Mikä pienen pieni asia ärsyttää puolisossasi? Haussa niin mitättömät jutut, ettei niitä melkein kehtaa edes mainita.
Minua ärsyttää, kun mies käyttää joskus suosikkimukiani kahvin juontiin,vaikka tietää, että se on minun mukini
Kommentit (246)
Tekee tietyt asiat joka päivä minuutilleen samaan aikaan
Vonkaa kokoajan seksiä. Se on kyllä ärsyttävää.
Jatkuva hyräily. Eikä sekään ärsytä läheskään aina. Mutta joskus kun haluaisi itse keskittyä johonkin asiaan ja läheltä kuuluu tauonta hyminää, ärsytyskäyrä nousee. Kun sanon, hän pyytää anteeksi ja on hiljaa vähän aikaa. Sitten hyräily alkaa taas. Ei huomaa itse tekevänsä sitä.
Länkyttää joka päivä tuntikausia puhelimessa.
Väittää, ettei osaa tehdä ruokaa, vaikka tiedän ja olen nähnytkin, että osaa. Miksi ei voi vain sanoa suoraan, ettei halua?
En kestä mieheni kulautusten ääntä kun juo palautusjuomaa. Se glunk glunk glunk ääni vaan aiheuttaa ihan silmittömän raivon. Onneksi opin (aaveelta toki) että tälle on nimikin: misofonia.
Kahvin, mehun yms juomisen lasista/mukista aiheuttama ääni ei aiheuta aggressiota mutta jotenkin tuo suoraan pikkutölkistä hieman normaalia nestettä paksumman nesteen juominen kuulostaa minulle niin ärsyttävältä että voisin lyödä. Tämä koskee kyllä muitakin kuin miestä mutta en juuri koskaan ole tilanteessa jossa joku muu kuin mies joisi suoraan tölkistä smoothieta tms nestettä.
Niistäminen paskalla käydessä. Oon kyllä huomannut että tätä tekee paljon muutkin. Ei mahdu mun jakeluun ja on superärsyttävää.
Jättää keittiön kaapinovet apposen auki kun ottaa jotain kaapeista.
Jättää lasien ja mukien pohjalle sentin verran juomaa. Nää lentää sitten pitkin lattioita, kun laitan astioita koneeseen.
Mies on ihan älytön jouluintoilija. Onneksi joulu on viimein ohi ja saan muutaman kuukauden elää joulutonta elämää, mutta syys-lokakuussa se koristelu taas alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jättää lasien ja mukien pohjalle sentin verran juomaa. Nää lentää sitten pitkin lattioita, kun laitan astioita koneeseen.
Sama täällä!!!
Heh, mua myös riepoo, kun mies käyttää minun omaa myslikippoani. En halua, että kukaan muu käyttää sitä.
Myös tiskialtaaseen valumaan jätetyt huuhdellut maitopurkit raivostuttaa. Mies on kova juomaan maitoa ja siellä on aina purkki töröttämässä.
Mies syö illalla keittiössä käydessään kauhalla suoraan ruokaa, esim. makaronilaatikkoa. Kauhoo siitä vain ison nokareen suuhunsa ja mussuttaa onnellisena, vaikka olen sanonut, että loppu on säästettävä huomiseksi ja ruoka on esillä vain siksi, että se on liian lämmintä jääkaappiin laitettavaksi vielä.
Sanoo töihin lähtiessään Heippa kun saa takin päälleen. Ja taas Heippa kun on kengät jalassa. Avaimet taskuun, Heippa! Ja sitten ulko-ovi auki ja Heippa! Lopulta astuu ovesta ulos ja vielä ennen oven sulkemista kuiskaa raosta Heippa! Ettei naapurit kuule, katsokaas.
Sanoo töihin lähtiessään Heippa kun saa takin päälleen. Ja taas Heippa kun on kengät jalassa. Avaimet taskuun, Heippa! Ja sitten ulko-ovi auki ja Heippa! Lopulta astuu ovesta ulos ja vielä ennen oven sulkemista kuiskaa raosta Heippa! Ettei naapurit kuule, katsokaas.
Tapa puhua koiralle:
”Mennäänkö lenkille, mennäänkö?”
”Otatko ruokaa, otatko?”
”Lähdetäänkö kylään, lähdetäänkö?”
”Missä pallo missä?”
”Teitkö tuhmuuksia teitkö”?
”Tuletko syliin tuletko?”
Jne...
Pieni juttu tosiaan, mutta olen pannut merkille. Meillä toistellaan paljon 😄
Kaivaa nenäänsä, kun luulee, ettei kukaan näe