Uskotko jälleensyntymiseen? Eli kuolemasi jälkeen synnyt maailmaan uudelleen?
Kommentit (561)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen täys paska ihminen ..minusta ei pidetä.
Vanhemmat hakkasivat minua kun olin pieni.
Synnynkö minä rikkaaseen ja kilttiin perheeseen uudessa elämässäni?
Vastaisitko ap?
Sen sä saat ihan itse valita. Olet valinnut myös tämän nykyisen.
Miksi kukaan valitsisi huono-osaisempaa elämää??
Jalostaakseen itseään, sieluaan. Jotain sen osa-aluetta, jossa kokee vielä tarvitsevansa kasvamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisitko ap?
Ego kaipaa rikkauksia ja ihailua, sillä ne ovat tärkeitä selviytymisen kannalta. Ego vähän kuin lihapukusi itsesuojelujärjestelmä.
Sielu on ikuinen ja kuolematon. Oletko miettynyt että siellä saatta olla hiukkasen eri agenda, kuin egolla?
Tuon teorian mukaan ego ja sielu on täysin erillisiä asioita, eli sielu täysin erillisenä yksikkönä valitsisi syntyä vaikkapa nyt sinne nälänhädän keskelle kärsimään? Mielestäni olemme kaikki sielujemme ilmentymismuotoja ja kasvutarinoita, ei ole erillistä "egoa".
Itse uskon siis tavallaan karmaan. En usko että voimme valita, vaan kohtalo ohjaa kulkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40 vuotias ja raskaana.Meillä on mieheni kanssa kaksi kouluikäistä lasta ja en millään jaksaisi aloittaa taas alusta. Olen ehkä liian tottunut jo helppoon elämään, kun lapset on jo melko itsenäisiä. En jaksaisi enää odotusta, synnytystä enkä pikkulapsi-ikää. Myös muut asiat puhuisivat keskeyttämisen puolesta. Aloitin vasta syksyllä opinnot uuteen ammattiin. Nykyiseen kotiimme emme mahdu edes näin nelisin. Autostakaan en ole varma, takapenkki on kapea. Mutta... Mitä jos keskeytystä katuu. Mitä jos tuntuu että yksi puuttuu joukosta aina. Mies olisi enemmän keskeyttämisen kannalla, mutta antaa minun päättää. Itsekin päätin näin pari päivää plussaamisesta, mutta nyt olen taas pari päivää jahkaillut. Suhteemme on pitkä ja hyvä eikä se kaadu päätin mitä tahansa. Hän tukee kyllä. Viikkoja nyt 4+ jotain. Tuntuu, että olen jäänyt johonkin sumuun jumiin, enkä pääse ajatuksistani selvyyteen. Mitä muut ovat tehneet vastaavissa tapauksissa? Kiitos asiallisista vastauksista.
Jos abort.oit..niin se abortoitu on ollut paha ihminen edellisessä elämässään ja ansaitsee kärsiä.ap
Ei se näin mene. Itse uskon sielun tulevan ruumiiseen vasta syntymän hetkellä, vaikka Michael Newton väittääkin ihmisen olevan lähes 7v ennenkuin sielu tulee. Se ekan kerran parkaisu ja siellä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisitko ap?
Jalostaakseen itseään, sieluaan. Jotain sen osa-aluetta, jossa kokee vielä tarvitsevansa kasvamista.
Hmm, tätä ajatusta täytyy pureskella, sinänsä mielenkiintoinen ajatus vaikka en itse usko noin. Kun eihän voi etukäteen tietää mitä valittu elämä tuo tullessaan? Joku lapsi Afrikassa selviääkin hyvin ja pitkälle. Toinen lapsi Suomessa päätyy äidin myrkyttämäksi. Kärsimys saattaa tulla vasta aikuisiällä vaikka lähtökohdat olisi hyvät ja päinvastoin. Ei voi etukäteen tietää millainen elämä tulee olemaan. Olemme täällä kuitenkin muiden sielujen armoilla, jotka vaikuttavat olennaisesti elettyyn elämään. Juuri tämä muiden sielujen muuttuja luo karman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisitko ap?
Ego kaipaa rikkauksia ja ihailua, sillä ne ovat tärkeitä selviytymisen kannalta. Ego vähän kuin lihapukusi itsesuojelujärjestelmä.
Sielu on ikuinen ja kuolematon. Oletko miettynyt että siellä saatta olla hiukkasen eri agenda, kuin egolla?
Tuon teorian mukaan ego ja sielu on täysin erillisiä asioita, eli sielu täysin erillisenä yksikkönä valitsisi syntyä vaikkapa nyt sinne nälänhädän keskelle kärsimään? Mielestäni olemme kaikki sielujemme ilmentymismuotoja ja kasvutarinoita, ei ole erillistä "egoa".
Itse uskon siis tavallaan karmaan. En usko että voimme valita, vaan kohtalo ohjaa kulkua.
Miksi sielu ei voisi valita sellaista? Miksi elävät ihmiset uhraavat itsensä? Jos meillä ei ole erillistä egoa, niin mikä tarkalleen ottaen tekee sinusta ihmisen? Miten nämä kaikki uskomukset ja ohjelmat joita päähäsi asennetaan, kun vanhempasi kasvattavat sinua? Entä meemit, joita tiedostamatta toistelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisitko ap?
Miksi sielu ei voisi valita sellaista? Miksi elävät ihmiset uhraavat itsensä? Jos meillä ei ole erillistä egoa, niin mikä tarkalleen ottaen tekee sinusta ihmisen? Miten nämä kaikki uskomukset ja ohjelmat joita päähäsi asennetaan, kun vanhempasi kasvattavat sinua? Entä meemit, joita tiedostamatta toistelet?
Sielu ja ego on minulle sama asia. Sieluni on minä itse. Tottakai oppimani asiat ja ympäristö vaikuttaa tämänhetkiseen minääni, ja elämän oppi jossain määrin siirtyy seuraavaan.
Näitä uskomuksiani en ole oppinut vanhemmiltani, enkä lähipiiriltäni. Minä uskon siihen mikä minusta tuntuu oikealta ja olen vahvasti oman tieni kulkija.
Toiset alistuvat kulttuurinsa ja vanhempiensa syöttämälle ohjelmalle ja noudattavat niitä orjallisesti, heillä on siis vielä opittavaa.
Sielu ei mielestäni pysty siksi valitsemaan esim. kärsimyksen täyteistä elämää, koska elämällä ei ole käsikirjoitusta, eikä etukäteen tiedä kuinka muut sielut tulevat elämääsi vaikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen syntymää on pimeys ja samaan päädytään kun kuollaan ja piste. Kaikki loppuu siihen hetkeen. Nämä henkien ja kummitusten jahtaus ohjelmat hauskoja, mutta joka ikisestä puutuu ne kummitukset ja henget. Ohjelmat joissa ihmiset ovat "kuolleet" ja kertovat taivaskokemuksistaan,tässäkin ongelma, miten kuollut ihminen voi olla haastattelussa kertomassa "kuolemasta", eli eivät ole kuitenkaan kuolleet.
Monet muistavat myös edellistä elämäänsä.
Edellinen elämä on näppärä tapa selittää henkilökohtaisia ominaisuuksia. Esim. olen ihan suomalainen, mutta vaikka minua vietiin pienestä pitäen saunaan kerran viikossa, en oppinut pitämään saunomisesta, vaikka usein kuulee, että "kaikki" suomalaiset pitävät saunomisesta ja ovat oppineet siihen lapsesta asti. Voisi kuvitella, että olen edellisessä elämässä ollut jossain, missä ei ole saunottu lainkaan tai sitten olen kokenut jotain hyvin ikävää saunanomaisessa tilassa. Pääpaino sanassa kuvitella.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on vain kasa vanhoja tarinoita, jotka toistavat itseään. Kai täällä on oltu ennenkin.
Ihmiset ovat tyhmiä eivätkä koskaan opi vaan tekevät samat virheet uudestaan ja uudestaan.
Jälleensyntymisestä ei ole minkäänlaisia todisteita.Todella moni ihminen on hypnoosisssa muistanut entisiä elämiään. Jotkut ovat jopa hypnoosin alla puhuneet sujuvasti kieliä, joita eivät ole koskaan opetelleet tässä elämässä. On myös lapsia, jotka ovat muistaneet todella tarkkaan asuinpaikkojaan entisissä elämissään.
Ihmiset voivat hypnoosissa puhua puutaheinää
Vaikkapa muistaa vierailuja lentävillä lautasilla.Ei ole myöskään todistettu ilmiötä, että kukaan osaisi yhtäkkiä oikeasti puhua jotain vierasta kieltä.
Tarinoitahan maailmaan mahtuu.
Ja minkä takia lentäviä lautasia ei voi olla olemassa? Oletko vieraillut universumin, joka kolkassa todistamassa, että avaruusolentoja ei ole?
Maailmassa on henkivalta hyvä ja paha.Paha puoli tuntee ihmiskunnan alusta asti ja pystyy tuomaan muistoja vaikka mistä tapahtumasta,vuosisadasta.Muka jälleensyntymistä.Harhautusta.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on vain kasa vanhoja tarinoita, jotka toistavat itseään. Kai täällä on oltu ennenkin.
Ihmiset ovat tyhmiä eivätkä koskaan opi vaan tekevät samat virheet uudestaan ja uudestaan.
Jälleensyntymisestä ei ole minkäänlaisia todisteita.Todella moni ihminen on hypnoosisssa muistanut entisiä elämiään. Jotkut ovat jopa hypnoosin alla puhuneet sujuvasti kieliä, joita eivät ole koskaan opetelleet tässä elämässä. On myös lapsia, jotka ovat muistaneet todella tarkkaan asuinpaikkojaan entisissä elämissään.
Vaikkapa muistaa vierailuja lentävillä lautasilla.Ei ole myöskään todistettu ilmiötä, että kukaan osaisi yhtäkkiä oikeasti puhua jotain vierasta kieltä.
Ja minkä takia lentäviä lautasia ei voi olla olemassa? Oletko vieraillut universumin, joka kolkassa todistamassa, että avaruusolentoja ei ole?
Ufot ovat henkimaailmaa,demonisia.Niillä on oma agendansa.
3. There Are No Mistakes, Only Lessons.
Growth is a process of trial and error, experimentation. The “failed” experiments are as much a part of the process as the experiment that ultimately “Works”.
4. A Lesson is Repeated Until it is Learned.
A lesson will be presented to you in various forms until you have learned it, then you can go onto the next lesson.
5. Learning Lessons Does Not End.
There is no part of life that does not contain it’s lessons. If you are alive, there are lessons to be learned.
6. “There” is no better than “Here”.
When your “there” has become “here”, you will simply obtain another “there” that will, again, look better than “here”.
7. Others are Merely Mirrors of You.
You cannot love or hate something about another person unless it reflects to you something you love or hate about yourself.
8. What You Make of Your Life is Up to YOU.
You have all the tools and resources you need, what you do with them is up to you. The choice is yours.
9. All Answers Lie Inside You.
The answers to life’s question lie inside you. All you need to do is look, listen, and trust.
10. Whether You Think You Can or Can’t,
In Either Case You’ll Be Right.
Think about it.
Uus yritys, pari ekaa jäi pois edellisestä
Here is Your Assignment…
1. You Will Receive A Body
You may like it or not, but it will be yours for the entire period this time around.
2. You Will Learn Lessons.
You are enrolled in a full-time, informal school called life. Each day in this school you will have the opportunity to learn lessons. You may like the lessons or think them irrelevant and stupid.
3. There Are No Mistakes, Only Lessons.
Growth is a process of trial and error, experimentation. The “failed” experiments are as much a part of the process as the experiment that ultimately “Works”.
4. A Lesson is Repeated Until it is Learned.
A lesson will be presented to you in various forms until you have learned it, then you can go onto the next lesson.
5. Learning Lessons Does Not End.
There is no part of life that does not contain it’s lessons. If you are alive, there are lessons to be learned.
6. “There” is no better than “Here”.
When your “there” has become “here”, you will simply obtain another “there” that will, again, look better than “here”.
7. Others are Merely Mirrors of You.
You cannot love or hate something about another person unless it reflects to you something you love or hate about yourself.
8. What You Make of Your Life is Up to YOU.
You have all the tools and resources you need, what you do with them is up to you. The choice is yours.
9. All Answers Lie Inside You.
The answers to life’s question lie inside you. All you need to do is look, listen, and trust.
10. Whether You Think You Can or Can’t,
In Either Case You’ll Be Right.
Think about it.
Ei kaikkea tarvitse ymmärtää, riittää että uskoo siihen.
Ihan mieletöntä jo ajatuksentasolla. Ja kyllä uskon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osat ovat hyviä ja haluavat auttaa meitä (Pleiadian, Actuarian) osat pahoja (Grey).
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on henkivalta hyvä ja paha.Paha puoli tuntee ihmiskunnan alusta asti ja pystyy tuomaan muistoja vaikka mistä tapahtumasta,vuosisadasta.Muka jälleensyntymistä.Harhautusta.
Ehkäpä Raamatun tarkoituksena on harhauttaa ihmisiä uskomaan valetta ja jälleensyntyminen onkin se totuus.
Mä en tänne halunnut eikä mua haluttu kaikenlisäksi kristittyjä vainotaan täällä . Tää on rangaistus ja pois pääsee uskomalla Jeesukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä Raamatun tarkoituksena on harhauttaa ihmisiä uskomaan valetta ja jälleensyntyminen onkin se totuus.
Harhauttaminen on vain pahan indresseissä.Totuus ei valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkea tarvitse ymmärtää, riittää että uskoo siihen.
Ihan mieletöntä jo ajatuksentasolla. Ja kyllä uskon.
Täytyy sen uskomisen johonkin perustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osat ovat hyviä ja haluavat auttaa meitä (Pleiadian, Actuarian) osat pahoja (Grey).
Hyvä henkimaailma ei manifestoidu ufoina.