Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs pörssistä kannattaa ostaa?

Vierailija
26.01.2021 |

Millä osakkeella voi nyt tehdä hyvät voitot?

Kommentit (1918)

Vierailija
681/1918 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssisähkön hinnaksi on huomisaamuksi luvattu 1 000,07 EUR/MWh. Fortumin ja Tulikiven osakkeet kiittävät.

Vierailija
682/1918 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikiven perustaja osti yhtiön osakkeita silkasta harmista. Teollisuusneuvos Reijo Vauhkonen on ostanut erän juukalaisen pörssiyhtiön osakkeita, koska pitää niitä aliarvostettuina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1918 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne mitä myyn lähtee heti nousuun joten päätin etten sitten myy koskaan mitään. Oikeasti tässä on jotain suurta magiaa taustalla, pitkään alaspäin luisuneetkin lähtee VÄLITTÖMÄSTI nousuun kun myyn. Ei tää voi olla sattumaa.

Mulla taas osakkeet halpenee heti, kun olen ostanut niitä! Aina! Joka kerta!

Vierailija
684/1918 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just myin puolet ja maksoin kiltisti verot. Ostin kiinteistön.

Vierailija
685/1918 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun av:lla alkaa kuulua tuulipukujen kahinaa ja puhetta osakkeista alkaa tulla, niin on hyvä alkaa myymään omistuksia. Tämä on varma indikaattori markkinoiden ylikuumenemisesta.

Vierailija
686/1918 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nyrkkisääntö on että osta kalliilla ja myy halvalla. 

Vierailija
687/1918 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun av:lla alkaa kuulua tuulipukujen kahinaa ja puhetta osakkeista alkaa tulla, niin on hyvä alkaa myymään omistuksia. Tämä on varma indikaattori markkinoiden ylikuumenemisesta.

Tätä vinkumista on kuullut jo sen ainakin 5 vuotta kun tätä palstaa lukenut. Jos sen pelossa olet jättänyt sijoittamatta niin oma on häpeä. Itse ainakin olen sen verran hyvät voitot tehnyt että nyt voin ilman lainaa ostella kiinteistön kun alkoi kylmät numerot kyllästyttää.

Vierailija
688/1918 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis myös 28t löysää enkä oikein tiedä mihin pistää. Myin bitcoinit pois kun alkoi näyttää niin epävarmalta ja siitä isot voitot..

Ota nippu Kirkon ylläpitämän Naisten Pankin osakkeita.

Vierailija
689/1918 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pilkkaatte noin apta ja muita aloittelijoita "ei kannata sijoittaa mihinkään ku et kuiteskaan osaa hähää". Eihän sitä osaa ellei jostain aloita. Ite ostin aikoinaan ensimmäiset osakkeeni Cokista ihan vaan siksi koska se on mun lempparia :) Hyvin siinäkin kävi, kyllä se siitä!

Vierailija
690/1918 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pilkkaatte noin apta ja muita aloittelijoita "ei kannata sijoittaa mihinkään ku et kuiteskaan osaa hähää". Eihän sitä osaa ellei jostain aloita. Ite ostin aikoinaan ensimmäiset osakkeeni Cokista ihan vaan siksi koska se on mun lempparia :) Hyvin siinäkin kävi, kyllä se siitä!

Jep, jos tarkoitus on sijoittaa (hyvin) pitkälle ajalle, niin melkein sama mitä ostaa, kunhan muistaa hajauttaa.

Vierailija
691/1918 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minulla on hyvä vinkki mihin kannattaa sijoittaa. kaupasa käydessä sijoitin karjalaan sata euroa. ei tarvitse pelätä että arvo häviäisi.

veikkaampa että sinulla on "arvo" hävinnyt ennen perjantaita.

Saahan niistä tölkeistä / pulloista pantit takaisin seuraavalla kauppareissulla.

Kyllä vain. Ja itselle jää vielä osinkona kaunis kaljamaha.

Vierailija
692/1918 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coca-cola on muuten ainakin 60-luvulta lähtien maksanut joka vuosi enemmän osinkoa kuin edellisenä vuonna.... 

Vierailija
693/1918 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssistä kannattaa ostaa osakkeita.

Vierailija
694/1918 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osakkeita ne kuulemma pörssistä ostaa. Ja monet kodintekniikkaa Mustasta Pörssistä.

Vierailija
695/1918 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fortum. Vakaa yritys ja maksaa hyvää osinkoa. Hyvä tuotto ja mitätön riski👍

Vierailija
696/1918 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi sitten Tulikiveltä saatiin posari jouluaattoa ennen perjantaina ja osake nousi noin 17 sentistä 54 senttiin. Perjantaisin elämme mielenkiintoisia aikoja.

💩💩👅 Ei nouse tänä vuonna, joka possarin jälkeen laskenut, nyt takana viikkojen pulkkamäki, mitä paskalla tekee

Vierailija
697/1918 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sähkön hintaa nostavina tekijöinä on nähty päästöoikeuksien kallistuminen, energian kysynnän lisääntyminen sekä maakaasun hinnan nousu. Lämmön hintakehitys riippuu enemmän paikallisista tekijöistä. Esimerkiksi Helsingin seudulla tilanne on erityisen vaikea koska sikäläistä kaukolämpöä tuottavaa Heleniä kurittaa yhtäaikaisesti hiilestä luopuminen, päästöoikeuksien kallistuminen sekä kaasun hinnannousu.

Saksa on sulkemassa omat ydinvoimalansa vuoteen 2023 mennessä, mikä ei tule ainakaan helpottamaan Keski-Euroopan sähköhuoltoa. Asialla on merkitystä myös suomalaisille, koska Pohjola on nyt osa käytännössä koko Euroopan laajuista sähköjärjestelmää. Sähkön tukkuhinta määräytyy tässä kysyntään ja tarjontaan perustuvassa huutokaupassa."

Rakennusmaailma

Vierailija
698/1918 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ymmärtää, että tulevaisuudessa kesäisin, kun tuulimyllyt pyörivät ja aurinko paistaa, sähkö tulee olemaan entistä halvempaa. Talvisin taas kovilla pakkasilla tuulimyllyt eivät pyöri ja aurinko ei paista, joten sähkön hinta tulee olemaan entistä kalliimpaa.

Vierailija
699/1918 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizeriä salkkuun, pakkorokotukset on tuottavia! :P

Vierailija
700/1918 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ehkä aikaisemmin tähän ketjuun, että kiinalaista MOMO inc nykyisin Hello Group. Halusin vaan kertoa tästä vinkistä, että olen myynyt osakkeet noin 50% tappiolla. Ei menny ihan putkeen.

Usko meni koko Kiinan touhuun. Paska mikä paska. Monet yhtiöt eivät ole minkään arvoisia johtuen maan kommunistisen puolueen kuristusotteesta. Kiina taantuu romukauppiaaksi jolla ei ole mitään mahdollisuuksia tehdä huipputekniikkaa ja tuotteita muulle maailmalle.

Olen pahoillani huonosta vinkistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän