Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikälainen anoppi sinulla on?

Vierailija
28.01.2021 |

Mikälainen anoppi sinulla on?
Tuletko hyvin toimeen anopin kanssa?
Onko ollut ongelmaa anoppi suhteessa?

Kommentit (1243)

Vierailija
441/1243 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukava! Semmoinen kiltti, korrekti, ei tunge nenäänsä muiden asioihin, auttavainen. Fiksu ja älykäs ihminen. Ei todellakaan mitään pahaa sanottavaa hänestä.

Vierailija
442/1243 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuunsa kamala anoppi, mutta välit parani, kun potkaisi tyhjää. Ja aina vaan välit paranee, nyt kun on lisäksi ex-anoppi.

Mulla sama mutta eri järjestys. Kamala oli, sitten ex-anoppi ja nyt potkaisi tyhjää. Omat lapsensakaan eivät kuulemma vaikuttaneet surevilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1243 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi kuoli 2016 olikin sydämellinen, auttava ja mukava.

Mut mun äiti on muutoin ok mutta arvostelee liikaa, hänelle tärkein on mitä muut ajattelee.

En uskalla sanoa vastaan, mutta veljeni on hänelle numero yksi, joka uskaltaa sanoa vastaan.

Vierailija
444/1243 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut. Oli rakas.

Vierailija
445/1243 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei ole anoppia. Ex-anoppini on ihana, lämmin ihminen, jonka kanssa oli helppoa tulla toimeen. Edelleen olemme jonkun verran tekemisissä.

Vierailija
446/1243 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko viettänyt joulua anopin kanssa?Onko mennyt hyvin ilman ongelmaa?

Vierailija
447/1243 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä anoppi. Hyvin erilainen ihminen kuin minä, mutta varmaan molemmista on pahimmat särmät parinkymmenen vuoden aikana hioutuneet ja tänä päivänä ollaan tosi läheisiä. Oma äitini kuoli reilu vuosi sitten ja sen myötä anopista ainoana elossa olevana mummina on tullut entistä tärkeämpi myös minulle. 

Vierailija
448/1243 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä annat anopille joululahjaksi?

Vierailija
449/1243 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Kiltti. Rehellinen. Suora. Helppo ihminen. 😊

Vierailija
450/1243 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisoitunut.

Vierailija
451/1243 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ongelmaa, koska emme pidä mitään yhteyttä toisiimme. Onneksi asutaan kaukana toisistamme. Mies joskus soittelee, ei muuta yhteyttä.

Haluatko samanlaisen kohtalon itse anoppina?

Vierailija
452/1243 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, asiallinen , lapsirakas mummi lapsilleni. Tykkään kovasti.

Vierailija
453/1243 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä naisena sanoa, että useat nuoret naiset ovat hankalia, riidanhaluisia, ikäviä. En koskaan ole kuullut/lukenut mistään, että miehet haukkuisivat anoppejaan. Menkää myt naikkoset itseenne.

Vierailija
454/1243 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti pari pv sitten Espanjasta keskiyöllä kun olin nukkumassa. Ensimmäinen sana oli että Fuk juu bitz ! Kysyin uudestaan ihan yllättyneenä että mitä? Ja toisti uudestaan saman fuk juu bitz! Kysyin sen jälkeen että onko sulla kaikki kunnossa ja kännisenä sopersi että tule auttamaan YouTuben käytössä.. Ei olla naimisissa mutta jonkin sortin anopiksi sitä vois kutsua..😹

Vierailija
455/1243 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mutta herttainen.

Edellinen anoppi oli mukava kunnes erosin pojastaan. Poika lienee kertonut oman versionsa eron syistä. Tuskin kertoi pettäneensä minua pian häidemme jälkeen

Vierailija
456/1243 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä, tyhmin tuntemani nainen ja puhuu asiota omasta päästään. Työtä ikänsä vieroksunut . 50 v poikansa pilannut saamattomaksi.

Vierailija
457/1243 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo eronnut, mutta suhde tähän ent. anoppiin on pysynyt samanlaisena, onhan hän lapseni mummi.

Ihminen, jonka sydän on ihan puhdasta kultaa. Kova puhumaan ja hössöttää liikaakin kyllä. Kaikki ei tätä piirrettä kestä, mutta mua ei haittaa. Muut asiat menevät sen ohi.

Varmaan epäitsekkäin tuntemani ihminen, ajattelee aina muita ensin.

Terveisiä Kuopioon! Olet ihana mummi ja hyvä ystävä.

Vierailija
458/1243 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa käynyt 80 ja 90 luvuilla lasten kastajaisissa ja kiitos siitä. Tosin kerran vuodessa vaimon kanssa käydään. Lapset ei juuri käy hänen luona. Rasittava ihminen. 682

Vierailija
459/1243 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex anoppini sydän kuin kultaa nyt enkelinä taivaassa mutta lämpimänä muistelen❤️ Poikansa kanssa meillä oli tosi sairas ja myrkyllinen suhde jossa koin paljon pahaa ja siitä huolimatta anoppi suojeli minua mitä pystyi ❤️ Nykyinen mies on hyvä, mutta anoppi täysin erilainen .. en voi luottaa ja on tuuri juoppo joka laukoo aivan mitä sattuu..

Vierailija
460/1243 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä kala. Oli sanonut avomiehelle että ei kannata tehdä lapsia kun joutuu kuitenkin elatusmaksuja maksamaan. Kuulemma eroamme kuitenkin. Tunneköyhä perhe muutenkin. Mistään oikeasta asiasta ei voi puhua vain ryypätäja pitää hauskaa. Suunnilleen ruoasta säästä puhuvat. Tavaroista mitä on. Paskaa muista sukulaisista. Teiniikäisen siskonlapsen leluista jouluksi. 13v ja nukke tulossa. Eikö olis aika jo kasvaa aikuiseksi. Joku vielä käyttää hyväkseen kun on vielä ihan lapsi. Kauhea kulissi aikataulutettu joulutunnelma. Mikä näyttää hyvältä ja sisällä kuohuu tukahdettua moskaa . Joku päivä posahtaa jonkun pää paineesta. Itse sanon kaiken suoraan. Heille ei voi. Olen hullu. Valehdella pitäisi ja kiillottaa kulissia.