Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suojaako sairastettu influenssa koronalta??? Meillä oli tosi rankka tauti. :(

Vierailija
28.01.2021 |

A-virus iski meihin molempiin ja lapsiin. Puoliso ja lapsista pienin olivat sairaalassa. Tosi hyvää hoitoa saivat. Mä teim 2,5 viikkoa kuolemaa kotona. En edes jaksa luetella mitä olemme joutuneet kokemaan. Mä olen niin laihtunutkin että vaatteet tuntuu isoilta.

Kaikki testattiin koronaa vastaan ja negatiivinen. Sairaalaan joutuneilta otettiin influenssatesti ja sieltä tuli positiivinen tulos.

Viikon päästä pitäisi jaksaa taas tehdä etätöitä, mutta en pysty vielä istumaan kuin hetken ja sitten oksettaa ja pyörryttää.

Nyt mietin että suojaako sairastettu influenssa koronalta vai pitääkö varoa enemmän?

Ottakaa tosissaan nää taudit!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta. Rankkaa.

Ei taida korona suojaa tulla.

Vierailija
2/5 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut luulemaan että influenssa antaa korona suojan? Kaksi aivan eri tautia. Joo, ei suojaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin olette huonossa kunnossa eli vastustuskykyä vähän ja saatte helpommin tautia tuon jälkeen.

Itse sairastin sikainfluenssan ja olin sen jälkeen jatkuvasti kaikissa tarttuvista taudeista

Vierailija
4/5 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssavirukset ja koronavirukset ovat aivan eri heimoja, vähän niin kuin porot ja hiiret. Vain se minkälaisia eliöitä ne ovat (viruksia tai nisäkkäitä esimerkeissäni) on niillä yhteistä. Hiiren torjunnan oppiminen ei auta torjumaan poroja.

Vierailija
5/5 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Mitä helvettiä nyt taas? Eikä otsikkoon tule pistettä.