Mikälainen anoppi sinulla on?
Mikälainen anoppi sinulla on?
Tuletko hyvin toimeen anopin kanssa?
Onko ollut ongelmaa anoppi suhteessa?
Kommentit (1243)
Aattelin ostaa appiukolle lahjaksi!
https://www.donaulife.com/wp-content/uploads/2022/06/cleaunrin_beauty_b…
En ole kauhean hyväonninen ollut avioliittosaralla. Mulla on hirveä miesmaku mutta uskomattomat sitoutumistaidot.
Anoppi nro. 1. Huipputyyppi, puutarhuri joka antaa kaikkien kukkien kukkia, pidämme edelleen yhteyttä ja arvostan häntä yksilönä suuresti.
Anoppi nro 2. Muka sivistynyt ylemmän keskiluokan edustaja, joka ei ymmärrä mistään mitään. Eivät saa itse edes naulaa seinään että voisi taulun ripustaa. Kaikessa aivan osaamaton ja kädetön, ajattelematon, ihme on että on seittemänkymppiseksi elämässä selvinnyt, uskomaton sählääjä. Vaaraksi itselleen ja muille, ei pahuuttaan, vaan yksinkertaisuuttaan. Mummona ok, mutta jonkun aikuisen pitää olla valvomassa. Jätti miehen esikoisen ja ja tyttärensä toisen lapsen kaksivuotiaana kerrostalon (iso kaupunki, iso taajama, iso tie vieressä, siis aivan vieressä) pihalle ja lähti ite vitoskerrokseen laittelemaan pyykkejä. Hyppää purjeveneeseen ja mätkähtää veneen reunaan, murtaa kylkiluunsa ja meinaa hukkua. Hyvin huomionhakuinen persoona myös. Jotenkin erikoista että vielä työelämässä oli ison konsernin talousjehu, mutta kotona polttaa keittiön ja jättää lapsenlapset herran haltuun. Vaikea on kunnioittaa ihmistä joka on täysin kykenemätön ottamaan mitään tai ketään huomioon. Koko suku oli hyvin erikoinen. Muistisairautta epäilin usein, niin käsittämätöntä oli se meno, toisaalta saattoihan se olla vaan äärimmäisen ovelasti hiottua passiivisagressiivisuuden alalajiakin. Ihan uskomattoman rauvostuttavaa, ja vaaranti munkin lasten hengen useasti
Anoppi nro 3. En ole koskaan tavannut. Asuu toisessa maassa ja on jo niin reumainen ja vanha ettei voi matkustaa, eikä meillä ole varaa lentää koko perheen voimin sinne. Olen puhunut kerran videopuhelua, mutta hänen englanti ei ole riittävän hyvä käymään keskustelua, eikä minun saksan osaaminen riitä toiseen suuntaan. Poikansa on sen verran rikkinäinen että epäilen ettei ollut kovin terve kotikasvatus, en tiedä onko äidin, isän vai molempien aiheuttamaa damagea. En ole muodostanut hänestä oikein minkäänlaista mielipidettä.
Mukava, kiva, kiltti, huomioonottava. Ei kuitenkaan tunkeileva. Tavallinen.
On minulle anoppi, ei ystävä. Ja tämä siis positiivisesti tarkoitettuna :)
Vierailija kirjoitti:
Pieni sieluinen paskiainen
Eipä ole mukava anoppi sinulla.
808: alkoholiin jäävät usein koukkuun ne, joilla sen käyttö lieventää vaikeita tunteita. Sodan jälkeen syntyneillä ei ollut helppo elämä ja siitä jäi kaikenlaista tuskaa ja ahdostusta sisimpään. Sen sijaan, että häkisivat ammattiapua, jotkut tissuttelevat/syövät ylettömästi/käyttävät lääkkeitä/touhuavat ilman taukoja...
Aluksi hän oli pisteliäs ja ilkeä. Kommentoi minulle kaikkea rumasti aina kun muut ei ollut kuulemassa. Miehellä kesti kauan uskoa äidistään tätä ja väitti minun käsittäneen väärin. Ajattelin pitkään että olen vain liian herkkä ja ylireagoin. Kun ne kommentit vaivasivat edelleen, jotenkin luulin tulevani hulluksi, että kai sitten kuvittelen vain kaiken. Lopetin appivanhemmilla käymisen ja en nähnyt heitä kuin n. kerran kaksi vuodessa. Oloni helpottui. Kommentoivat minusta sitten miehelle ja hän ymmärsi sitten minua. Nykyään anoppi on varovaisempi seurassani eikä möläyttele loukkauksia. Hyvä niin, mutta en usko että välit tästä erityisesti voi parantua.
Välinpitämätön, niin minua kuin myös itse poikaansa kohtaan. Ei pidä yhteyttä eikä käy kylässä. Käy minulle.
Tyhmä kuin saapas, itsekeskeinen ja huomionhakuinen.
Hyvin etäinen. Mieheni ei pidä äitiinsä juuri lainkaan yhteyttä, korkeintaan jouluna ja juhannuksena. Juttelen anoppini kanssa etänä pari kertaa vuodessa. Sinänsä ihan mukava ihminen.
Hyvät välit ovat. Olemme kavereita ja juttelemme ihan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Kertakaikkiaan ilkeä ihminen, oikea paskiainen.
No,eipä ole sinulla mukava anoppi.
En osaa kuvitella parempaa anoppia itselleni, vaikka alkaa olemaan jo puolisokea ja 5/6-osa kuuro. Kun kyläilee, niin esmerkiksi parasta pöytään mitä osaan laittaa. Loistavat välit lastenlasten kanssa!
#m70
Mukava, rento mutta asiallinen, ihana ihminen. Todella hyvä ystävä minulle. Suunnittelemme juuri viikonloppumatkaa Amsterdamiin jonne lähdemme ilman miehiä.
N34
Tunkee nokkansa toisten asioihin eikä kerro itsestään mitään. Puuttuu perhe-elämään ja on olevinaan muita parempi ihminen. Onneksi ei olla tekemisissä,en pidä tämän kaltaisista ihmisistä. Ei ole ikävä.
Hyvin harmaa ja tuhkainen, seilaa jossain merellä.
Hirviö. Olen väleissä vain ja ainoastaan lasten takia.
Aika itseriittoinen. Ei voi olla muita huonompi missään, hän ei omasta mielestään ole esim. oikea tai vasenkätinen vaan molempikätinen.
Ei häpeä nolata muita. Muistan esim. tapauksen, kun oltiin nuorempia ja mieheni pikkusiskolla ei varmaan ollut ollut kuukautisia vielä kauaa. Anoppi kovaan ääneen kailotti, miten oli käynyt vessassa ja tämä mieheni pikkusisko oli unohtanut käytetyn siteen lavuaarin reunalle. Miksi tällainen asia täytyy saattaa kaikkien tietoisuuteen? Jos olisi ollut omasta lapsestani kyse, niin olisin vain laittanut siteen roskiin kaikessa hiljaisuudessa.
Meidän nuorempaa lasta (11v) pelottelee kertomalla mistä ruoka-aineista muka tulee syöpää jne, kun tietää, että on herkkä lapsi kyseessä.
Nyt kun kirjoitan tätä niin alkaa kyllä ällöttämään, että tällaisen ihmisen seurassa meidänkin lapset kasvaa..
Erittäin tekopyhä. On olevinaan maailman paras ihminen, täysin korvaamaton, tekee hyväntekeväisyyttä, auttaa sukulaisia, mutta todellisuudessa on hyvinkin julma ja itsekäs ja kohtelee läheisiään huonosti. Pakonomainen tarve hallita asioita ja ihmisiä. Rahaa ja omaisuutta on vaikka kuinka paljon, mutta käyttää sitä vain manipuloidakseen muita. Lupailee
jotain, vaikka ei kukaan ole pyytänyt, mutta samalla ei ole aikomustakaan oikeasti antaa mitään. Lapsenlapsille ei ole mitään antanut ikinä, paitsi tyyliin jotain hänelle tarpeetonta roskaa.
Ehkä jopa narsisti, en toki pysty diagnoosia tekemään. Onneksi voi myös valita ettei ole tekemisissä.
Vähän hömelö, sosiaalisissa tilanteossa huono, kaikkia arvosteleva ja vähättelevä. Vanhanaikainen miniöitä jyräävä tapaus. Luulee olevansa hyvä mummo, mutta ei todellakaan ole. Haukkuu lapsille heidän vanhempiaan ja vertailee lapsenlapsia heidän kuullensa.
Pieni sieluinen paskiainen