Mikälainen anoppi sinulla on?
Mikälainen anoppi sinulla on?
Tuletko hyvin toimeen anopin kanssa?
Onko ollut ongelmaa anoppi suhteessa?
Kommentit (1243)
On kuollut jo kauan sitten, tuli ammutuksi eronsa jälkeen . Oli tyhmä ja ilkeä ja kateellinen. Eli menneisyyden tavalla. Eipä paljoa muuta osannut, kuin lehmiä hoitaa. Asuttiin aluksi yhdessä. Oli täyttä helvettiä. Lapsiakaan ei kohdellut lapsenlapsina- kun olivat molemmat tyttöjä
Ärsyttävä. Heiluttelee vaan shekkivihkojaan tai korttinippujaan naaman edessä ja kuvittelee, että rahalla ostaa ongelmat. Juu, tiedetään kyllä, että ollaan eri yhteiskuntaluokkaa, mutta käärinliinoissa ei ole taskuja, anoppi kulta.
Kuollut ja kuopattu. Tulimme toimeen, mutta hän ei ollut mikään kovin sydämellinen ihminen.
Ei mitään välejä ja paras niin.Mustasukkainen omasta pojastaan.Ei taida olla sellaista naista olemassakaan jonka pojalleen hyväksyisi.Yritin aikani olla ystävällinen mutta joka kerta kun nähtiin oli kauheaa piikittelemistä ja halveksivia katseita niin luovutin.En mene mihinkään sukujuhliin missä voisin törmätä häneen.Olen miehelle sanonut että hän voi mennä ja kyllä hän meneekin.Että ei tarvitse välittää minusta,se on kumminkin sun ainoa äiti. Joka viikko käy äitiään tervehtimässä.Minä muistutan joka äitienpäivä ja syntymäpäivä että muista onnitella äitiäsi.Anoppi ei uskois jos sais tietää että poika muistaa kun minä muistutan.
Asialliset ja mahd. etäiset välit. Oikeasti meillä ei ole mitään yhteistä ja en niin välitä hänen seurastaan. Siivoushullu ja kohtelee poikaansa eri tavalla kuin muita lapsiaan. Ei esimerkiksi taannut miehen pienehköä lainaa vaikka muiden lastensa isot asuntolainat takasi. Ja ei johdu miehen rahankäytöstä tms perustellusta syystä.. mitä pidän outona. Osallistuin sitten lainan hakuun niin saatiin se yhteislainana ilman takaajaa ja on nyt maksettu.
Lisäksi paapoo tyttönsä lasta, mutta meidän lapset on jäänyt unholaan. Kuopusta 1.5v nähnyt ehkä kolmesti kun huomio juhlatkin ja asuu alle 10km päässä.
Pläräilee puhelinta ja työntää meidän lapsille tabletin jos menevät käymään. Tai sitten pyytää tyttönsä samaan aikaan kylään ja huomioi vain tämän lasta.. Itse en lähde matkaan kun moinen oksettaa minua ja huvittaisi sanoa rumasti.. Onneksi käyvät harvoin on siellä kun tuntuu niin väärältä meidän lapsia kohtaan.
Kyllä se on mukavaa kun anoppi tulee kylään ja vielä moneksi päiväksi.
Ahdisteleva. Tulee ovista ja ikkunoista, jos hän ei saa nähdä meitä tai lapsia yhteen viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ammutuksi???😳
Tarkoitti varmaan sitä että lehmät ammuivat hänelle eron jälkeen.
Kun kerran oli ahkera lehmien hoitaja. Navetassa ammutaan.
Meillä on anopin kanssa erittäin hyvät välit. Yli 7000 kilometriä.
Anoppini on älykäs ja mukava. Läheinen pojalleen ja tukee häntä isänä. Fiksuja lapsia hän on kasvattanut. Toivon, että kun hän jää eläkkeelle, muuttaisi lähemmäs.
Aivan ihana <3
On hänessä rasittavatkin piirteensä, kuten kaikissa meissä, ja nämä ovat iän myötä korostuneet. Minulla ei ole kuitenkaan ongelmaa ajatella hänestä lämpimästi, ja ymmärtää ett iän mukana, ja sairauden, tulee myös negatiivisia juttuja.
Aivan mahtava, johtuen:
Ei olla nähty eikä puhuttu vuoteen. Pari tuntia yhdessä vuosittain riittää meille molemille.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on anopin kanssa erittäin hyvät välit. Yli 7000 kilometriä.
Tämä on kyllä mukavaa.On näin hyvät välit anopin kanssa.
Meillä oli omat ongelmamme ja välit menivät poikki. Mies käy siellä silloin tällöin lasten kanssa ja mä saan silloin omaa laatuaikaa. En valita.
Anoppini on kuuma pakkaus. Parannettu painos vaimostani iästään huolimatta.
Anopit eivät yleensä pidä miniöistään. Ja miniät eivät yleensä pidä anopeistaan.
Anoppini on tyhmä, laiska, tietämätön, ruma, hampaaton, leikkii raihnaista ja liikkuu rollaattorilla. Onneksi on itsekin tajunnut ettei tule lasten juhliin , rippijuhliin, yo- juhliin, poikansa viiskymppisille häpäisemään meitä.
Vierailija kirjoitti:
Anopit eivät yleensä pidä miniöistään. Ja miniät eivät yleensä pidä anopeistaan.
Eipä välttämättä aina ole näin.
Narsistinen. Yrittää päättää kaikesta, syyllistää poikaansa eli miestäni, jos ei mene pilliin mukaan. Viimeksi juhannuksena järjesti kohtauksen. Hän yritti soittaa minulle. En ehtinyt vastata, koska meillä oli vieraita. Soitti sitten pojalleen ja haukkui minut, että on pettynyt, kun en vastannut hänelle. Huoh. Ei minulla ole velvollisuutta olla hänelle 24/7 tavoitettavissa. Keksii myös juttuja ja minusta puhuu esimerkiksi, että meidän pitää maksaa kaikki puoliksi mieheni kanssa. Että yritän vain hyötyä. Mitä meidän rahankäyttö hänelle kuuluu?Saattaa myös sanoa, että älkää lähteko reissuun, koska menee rahaa. Aikuisille ihmisille..Puuttuu siis asioihin,jotka eivät hänelle kuuluu.
Rajaton ja myrkyllinen ihminen. Mikä pahinta tämä alkanut näkyä jo minun ja mieheni parisuhteessa. Mies suuttui minulle, kun en halunnut kylään anopin luo. Itse haluan nyt pitää etäisyyttä. Jos mies ei tätä tajua niin valitkoon sitten äitinsä. Mutta minä en katsele enkä kuuntele epäkunnioittava puhetta.