Seksikysymys sen ulottuvuudesta: Onnistuuko rakastelu miehesi kanssa koira-asennossa tai siten, että istut miehesi sylissä?
Meillä ei onnistu. Minua vihloo vatsanpohjaan, kun penis osuu kohdunsuulle. Gynekologin mukaan minulla ei ole minkäänlaista kohdunlaskeumaa ja samalta tuntui jo ennen raskauksia ja synnytyksiä. Mistä moinen johtuu? Onkohan minulla pitkä mies? En muista, miltä keskiverto penis näyttää, sillä siitä on niin kauan, kun olen muita nähnyt. Onko muilla samaa ongelmaa vai olenko kummajainen?
Kommentit (6)
sillä koirat ovat pyllyt vastakkain. Kun koira on saanut kalun nartun sisään, se jonkin ajan kuluttua kääntyy/käännetään persaukset vastakkain ja siinä se on jopa puol tuntia kiinni, ennenkuin kalu veltostuu. Ei kenenkään mies pysty siihen, miehiltä luiskahtaa kalu ulos kun yrittää kääntyä;)
Pistä jalat yhteen ja vaikka ristiin, niin penis ei pääse loppuun asti. Tai laskeudu mahallesi, sekin on kivaa. Tyyny lantion alle, niin saa peppua vähän esille. Variaatioita riittää.
Ei varmaan huomaa, että tykkään takaapäin? ;)
tulee myös parissa muussa asennossa. ilmeisesti mulla on jotenkin liian lyhyt emätin, koska miehen kalu ei tod ole pitkä (mun onneni!) ja gyne ei ole vikaa löytänyt. Viimeisestä käynnistä pari kk...
Tää on ollut niin kauan kuin muistan.
puristan aina työnnön loppuajalla niin luja, ettei mies jotenkin pääse syvemmälle. Silloin ei satu. VAikea selittään, mutta jos siis oon ihan rentona niin sattuu.
Joskus ei ollenkaan ja joskus taas melkein kaikissa asennoissa sattuu. Nämä kivut on alkaneet synnytyksen jälkeen, synnytyksestä on kohta kolme vuotta. Mun miehellä tosin on hieman keskivertoa isompi kalu joka suhteessa.