisi käyttää neljää eri julkista kulkuvälinettä ja matka veisi ruuhka-aikaan lähemmäs kaksi tuntia suuntaansa. Eikä hän edes ehtisi ryhmänsä harjoituksiin, koska ne alkaa 16.30 ja hän pääsee koulusta vasta 15.45.

Itse asun suurehkossa kaupungissa, ja kyllä täältä löytyy nuorisoteatteri ja paljon muutakin. Ehkä Helsingissä sitten pitää mennä naapurikunnan puolelle. Mutta miksi sitä Helsinkiä aina käytetään esimerkkinä, vaikka siellä asuu vähemmistö suomalaisista.

No kun tää asia on ajankohtainen nimenomaan Helsingissä. Muuallahan on voinut harrastaa käytännössä koko ajan.

Tikkurilassa pystyy suorittamaan taiteen perusopinnot ja syventävät opinnot. Ei kyse ole mistään nuorisoteatteriräpellyksestä.

Äkkiä googlaten Helsingissä ainakin kolmessa paikassa saa taiteen perusopetusta teatterin alalta. Mutta ehkä ne ovat sitten sitä räpellystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi