Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikälainen anoppi sinulla on?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikälainen anoppi sinulla on?
Tuletko hyvin toimeen anopin kanssa?
Onko ollut ongelmaa anoppi suhteessa?

Kommentit (1243)

Vierailija
1101/1243 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on ääriuskovainen absolutisti ja sitten ihmetellään "miksi et halua kaikkia pyhiä viettää siellä"... 

Vierailija
1102/1243 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut anoppi. En ole koskaan tavannutkaan siis. Kuoli jo puolison ollessa hyvin nuori samoin appi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1243 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistuksen tyhmä, mutta muutoin herttainen. Eikä puutu asioihin. Ai niin ja pitää koko suvun villasukissa (parhaat joululahjat).

Vierailija
1104/1243 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut jo, mutta ei ollut mitään ongelmaa. Asuttiin eri puolella Suomea, ei oltu paljoa tekemisissä.

Vierailija
1105/1243 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän nuorempi ja oikein ihana ihminen. Tullaan hyvin juttuun. 

Vierailija
1106/1243 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on 20 vuotta tehnyt selväksi, että mi ekan kuulu perheeseen, hän ei minua hyväksy eikä kestä tao pidä mielipiteistäni tai ajatuksistani. Olen tavallinen, kouluttautunut nainen ja tulen tavallisesta perheestä. Uskon tutkittuun tietoon kun taas anoppi urbaanilegendoihin ja sellaiseen. Anoppi on tehnyt testamentin, jossa lasten puolisot on suljettu pois. Se on oman ok, minulla ei ole mitään sitä vastaan, mutta saan siitä kuulla tasaisin väliajoin, kuinka ei halua omaisuuttaan suvun ulkopuolelle. No, kävikin sitten niin, että minä voitin suuren summan, huomattavan siis. Anoppi ei millään ymmärrä, miksi en rahaa hänelle siitä anna. Kerroin, että edes ajatuksen tasolla täytyy olla tasapuolinen, ja lahjoitan rahaa niille, joilta tulen sitä saamaan, tai jotka lahjoittaisivat minulle, jos itsellään sitä olisi. Tämä ei anopille sovi, vaan hänelle pitäisi antaa rahaa, jonka hän voisi testamentillaan sitten ohjata eteenpäin, haluamilleen ihmisille. Ja kaikenlaista muutakin on, niistä en jaksa edes kirjoittaa.

Vierailija
1107/1243 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei koskaan ole ollut minkäänlaista anoppia. Kuinkahan avaajan laita on?

Vierailija
1108/1243 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti. Hyvin vaivaton, ei pidä yhteyttä poikaansa tai minuun. Ei tuppaa, ei tungettele. On aina kohtelias ja mukava tavatessa. Vetäytyvä tyyppi. Välit on asialliset, aikanaan oli läheisemmät mutta alko-ongelman pahentuessa molempien osalta on tapahtunut vetäytyminen. Ei kuitenkaan mitään konflikteja koskaan.

Vierailija
1109/1243 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis huippukasvattaja itse? Koulutat siis helposti tuosta vätyksestä mammanpojasta MIEHEN!

Vastasit minulle. Miksi pitää olla noin ilkeä? Mammanpoikahan ei mies tosiaankaan ole. Eikä vätys, vaan tunnekylmässä kodissa kasvanut sensitiivinen ihminen.

En halua itse koskaan kouluttaa tai komennella ketään. Elämme sopuisasti yhdessä sellaisina kuin olemme ja hyväksymme toisemme puutteinemme.

Vierailija
1110/1243 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka juopottelee, eikä ole nähnyt toista lapsenlastaan kertaakaan, ei tullut ristiäisiinkään. Lapsi on puolivuotias. Toisaalta olisi ollut tylsää, jos olisi tullut ristiäisiin humalassa, kuten esikoisen aikaan.

Vierailija
1111/1243 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti jälkikasvunsa henkisesti romuksi

Vierailija
1112/1243 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppi hoiti vain tyttärien lapsia,

Minä olen miniä, lapsiani ei hoitanut koskaan.

Vierailija
1113/1243 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun anoppi hoiti vain tyttärien lapsia,

Minä olen miniä, lapsiani ei hoitanut koskaan.

Pyysitkö häntä hoitamaan? Ehkä koki että ette tarvinnut apua tai halua hänen apuaan. Anopit voivat kyllä aistia asioita, vaikka niistä ei puhutakaan.

Usein äidin ja tyttären suhde on avoimempi kuin anopin ja miniän. Siksi he ovat voineet helpommin sopia lastenhoidosta. Ei siinä sen kummempaa syytä tarvitse olla

Vierailija
1114/1243 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut. Elossa ollessaan oli katkera, kun minä "vein" hänen parhaan poikansa pois kotoa.

Vierailija
1115/1243 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän nuorempi ja oikein ihana ihminen. Tullaan hyvin juttuun. 

Täh!? Miten anoppi voi olla nuorempi!?

Vierailija
1116/1243 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut anoppi paras anoppi!

Kiitos, aamen!!

Vierailija
1117/1243 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sosiaalityöntekijä, joi alkoholia joka päivä tietenkin, nykyään altzheimerin omaava. Jokainen voi miettiä, miksei olla puhuttu muusta kuin säästä.

Vierailija
1118/1243 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihana anoppi monta vuotta, kun miehen kanssa tuli ero näytti noita todellisen luonteensa. Lapsen lapsiaankaan ei ole vuoteen nähnyt ja levittää juoruja selän takana.

Vierailija
1119/1243 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tykkäsin hänestä, nyt en. Mieheni antoi ymmärtää äidilleen, että mun kaikki rahat menee baariin...huh huh..mieheni äiti sanoi minulle, että baariin hän ei mulle rahaa anna, ihan kuin olisin sitä koskaan häneltä pyytänyt! Eipä tiedä äiti miten olen maksanut hänen poikansa menoja, kun kaikki rahat meni samoin tein. 

Ollaan oltu 30 vuotta kimpassa, siksi tiedänkin nämä jutut. Kerran anoppi totesi että hän on mieheni exän kanssa hyvissä väleissä, ok, ketä kiinnostaa. Mulla ei ole äitiä eikä isää, kuolleet molemmat, joten hänen ei tarvitse olla tekemisissä minun vanhempieni kanssa. Onneksi asuu niin kaukana ettei tarvitse olla väleissä..

Vierailija
1120/1243 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei koskaan ole ollut minkäänlaista anoppia. Kuinkahan avaajan laita on?

Anoppi on nyt ex-anoppi.Yli 80 vuotias vanhus.-ap-