Mitä enemmän tuota A-studiota katsoo, sitä vähemmän tekee mieli äänestää mitään puoluetta ensi vaaleissa
Kenelläkään ei näkemystä, miten koronasta Suomessa päästään. Jauhetaan vain samoin puheenvuoroin samoista asioista, mistä koko syksy jo jauhettiin. Kenelläkään ei noista ole ratkaisuja. Ei kenelläkään.
Kommentit (133)
Jep, jotenkin vielä käsittämätöntä että persujen kuvitellaan olevan erilaisia. Hyvin pettivät omat lupauksensa hallituksessa ollessaan ja Halla-Ahokin puhuu paljon ottamatta oikeasti kantaa mihinkään. Enemmän hän keskittyy aina siihen mitä muut ovat sanoneet.
Ei ole yhtään puoluetta jota äänestää.
Onko tuo Anneli Saarikko joku ala-asteen opettaja? Puhuu samalla lailla "tarmokkaasti" ja lässyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, sinulla selvästi on vahva visio? Kerro toki!
Uuden-Seelannin linja. Jo marraskuusta on tutkijat hokeneet, että ainoa keino välttää koronan pahimmat seuraukset on sen täysi tukahduttaminen, koska rokotteetkaan ei näemmä tuo apua.
Sanna on niin stanan kaunis tossa kampauksessa ett mä en edes kuuntele vain katson ja kuolaan 😛
Vierailija kirjoitti:
Sanna on niin stanan kaunis tossa kampauksessa ett mä en edes kuuntele vain katson ja kuolaan 😛
Totta. Halla-aho sen sijaan näyttää todella kulahtaneelta. Kuin katujen mies.
Halla-aho luuli et studiossa on kylmä, kun sillä on villapaita puvuntakin alla.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Anneli Saarikko joku ala-asteen opettaja? Puhuu samalla lailla "tarmokkaasti" ja lässyttäen.
Sen pontevuus ärsyttää.
Hyvä vetäjä tuo Annika Damström ja varmasti parempi yksin kuin Sirkkasen kanssa.
Annika Damström. Täysi kymppi juontajana
Edistytäänkö tuossa mihinkään pisteeseen.
Ohisalo ei vastaa kysymyksiin, jorisee aivan muuta. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on ja puhuu myös fiksuja. Petteri ja Jussi taas hämillään.
Vierailija kirjoitti:
Huh on kyllä ihan mielettömän hyvän näköinen noin <3
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vetäjä tuo Annika Damström ja varmasti parempi yksin kuin Sirkkasen kanssa.
Sirkkanen olisi tuonut sellaista miehekästä jämäkkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirkkanen olisi tuonut sellaista miehekästä jämäkkyyttä.
Annikassa on sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ohisalo ei vastaa kysymyksiin, jorisee aivan muuta. Huhhuh.
Hän oli jo kirjoittanut koevastauksensa vihkoon, mutta yllättäen tulikin eri kysymys.
Äänestin viimeksi Eläinoikeuspuoluetta, koska puolueet ovat surkeita, mutta en halua jättää äänestämättä ja tuolla ei vielä ollut tarpeeksi kannatusta, että menisi läpi.
Miks ne pyytää puheenvuoroa kuin baarissa tupakka sormissa? Mua on aina inhottanu se etu- ja keskisormen viittaus! Se on rumaa.
Ahaa, sinulla selvästi on vahva visio? Kerro toki!