Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikälainen anoppi sinulla on?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikälainen anoppi sinulla on?
Tuletko hyvin toimeen anopin kanssa?
Onko ollut ongelmaa anoppi suhteessa?

Kommentit (1243)

Vierailija
561/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on kateellinen, ilkeä ja yksinkertainen. Sosiaalisesti kömpelö, vähän pakkomielteinen. Onneksi asumme eri maissa. Olen tehnyt parhaani mahdollistaakseni hyvän suhteen lasten ja isoäidin välillä, mutta _kaikki_ on todella vaikeaa. Minä ja toinen lapsista emme sovi hänen maailmaansa. Olemme vääränlaisia tyttäreni kanssa. Lisäksi olen vanginnut hänen ihmelapsensa (eli mieheni) tähän kauheaan kurjuuteen tässä kummallisessa maassa.

Vierailija
562/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on mukava ja kiltti ihminen.

Valitettavasti meillä ei kuitenkaan henkilökemiat natsaa emmekä voi puhua oikein muusta kuin ihmisistä, joita tunnemme.

Hän ei ymmärrä minun työtäni, emmekä voi puhua mistään syvällisistä tai poliittisista asioista. Hänelle itselleen perheessä ja kodissa on tarpeeksi sisältöä elämään. Itse rakastan politiikkaa ja filosofisia pohdintoja, joita pystyn käydä mieheni ja omien vanhempieni kanssa.

Mutta kaikki sujuu oikein hyvin. Olen onnekas, kun anoppi on niin perhekeskeinen ja lämmin ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on saamaton ihminen jolle roskan poimiminen on kunniakirjan arvoinen teko. Ylistää omaa siivoamistaan tai muuta vastaavaa, diagnosoi milloin kenellekin jotain sairauksia.

Mieheni ei ole hänelle yhtä rakas kuin mieheni veli, joka yli 30v asuu vieläkin kotona. Kehuu tätä kotona asuvaa vätystä milloin mistäkin pikkuasian suorittamisesta, miestäni tai minua ei ole onnitellut tai kehunut edes vaativien tutkintojen suorittamisesta, lasten saamisesta, talon rakentamisesta tai mistään muustakaan. Meidän saavutuksia tai aitoja kuulumisia ei mainita edes lähisuvulle mutta mieheni veljen kerran vuodessa tekemä lumenluonti kerrostalon parkkiruudust ansaitsee vissiin mitalin.

On kateellinen kaikesta mitä me poikansa kanssa perheenä olemme saavuttaneet. Pitänyt lapsena miestäni huonompana, eikä voi hyväksyä että hän olikin juuri se josta tuli perheen ainoa menestynyt ihminen.

Vierailija
564/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei vähään aikaan ole ollut rittaa.

Itse-asiassa kahden metrin multakerros on tehnyt oikein hyvää meidän väleille.

Vierailija
565/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi?Mikä se on ???

Vierailija
566/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeinen, ilkeä marttyyri joka ei kiitä ketään koskaan. Ainoa ihminen joka osaa ja tietää jotain on hän. Onneksi ei tarvitse tavata enää kun on toisella paikkakunnalla ja vanha ja pelkää koronaa. Eikä tykkää vieraista kun ne sotkee. Ja lapsenlapset tuo liikaa vaivaa ja on outoa kun sukuun tulee uusia ihmisiä. Tästä voitte päätellä onko hyvät välit. Ja on onnellinen kun saa muut ihmiset tappelemaan keskenään kun hän vähän "avustaa" ja sitten hän katsoo tyytyväisenä sivusta. Yök.

Vierailija
567/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksijakoinen, pystyy härskiin manipulaatioon (hyväähän minä vain), Jutta on toisaalta oikein hauskaa seuraakin.

Vierailija
568/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin karvainen ja ilkeä. Hän on Zulu heimoon kuuluva noita, mikä osaa ennustaa haikaran jalkaterästä paljon asioita. Ennusti liittomme olevan lyhyt, mutta olemme jo 24 vuotta olleet aviossa.

Vierailija
569/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa edelliseen: keskittyy vain ihmisten ulkomuotoon, ja ainoa menestyksen mittari on se, onko ihminen laiha vai pulleampi.

Lapsemme sotkevat hänestä liikaa, ja ovat liian äänekkäitä. Ihan tavallisia hyvätapaisia vaikkakin eläväisiä lapsia ovat.

Anoppi huomaa jokaisen langanpätkän tai pölypalleron lattialla ja teatraalisesti keräilee näitä muiden "syntejä" pois.

Sosiaalisesti kömpelö ihminen jonka kanssa olen koittanut säilyttää kohteliaat ja asialliset välit. Apua ei tarjoa ikinä vaikka kunto ja vointi ihan ok.

Vierailija
570/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on nyt välimatkaa kirjoitti:

Anoppini on saamaton ihminen jolle roskan poimiminen on kunniakirjan arvoinen teko. Ylistää omaa siivoamistaan tai muuta vastaavaa, diagnosoi milloin kenellekin jotain sairauksia.

Mieheni ei ole hänelle yhtä rakas kuin mieheni veli, joka yli 30v asuu vieläkin kotona. Kehuu tätä kotona asuvaa vätystä milloin mistäkin pikkuasian suorittamisesta, miestäni tai minua ei ole onnitellut tai kehunut edes vaativien tutkintojen suorittamisesta, lasten saamisesta, talon rakentamisesta tai mistään muustakaan. Meidän saavutuksia tai aitoja kuulumisia ei mainita edes lähisuvulle mutta mieheni veljen kerran vuodessa tekemä lumenluonti kerrostalon parkkiruudust ansaitsee vissiin mitalin.

On kateellinen kaikesta mitä me poikansa kanssa perheenä olemme saavuttaneet. Pitänyt lapsena miestäni huonompana, eikä voi hyväksyä että hän olikin juuri se josta tuli perheen ainoa menestynyt ihminen.

Meillä melkein identtinen tarina, paitsi että miehen veli sikisi parikymppisenä lapsen joka jäi kokonaan hänen huollettavakseen. Anoppilassa asuu siis appivanhempien lisäksi tämä veli ja tyttärensä ja nämä ovat anopin murut. Mun mies ja meidän tyttäret eivät ole oikein mitään ja anoppi selkeästi on kateellinen(?) meidän perheellemme.

Vierailija
571/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi teistä on multakerroksen alla?

Vierailija
572/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittohörhö. Onneksi on pitkä välimatka!

Vierailija
573/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatkaa 10km. Tekemisissä ei olla ja minusta vain hyvä niin. Juopotteli miehen lapsuuden. Itsekeskeinen ja raskas ankeuttaja. Oma poikansakaan ei tahdo olla hänen kanssaan tekemisissä. On kuulemma minun vika. Olen kuulemma kääntänyt poikansa häntä vastaan. Ihan itse tuo juopotteli ja tämä on tulos. Lapsillemme anoppini on samantekevä. Eivät osaa kaivata tai edes muistaa, että tämä ihminen on olemassa. Sama pätee täysin myös appeeni. Joutaisivat kuolla pois.

Vierailija
574/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin meillä nykyisin menee, kun hän makaa mullan alla. Ennen oli vaikeampaa.

Vierailija
575/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kiva tietää millainen itse olet miniänä. Varmaankin täydellinen..... ?

Vierailija
576/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi teistä on multakerroksen alla?

😂 ihana Suomen kieli.

Vierailija
577/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti ja mielenterveysongelmainen, kaksisuuntainen. Karkottaa kaikki läheltään, puhuu vaan itsestään,  persoonallisuushäiriöinen ihminen. Ollaan pidetty etäisyyttä, Nähdään pari kertaa vuodessa 2h. Nykyään on aika kiltisti eikä yritä manipuloida miestäni, kun on joskus sanottu ns. suorat sanat. Miehenkikin parantuu pikkuhiljaa ahdistuksistaan. Ei oikeestaan enää harmita, silloin suretti, kun lapset oli pieniä. 

Vierailija
578/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välimatkaa 10km. Tekemisissä ei olla ja minusta vain hyvä niin. Juopotteli miehen lapsuuden. Itsekeskeinen ja raskas ankeuttaja. Oma poikansakaan ei tahdo olla hänen kanssaan tekemisissä. On kuulemma minun vika. Olen kuulemma kääntänyt poikansa häntä vastaan. Ihan itse tuo juopotteli ja tämä on tulos. Lapsillemme anoppini on samantekevä. Eivät osaa kaivata tai edes muistaa, että tämä ihminen on olemassa. Sama pätee täysin myös appeeni. Joutaisivat kuolla pois.

Kuin oma anoppini. Minunkaan lapset ei osaa kaivata tai muista "mammansa" olemassaoloa. Hän on raskas, vahingollinen ja itsekäs ihminen ja kyllä haluankin suojella perhettäni häneltä.  t. 577

Vierailija
579/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniöiden arvosteluiden perusteella en ole onnekseni heidän anoppi. Toki löytyy muutama ihanakin miniä tuosta joukosta.

Vierailija
580/1243 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini välittää vain tytärtensä lapsista sekä omasta nuorimmaisestaan, joka ikävä kyllä sattuu olemaan eronnut, huumeita käyttävä, työtön reppana, joka asuu äitinsä luona. Oli nuorempana muutaman vuoden naimisissa ja sai yhden lapsenkin siitettyä. Sääliksi käy tuota pientä poikaa, joka joutui valtion ylläpitämään sisäoppilaitokseen, kun kumpaakaan vanhemmista ei katsottu sopivaksi holhoojaksi, isoäidistä nyt puhumattakaan.

Anoppini asuu siis ulkomailla ja olen hurjan iloinen siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi