Mikä on sinun voimalauseesi tai ajatuksesi, jonka avulla jaksat
Kommentit (61)
Jos elämä sattuu, muista hengittää.
Maailma ei lakkaa pyörimästä vaikka en [tähän jokin sinua stressaava vaatimus/asia].
Vierailija kirjoitti:
Enää 12 vuotta, 8 kuukautta ja 20 päivää, ja sitten it se murha. Vapaus.
(nuorin täyttää 18v)
N35
Voi sun pientä lapsiraukkaa.
Elämässä tulee paljon paskaa eteen - käytä hanskoja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki minä voin hänessä joka minua vahvistaa. Tämä on raamatunlause ❤
Tämä on minunkin voimalauseeni.
Lisäksi vielä toinen ; Minulle ( Jumalalle) on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää 12 vuotta, 8 kuukautta ja 20 päivää, ja sitten it se murha. Vapaus.
(nuorin täyttää 18v)
N35Voi sun pientä lapsiraukkaa.
Mutta kun vanha nainen on pohjasakkaa niin miksi elää?
Pelkoa päin. Pyrin välttämään äitini ja siskoni kohtalon, he kun pelkäävät ihan kaikkea maan ja taivaan väliltä, ja eivät näe missään mitään muuta kuin epäonnistumisen mahdollisuuden.
"Työnnä suru pois mielestäsi. Elämä on surua alusta loppuun." Tämä on eräästä romaanista japanilainen viisaus. Sen kautta muistan että suru ja murhe kuuluu väistämättömänä osana elämään, eikä siihen siksi kannata kiinnittää liikaa huomiota, vaan suunnata ajatukset mieluummin hyvään. Aiemmin velloin helposti oman elämäni kuvitteellisessa traagisuudessa ja ajattelin että voisin olla onnellinen jos sitä tai tuota surua ei olisi. Nyt ajattelen, että elämässäni on valtavasti ilon ja onnen aiheita joka hetki.
Vierailija kirjoitti:
"Työnnä suru pois mielestäsi. Elämä on surua alusta loppuun." Tämä on eräästä romaanista japanilainen viisaus. Sen kautta muistan että suru ja murhe kuuluu väistämättömänä osana elämään, eikä siihen siksi kannata kiinnittää liikaa huomiota, vaan suunnata ajatukset mieluummin hyvään. Aiemmin velloin helposti oman elämäni kuvitteellisessa traagisuudessa ja ajattelin että voisin olla onnellinen jos sitä tai tuota surua ei olisi. Nyt ajattelen, että elämässäni on valtavasti ilon ja onnen aiheita joka hetki.
Tää on hyvä ajatus. Mä sain itsekin sellaisen älynväläyksen tässä, että surusta ja ahdistuksesta huolimatta saan kokea ilon ja onnen tunteita ja saan nukkua ja rentoutua rauhassa. Miellyttävä suru, sen termin luin jossain artikkelissa. Helpottaa elämää kun surun kieltämisen sijaan ottaa sen vastaan. Kieltämällä surun siihen vaan tarttuu lujempaa ja siitä tulee iso ja pelottava asia.
Aateluus velvoittaa.