En saa ketään tinderissä oikealle!
- autoselfie - vasemmalle
- kala/raatokuva - vasemmalle
- hauis/mahaselfie hammastahna- ja rasvatöhryisen peilin kautta - vasemmalle
- kaulatatuointi - vasemmalle
- ulkoisesti millään tavalla kiinnostamaton - vasemmalle (Esim. minä en vaan tykkää kaljuista. En. Tiedän ettei sille voi mitään, mutta en tykkää. Rasvaisena kiiltelevä päälaki on ällö. Minä haluan silittää miehen hiuksia, harva niitä, ottaa niistä kiinni ja vetää hänet lähemmäs.)
No, nämä on varmaan itsestäänselvyyksiä monelle, mutta sitten...Niin moni asia herättää mussa negatiivisia assosiaatioita.
- teksti englanniksi - öö, siis yrittääkö tämä hakea ulkolaista naista / profiili on laadittu jonkun lomakivan metsästämiseksi?
- postinumero - no nämä yleensä Hki ns paremmilla alueilla asuvia miehiä, haluavat signaloida että kato mulla on rahaa / olen parempi ihminen kun mulla on 20m2 yksiö täällä kaartinkaupungissa
- purjevene - liian rikas
- pyörä/sukset - trikoosalama, rahka-Petri
- golfkuva - tätä ei nää huhti-lokakuussa ollenkaan
- kuva jäkis/futispelistä - istuu illat ja viikonloput sohvalla/baarissa ruutua tuijottaen
- pukukuvat - pinnallinen bisnestyyppi, en kuulu kohderyhmäänsä
- kuvat joissa paljon ystäviä ja/tai hyvännäköisiä naisia - ei voi kiinnostua musta joka en ole eliittibilekuningatar ja jolla/jonka kavereilla ei ole 200m2 kesähuviloita missä pitää rapujuhlia 40 parhaalle ystävälle
- pituus > 185 cm - liian pitkä, seksi hankalaa
- pituus maininnalla "kun tää näyttää olevan niin tärkeää / kun tätä kuitenkin aina kysytään" - metsästää ja lähestyy vain missejä/ malleja ja ns statuseukkoja
Joo, kuulostaa kauhean kranttu, mutta tinderin toimintaperiaate saa mut käyttäytymään noin. Olenkin miettinyt, että se varmaan toimii lähinnä viehättävällä ekstroverteilla, joista on kiva käydä kahvilla jonkun kanssa vaikka joka päivä. Mä taas olen aika ujo, joten keräisin rohkeutta kasvokkain tapaamiseen vain jonkun match made in heavenin vuoksi. Vaikka yleensähän sitä alkaa kiinnostua vasta kun näkee ihmisen livenä, ilmeet, olemuksen jne. Ei yksikään mun exä esim. olisi läpäissyt tinder-seulaani.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ymmärtä omaa parastaan. Halutaan tesla johon ei ole varaa, mutta kun se perus nissan olisi se toimiva ja käytännöllinen.
Nissanit ei kiinnosta enää naisia kun saavat satunnaisesti Tesloja yhden yön kestävään koeajoon.
Hyvä tietää. Se on varmaan kurjaa niille Nissaneille :-(
Ei mulla ole vastaavaa ongelmaa, joten vika taitaakin olla käyttäjässä.
Vaihdoin Viron puolelle. Sielläkin tulee verkkari miehiä, mutta naama kerroin 10/10.
Tykkään 😍
Turhaan jätkät kiukuttelee,kerta itekin kyttäävät tallinnalaisia.
Onneksi kaljuus ja vene ei ole mulle turn off. Löysin varsin kivan miehen itselleni.
Kovin negatiivisia kommentteja.
Ei ole kyse siitä ettei mulle "tavallinen mies" kelpaa, vaan siitä että mulle tinder ei vaan formaattina näytä toimivan. Ehkä teen liian pitkälle meneviä tulkintoja kuvista. Esim. joku sanoi että voihan purjevenekuvan ottaa kaverin veneellä. Ei ollut tullut mieleenkään vaan mun välitön assosiaatio on että purjevenemies on varakkaan suvun vesa, joka haluaa esitellä omaisuuttaan/leveillä vanhempiensa omaisuudella ja etsii varakkaasta perheestä olevaa hoikkaa blondia -> not my cup of tea.
Siis ehkä tinderin kautta on vaikea viestiä sellaisia ominaisuuksia, jotka vetoaisivat minuun. Ja koska en ole reipas ekstrovertti, jonka mielestä on mageeta ja sikahauskaa vaan räpsiä ihmisiä oikealle ja käydä deiteillä, heitän kaikki vähänkin epäilyttävät (400 ig-kuvaa, tuo on joku pinnallinen hipsteri, meillä ei ole varmasti mitään yhteistä) vasemmalle.
Onko se ongelma? Ehkä? Tinder on tällä hetkellä ainoa keino tutustua ihmisiin. Mutta mä en ole ikinä edes käynyt treffeillä. Ne pari suhdetta mitä on ollut ovat kaikki alkaneet baarista, on juteltu, toinen on vaikuttanut kivalta tyypiltä, on tavattu uudelleen..Ja vasta pikkuhiljaa on selvinnyt että tuon perhe onkin purjehtijoita tai tuo golfaa jne. En tiedä, jos pakottaisin itseni treffeille tyypin kanssa joka lähtökohtaisesti nostaa karvat pystyyn, voisiko siitä tulla mitään?
Ap (tämä on 1. viestini ketjuun aloituksen jälk)
Nissanit ei kiinnosta enää naisia kun saavat satunnaisesti Tesloja yhden yön kestävään koeajoon.