Mitä enemmän tuota A-studiota katsoo, sitä vähemmän tekee mieli äänestää mitään puoluetta ensi vaaleissa
Kenelläkään ei näkemystä, miten koronasta Suomessa päästään. Jauhetaan vain samoin puheenvuoroin samoista asioista, mistä koko syksy jo jauhettiin. Kenelläkään ei noista ole ratkaisuja. Ei kenelläkään.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Anneli Saarikko joku ala-asteen opettaja? Puhuu samalla lailla "tarmokkaasti" ja lässyttäen.
Sen pontevuus ärsyttää.
Minua taas kiihottaa.
Minä taas tuskin maltan odottaa, että pääsen äänestämään. Ihan sama miten suosikki puolueeni pärjää tenteissä, mikään ei muuta mielipidettäni.
Tämä korona on vain vahvistanut päätöstäni äänestää Perussuomalaisia. En erityisemmin ole pitänyt EUsta ennen, nykyään vielä vähemmän. Sama mielipide minulla on näistä veroeuroilla elätettävistä tulijoista. Omasta takaa on jo tarpeeksi, ei tarvita enempää, eivät kotiudu, Ruotsista kaameita kokemuksia. Ei kiitos!
EU on mielestäni pienen eliitin temmellyskenttä, joka vie tavis kansalaiselta sen vähänkin vaikutusmahdollisuuden, koska EU virkamiehiä ei valita vaaleilla. Kauppaa voidaan käydä, käytiin ennen EUtakin. Vapaa (halpa) työvoiman liikkuvuus palvelee lähinnä suuryrityksiä ja isoja maatiloja. Meille tavis kansalaisille siitä on vain haittaa, mm palkkoja madaltava vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan esikunta on takonut tänne raivon vimmalla viestejä eilen illalla. Miksi teidän muuten pitää jauhaa jatkuvasti pomonne ulkonäöstä, onko pomo käskenyt tehdä senkin?
Narsisti on hulluna omaan ulkonäköönsä, onhan se käynyt jo selväksi.
Mun mielestä Sanna on aina vähän "väärin stailattu". Hänen habituksensa ei vain ole uskottava. Eilenkin oli kuin kokkareille menossa. Hän on PÄÄMINISTERI. Silloin ei laiteta vähän liikaa huulikiiltoa, tuoda uutta hairstyleä suoraan lähetykseen ja laiteta pillifarkkuja jalkaan. Ei hyvää päivää, mikä teini. Ja ilmeet olivat kuin uhmaikäisellä.
Kyllä mulle kelpasi Sannan olemus, huulikiilto kampaus hymy tiukat housut läpi-näkyvä paita. toivat uskottavuutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan esikunta on takonut tänne raivon vimmalla viestejä eilen illalla. Miksi teidän muuten pitää jauhaa jatkuvasti pomonne ulkonäöstä, onko pomo käskenyt tehdä senkin?
Mun mielestä Sanna on aina vähän "väärin stailattu". Hänen habituksensa ei vain ole uskottava. Eilenkin oli kuin kokkareille menossa. Hän on PÄÄMINISTERI. Silloin ei laiteta vähän liikaa huulikiiltoa, tuoda uutta hairstyleä suoraan lähetykseen ja laiteta pillifarkkuja jalkaan. Ei hyvää päivää, mikä teini. Ja ilmeet olivat kuin uhmaikäisellä.
Kyllä mulle kelpasi Sannan olemus, huulikiilto kampaus hymy tiukat housut läpi-näkyvä paita. toivat uskottavuutta!
Sannulilla on uskottavuutta lähinnä Aleksis Kiven kadulla tuossa lookissa, ei poliittisessa tentissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin.
Aivan loistavat ja hyvin argumentoidut puheet.
Ylivoimaiseti paras...Sanna on nyt kuin uudestisyntynyt! Lyhyet kommentit, vastaa suorasn kysymyksiin, hymyilee ja näyttää pirun hyvältä. Huh mikä nainen.
Pettymys kun Sannalla oli paita takin alla :( Olis nyt vähän vilauttanut "koruaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin.
Aivan loistavat ja hyvin argumentoidut puheet.
Ylivoimaiseti paras...Sanna on nyt kuin uudestisyntynyt! Lyhyet kommentit, vastaa suorasn kysymyksiin, hymyilee ja näyttää pirun hyvältä. Huh mikä nainen.
Pettymys kun Sannalla oli paita takin alla :( Olis nyt vähän vilauttanut "koruaan".
Minä keskityin siihen mitä Pääministeri sanoi. Olisi sinunkin kannattanut.
t.Vesa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, muokkaa ulkonäköään. Nytkin botoxilla hoitanut naamaansa, kulmakarvojen välissä tarkkarajainen sileä liikkumaton kohta. Aika pinnallista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, muokkaa ulkonäköään. Nytkin botoxilla hoitanut naamaansa, kulmakarvojen välissä tarkkarajainen sileä liikkumaton kohta. Aika pinnallista touhua.
JA sinä se jaksat tätä sontaa jauhaa joka ainoa päivä. Mene peilin eteen ja tee omalle naamallesi jotain jos se olisi vielä pelastettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannulilla on uskottavuutta lähinnä Aleksis Kiven kadulla tuossa lookissa, ei poliittisessa tentissä.
Aika ilkeästi sanottu, höh. Ei Sanna ole sellainen nainen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, sinulla selvästi on vahva visio? Kerro toki!
Uuden-Seelannin linja. Jo marraskuusta on tutkijat hokeneet, että ainoa keino välttää koronan pahimmat seuraukset on sen täysi tukahduttaminen, koska rokotteetkaan ei näemmä tuo apua.
Tämä kannattaisi jo jonkun puolueen valita vaikka ihan vaan vaalistrategiaksi. Saisi 1/3 suomalaisten äänistä. Itse äänestäisin heitä, olivat muista asioista sitten mitä mieltä tahansa. En kestä tuollaista selkärangatonta vanuttelua, jossa roikutaan löysässä hirressä vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole jankannut joka päivä, kai täällä nyt muutkin sen on huomannut. Kyllähän se nyt loistaa niin selvästi että sen jokainen huomaa. Ja kiitos vaan, naamani on nätti ja nuori enkä tarvitse botoxia, ja vaikka olisi ryppyjä en sitä laittaisi. En ole feikki.
JA sinä se jaksat tätä sontaa jauhaa joka ainoa päivä. Mene peilin eteen ja tee omalle naamallesi jotain jos se olisi vielä pelastettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole jankannut joka päivä, kai täällä nyt muutkin sen on huomannut. Kyllähän se nyt loistaa niin selvästi että sen jokainen huomaa. Ja kiitos vaan, naamani on nätti ja nuori enkä tarvitse botoxia, ja vaikka olisi ryppyjä en sitä laittaisi. En ole feikki.
Jep, totta. Kouluissa sen huomaa myös. Niissä luokissa, joissa on niitäjoitatäälläeisaamainita, on myös koronaa ja päin vastoin. Ollaan tästä opettaja kollegoiden kesken paljon puhuttu, mutta ääneenhän tätä ei saa sanoa.