Mitä syöt tänään lounaaksi? Teetkö itse vai käytkö jossain syömässä?
Kommentit (50)
Eilistä lihapataa ja riisiä. Otin myös pienen lasin punaviiniä ruoan kanssa, se vain kuuluu nautittavaksi tuollaisen ruoan kanssa. (Ja ei ole tosiaan tapana juoda normaalisti alkoholia arkisin ennen puolta päivää, mutta tänään on vain puolikas työpäivä eikä muutenkaan kovin vaativa.)
Söin äsken säilykeananasta. Kohta alan leipomaan pullaa ja mussuttelen sitten niitä niin ettei kärsi muuta syödäkään. On vadelmahilloa ja kuohukermaakin, joten vois vaikka tehdä laskiaisversiot😋
Vierailija kirjoitti:
Eilistä lihapataa ja riisiä. Otin myös pienen lasin punaviiniä ruoan kanssa, se vain kuuluu nautittavaksi tuollaisen ruoan kanssa. (Ja ei ole tosiaan tapana juoda normaalisti alkoholia arkisin ennen puolta päivää, mutta tänään on vain puolikas työpäivä eikä muutenkaan kovin vaativa.)
Eihän tuossa olisi mitään ihmettelemistä esim. Ranskassa tai Italiassa. Lounaan kanssa on ihan tavallista juoda lasi viiniä.
En syö tänään lounasta ollenkaan,koska aamiaisen syönti venyi niin pitkälle. Päivälliseksi teen tänään vain kanapiirakkaa, olen lähdössä viikonlopuksi kotiin ja saan loput pakkaseen.
Hevospaisti uunissa, siihen oheen erilaisia kasviksia ja juureksia.
Uunissa gratinoitua seitiä, kukkakaalia ja parsakaalia
Kaalilaatikkoa. Tehtiin eilen iso annos ja siitä riittää huomisellekin.
Lihapullia ja HK:n sinistä aurakuorrutuksella.
Leipälounas mulla tänään. Ruisleipää, hedelmiä, jogurttia
Taidan käydä katsomassa oisko lähikaupassa vaikka joku salaatti -30%, itsekseni kotona tämän viikon niin ei kiinnosta kokkailla, enkä viitsi ajella mihinkään ravintolaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa olisi mitään ihmettelemistä esim. Ranskassa tai Italiassa. Lounaan kanssa on ihan tavallista juoda lasi viiniä.
Niinpä, jännä että pitää yhtä viinilasillista selitellä.
Söin lounasta pari tuntia sitten. Sosekeittoa, pekonimurua ja keitetty kananmuna. Kahvi. Tein itse toissa päivänä kattilallisen, höystän sitten vähän eri tavoin kun syön. Eilen söin sitä raejuuston kanssa, toissa päivänä smetanaa.
Jauhelihapihviä, perunamuusia, tomaattia ja porkkanarasstetta.
Eilistä Kasvissosekeittoa syötiin lounaaksi pari tuntia sitten.
Broileriwokkia ja riisiä söin. Tein eilen päivälliseksi ja lämmitin tähteitä tänään.