Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimies ei anna uusia maskeja. Sanoi, että ”laittakaa ne käyttämänne maskit välillä kuivimaa”!?!

Vierailija
27.01.2021 |

Asiakaspalvelussa olemme, koko ajan uusia asiakkaita kohdataan.
Aluksi maskit oli vapaasti käytettävissä, saatoin vaihtaa srn aina kin tarvisti.
Esimies sitten otti ne itselleen ja vei omaan koppinsa. Sieltä pitää häneltä henk.koht. käydä pyyyämässä uusi . Ja voin sanoa että se on vaikeaa saada. Maskit on kait liian kalliita meille työmuurahaisille antaa.
Hän neuvoikin meitä, ettei tarvi käydä koko ajan uutta hakemassa. Mainittakoon että hönellä ei ole mitään terveydenhoidon koulutusta, pelkkä markan merkonomi.
Ajattelin että kiinnostaakohan asiakkaita miten meillä näitä asioita hoidetaan?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoitko kuivimaa?

Vierailija
2/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta maskia käytät päivässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaita kiinnostaa, mutta saattaisi kiinnostaa jotain terveysihmisiäkin. En ole nyt varma mikä olisi oikea kohde, työsuojelu, terveystarkastaja, vai joku muu?

Vierailija
4/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sano. Nämä vastaavat aloitukset ovat niin möllejä, että ihmettelen vain niiden kirjoittajia.

Vierailija
5/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy asiaa työterveyshuollosta.

Vierailija
6/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaita kiinnostaa, mutta saattaisi kiinnostaa jotain terveysihmisiäkin. En ole nyt varma mikä olisi oikea kohde, työsuojelu, terveystarkastaja, vai joku muu?

Liitosta kannattanee kysyä ensin, jos tietäisivät.

Vierailija
7/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaalassa töissä ja päivä menee 2-3 maskilla. Vuoron alussa päälle. Ruokatauolla vaihto. Jos hyvin sattuu, käyn kahvilla erikseen, silloin myös vaihto.

Miten usein muissa töissä maskeja vaihdetaan?

Vierailija
8/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei edes annettu ja syyksi sanottiin että ne mitä tilattiin on minulle liian suuria. Muut saivat. Jäi kivasti roikkumaan saanko koskaan mitään.

En siis käytä maskia ja asiakkaatkin siitä kysyy ja kerron miksi minulla ei ole.

Vierailija
9/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaalassa töissä ja päivä menee 2-3 maskilla. Vuoron alussa päälle. Ruokatauolla vaihto. Jos hyvin sattuu, käyn kahvilla erikseen, silloin myös vaihto.

Niin että ajat yhtä surkeita työoloja kaikille, mitä hoitsuilla on? Riippuu työpaikasta miten tiuhaan on niitä taukoja ja tauolla mielestäni työntekijällä on oikeus poistaa maski ja hörpätä vettä, käydä tupakalla, tai mitä kukakin sitten haluaa tehdä.

Vierailija
10/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvi käyttää maskia jos työnantaja ei sellaista anna. Sano aina että heitit edellisen jo roskiin ja sitten olet ilman jos et saa uutta.

Vierailija
11/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kertakäyttöisen maskin voi pestä. Niiden toimituksessa on myös saatavuus ongelmia, joten ymmärrän kyllä säännöstelyn. Ja hinnat on ihan hirveitä, jos yritys tilaa ne laskulle. Meillä ainakin hinnat pompahti monella kympillä.

Vierailija
12/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei tarvi käyttää maskia jos työnantaja ei sellaista anna. Sano aina että heitit edellisen jo roskiin ja sitten olet ilman jos et saa uutta.

Jokainen normiälyinen haluaa käyttää pandemian aikana suojaimia, senkin covidiootti!

Vierailija
13/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kertakäyttöisen maskin voi pestä. Niiden toimituksessa on myös saatavuus ongelmia, joten ymmärrän kyllä säännöstelyn. Ja hinnat on ihan hirveitä, jos yritys tilaa ne laskulle. Meillä ainakin hinnat pompahti monella kympillä.

Pesusta huolehtiminen ei kuulu työntekijälle.

Vierailija
14/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä alakoulussa ja meillä työnantaja kustantaa 4 maskia/päivä. Ovat riittäneet hyvin. Lisäksi saatiin omat visiirit, mutta niitä ei juuri kukaan käytä, kun suojaavat huonommin.

Vierailija
15/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen hoitaja ja kyllä vaihdan surutta maskia päivän aikana jos tilanne sitä vaatii. En tuhlaa, mutta järjen käyttö lie sallittavaa. Esim jos olet suihkuttanut ihmisen, niin tokihan se maski kostuu. Silloin se vaihdetaan. Ja jos olet käynyt eristyshuoneessa, niin tietysti se vaihdetaan. Hävetköön moiset työnantajat jotka eivät luota alaistensa järjen käyttöön.

Vierailija
16/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni työnantaja ryhtyy pesurumbaan, kalliiksi sekin tulee.

Vierailija
17/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? 50 laadukasta kirurgimaskia alta kympillä ihan normi kuluttajillekin saatavilla. Pihi työnantaja vaan, joka ei välitä asiakkaittensa, tai alaistensa terveydestä.

Vierailija
18/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltaiset alat ovat kamalia. Kaikki päin helvttiä. Yrittäisitte edes joskus yhteisen eteen tehdä työtä ettekä vain toisianne kyyläisi.

Vierailija
19/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla lailla meillä kävi noiden kertakäyttökäsineiden kanssa. Ensin paketit sai parilla kympillä ja nyt ne maksaa lähemmäs 50.

Vierailija
20/52 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuulostaa täysin normaalilta, että maskien saatavuutta säännöstellään. Ihmetyttää nämä tyypit, jotka on valmiita itkemään työsuojelua ja työterveyshuoltoa myöden, mikäli samassa tekstissä esiintyy sana pomo ja "en saa kaikkea kuten itse haluan".  Yhyy.