Kenen julkkiksen kans olisit heti silleen, jos tulis pyytään?
Kommentit (60)
Mutta saattaisin mennä väkisinmakaamaan mieheni sen jälkeen, kun Daniel Craig tai Ralph Fiennes olisi kysynyt. Puhtaasta turhautumisesta.
mutta tuskin tulee joten olen aivan tyytyväinen omaan mieheeni! =)
Toisaalta, vaikka olisin vapaakin, niin en olis heti valmis kenenkään kans sänkyyn tosta vaan.
No jos sinkku olisin (kiitos Luoja etten ole!) niin nämä olisivat valintani:
- Ben Affleck (iiiiiihana)
- Bruce Willis (10 vuotta sitten)
- Sinkkuelämän Aidan Shaw (mikä onkaan oikea nimensä?)
Mutta ei toivoa kun olen nainen ja naimisissa...
Vastaukseni jälkeen intouduin googlettamaan Ben A:n kuvia. OIH OIH OIH!!!! Sydämen tykytystä....Huh!!!!!!! Uskomattoman hyvännäköinen mies!
Taidanpa hipsiä miehen kainaloon....
17:)
Hyi mikä nörtin näköinen äijä. Vesa Keskinenkin on parempi.
Kukaan noista teidän mainitsemistanne julkuista eikä muutkaan mainitsemattomat julkut vedä vertoja mun omalle kullalleni vaikka niillä ois rahaa vaikka kuinka, mun oma kulta kun on köyhis. Hän on silti miehistä ykkönen aina!
En voi mitään että en ymmärrä jos joku rakastaa oma miestään niin hän jaksaa jauhaa muista miehistä edes leikillän. Kaitpa olen tosikko sitten..no mielelläni sitten.
Itse vastaan että Lostin Saywer (vai miten se kirjoitetaan..?) JESTA mikä mies, sisuskaluni kirjaimellisesti muljahtavat kun tulee ruutuun, en ole tuntenut vastaavia fiiliksiä varmaan sitten kun olin 10-vuotiaana Dingofani:)
Sänkyyn meno tosta vaan on jotenkin yöks muutenkin vaikka ois millanen filmitähti tarjolla, sitähän tässä kysyttiin. Sellasesta jäis parempi muistokin.
-juu, olen tosikko.
Deppi myös ja Sean Connery:) vaikka vanha onki:)
Ja toivottavasti se kirjoitetaan noin. Se on vaan jotain niin...mä oon ihan vetelänä aina, kun katon sen leffoja.
niin ehkäpä Taylor Hicks tai Marco Bjurström (joo joo, tiedetään).
mä menisin illalliselle Princen, Mel Gibsonin tai Michael Jacksonin kanssa. Seksi ei kiinnostas mutta ovat niin erikoisia ihmisiä että ois kiinnostavaa ottaa selvää mitä miehiä ovat oikein.
1. Teemu Selänne
Siis ovat jaetulla ykkössijalla.