Jos miehesi tappaisi sinut nyt milloin sukulaiset alkaisivat etsimään.
Itseäni aikaisintaan marraskuussa, tai sama henkilö mahdollisesti vasta huhtikuussa. Toinen sisarus kaipaisi aikaisintaan ensi kesänä, muut (useita) eivät varmaankaan ennemmin. Vanhempieni puolesta saisin olla aika kauan missä vaan. Miten teillä muilla?
Kommentit (43)
ellei nyt äitillä olis jotain asiaa jo ennen sitä.
Mutta töissä alettaisiin kaipailla jo alkuviikosta.
veikkaisin että n. viikon sisällä, varmaan siitä lähtisi että en olisi vastannut puhelimeen. Äitini olisi se joka huolestuisi.
mutta mies voisi näppärästi keksiä valkoisia valheita miksi en nyt ole paikalla. Tätä hän voisi jatkaa pitkäänkin ystävien kanssa.
Mutta onneksi ei oikeasti (toivottavasti) ole tällaista tilannetta tulossa mutta tuli tämä nyt mieleen siitä eilisestä kadonneet -ohjelmasta, että kauanko kukin meistä voisi oikeasti olla hukassa.
Ja mieheni kanssa pohdittiin äsken sitä ohjelmaa, että ei kai se tytär ollut sen äitinsä miesystävän kanssa jossain läheisemmässäkin yhteydessä, koska tytärkin odotti 27 päivää jos matkat normaalisti ovat viikon tms.
Mä myös hämmästele näitä tänään tai huomenna vastauksia!!!
Aikuiset ihmiset :o.
Itse olen siskooni yhteydessä lähes päivittäin, mutta jos ei jostain syystä vaikka viikkoon tai kahteen soitella, niin ei tuo tuosta vielä hermostu, vaikka sitten laittaisi viestejäkin joihin en vastaile.
Olen nimittäin vanhempieni luona.
mutta äiti on kuollut ja isä ei pidä yhteyttä ja sisaruksia ei ole- lähin sukulaiseni on iäkäs kummitätini jonka kanssa soitellaan kerran viikossa ja jonka luona käyn muutaman kerran vuodessa (asuu 300 km päässä), mutta ei hänkään huolestuisi jos ei saisi yhdellä viikolla kiinni... karmiva ajatus.
En asu Suomessa, ja pidan yhteytta satunnaisesti
saattaapa olla kyse siitäkin, että lapset pitävät huolta ikääntyneistä vanhemmistaan, eli napanuora alkaa kiristyä " toiseen suuntaan" .
Nimim. juuri tässä tilanteessa.
itseasiassa mua kaivattaisiin jo 4 tunnin päästä, aikaisemminkin, koska on treffit äidin kanssa. Normaalisti mua kaivattaisiin kyllä yleensä päivän sisällä, koska pidämme äidin kanssa yhteyttä päivittäin tekstiviestein. Tosin viikonloppuna äiti ei välttämättä kaipaisi(ihmettelisi kyllä jos en viestisi), mutta maanantaina viimeistään.
Varmaan maanantaina ihmeteltäis miksi en ole töissä, tiistaina tai keskiviikkona alettais soittamaan että miksi en ole ilmoittanut missä olen ja ajonko enää ollenkaan tulla töihin.
Mutta taitaisi exä kaivata mua ekaks (hih, aika " hauska" juttu sinänsä) kun en olisi tullut hakemaan lapsia sunnuntaina.
Muut sukulaiset (onko exäkin sukulainen???) kaipaisivat varmaan tuossa puolen vuoden päästä. Tai äitini soittelee n. 3-4 kuukauden välein, niin saattais varmaan ekalla kerralla kun en vastaa ajatella että en vaan nyt ole puhelimen lähettyvillä. Mutta jos en 6kk sisällä vastaisi, niin saattaisi alkaa ihmetellä, sillä kyllä kun puhelin soi, niin kyllä vastaan aina.
Tätä samaa muuten mietin aikoinaan kun asuin ihan yksin, että jos vaikka kaadun ja lyön pääni ja en pääse enää ylös enkä puhelimelle hälyttämään apua, niin milloin minut löydetään. Ja silloin tulin siihen tulokseen että jos tämä tapahtuisi pe iltana joutuisin kylläkin virua siinä ainaskin maanantai iltaan tai jopa pidempään, kun työnantajani kaipaisi minua.
Mua alettas kaipailla jo ehkä huomen. Anoppilaan luvattiin mennä kylään. Mies voisi tottakai valehdella jotain. Pari viikkoa anoppi luultavasti kaipailisi, ennen kuin epäilisi jotain.
Oman äidin luona vierailin eilen joten hän saattaisi viikon sisällä huolestua jos ei kuulis musta mitään. N. kerran viikossa soitellaan.
Pari kaveria joita nään viikottain usein, saattaisi huolestua myös parin viikon sisään.
Mies ois kyl lirissä jos nistisi mut, jäis hoidettavaksi tommonen puoli vuotias nassikka:)! Ilman lasta voisin kai " kadota" pitemmäksi aikaa, ilman et kukaan ei ihmettelis..
Töistä alkaisivat ihmettelemään, kun en ilmaannu paikalle. Muuten ei kukaan kaipaisi.
siskon juhlia vietetään huomenna...
muuten voisi kulua viikkokin ennen kun kukaan kaipailis!
eli aika pian alkaisivat ihmetellä=)
Normaalissa tapauksessa pari-kolme päivää menis ennen kuin joku alkais kysellä, töistä varmaan kyseltäs ihan ensin.
Just puhuin puhelimessa ja on jo matkalla.
Normitilanteessa saisin mädätä ehkä viikonkin.
Lapsemme on menossa maanantaina mummolaan hoitoon.
Normaalitilanteessakin varmaan ainakin viikon sisällä. Soitellaan kuitenkin useamman kerran viikossa.
mutta varmaan saisin olla ihan kaikessa rauhassa ja kauan