Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa ketään tinderissä oikealle!

Vierailija
26.01.2021 |

- autoselfie - vasemmalle
- kala/raatokuva - vasemmalle
- hauis/mahaselfie hammastahna- ja rasvatöhryisen peilin kautta - vasemmalle
- kaulatatuointi - vasemmalle
- ulkoisesti millään tavalla kiinnostamaton - vasemmalle (Esim. minä en vaan tykkää kaljuista. En. Tiedän ettei sille voi mitään, mutta en tykkää. Rasvaisena kiiltelevä päälaki on ällö. Minä haluan silittää miehen hiuksia, harva niitä, ottaa niistä kiinni ja vetää hänet lähemmäs.)

No, nämä on varmaan itsestäänselvyyksiä monelle, mutta sitten...Niin moni asia herättää mussa negatiivisia assosiaatioita.

- teksti englanniksi - öö, siis yrittääkö tämä hakea ulkolaista naista / profiili on laadittu jonkun lomakivan metsästämiseksi?
- postinumero - no nämä yleensä Hki ns paremmilla alueilla asuvia miehiä, haluavat signaloida että kato mulla on rahaa / olen parempi ihminen kun mulla on 20m2 yksiö täällä kaartinkaupungissa
- purjevene - liian rikas
- pyörä/sukset - trikoosalama, rahka-Petri
- golfkuva - tätä ei nää huhti-lokakuussa ollenkaan
- kuva jäkis/futispelistä - istuu illat ja viikonloput sohvalla/baarissa ruutua tuijottaen
- pukukuvat - pinnallinen bisnestyyppi, en kuulu kohderyhmäänsä
- kuvat joissa paljon ystäviä ja/tai hyvännäköisiä naisia - ei voi kiinnostua musta joka en ole eliittibilekuningatar ja jolla/jonka kavereilla ei ole 200m2 kesähuviloita missä pitää rapujuhlia 40 parhaalle ystävälle
- pituus > 185 cm - liian pitkä, seksi hankalaa
- pituus maininnalla "kun tää näyttää olevan niin tärkeää / kun tätä kuitenkin aina kysytään" - metsästää ja lähestyy vain missejä/ malleja ja ns statuseukkoja

Joo, kuulostaa kauhean kranttu, mutta tinderin toimintaperiaate saa mut käyttäytymään noin. Olenkin miettinyt, että se varmaan toimii lähinnä viehättävällä ekstroverteilla, joista on kiva käydä kahvilla jonkun kanssa vaikka joka päivä. Mä taas olen aika ujo, joten keräisin rohkeutta kasvokkain tapaamiseen vain jonkun match made in heavenin vuoksi. Vaikka yleensähän sitä alkaa kiinnostua vasta kun näkee ihmisen livenä, ilmeet, olemuksen jne. Ei yksikään mun exä esim. olisi läpäissyt tinder-seulaani.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli joskus selata Tinderiä ihan vain uteliaisuudesta, mutta tuo oma puoliso ei ehkä tykkäisi, jos se paljastuisi. Haluaisin nimittäin nähdä, montako profiilia sadasta tekisi mieli pyyhkäistä oikealle. Olen aikoinaan ollut nettideiteissä ja siellä se oli luokkaa 5/100, mutta Tinderissä on kai vähän toisenlainen tarjonta.

Vierailija
2/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kuin minä :D

Etenkin kalju-kohta kolahti. Siinä vielä kaljun pään kruununa sitten kauhea leukakarvatursas, juuei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.. ehkä on parempi sitten olla ilman, jos on noin vaikeaa. 

Vierailija
4/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä enemmän ihmettelen niitä, joilla on koko ajan joku. Vanhasta suhteesta hypätään uuteen, pääasia vissiin että toinen osapuoli hengittää ja pulssi löytyy

Vierailija
5/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se ongelma nyt oli? Haluat miehen, mutta sellaista, joka sulle kelpaa, ei ole olemassakaan. Joten ole yksin! Ongelma ratkaistu!

Vierailija
6/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä enemmän ihmettelen niitä, joilla on koko ajan joku. Vanhasta suhteesta hypätään uuteen, pääasia vissiin että toinen osapuoli hengittää ja pulssi löytyy

Ethän ihmettele, vaan valitat, että et "saa ketään tinderissä oikealle". Älä nyt yritä vängätä.

Vierailija
7/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se on. Kun karsii kuvattomat, huonolla kuvalla olevan ja profiilitekstittömät, niin katoaa jo moni. Sitten ne omat turn off kriteerit lopuille ja varsin vähän jää ketäänjäljelle.

Vierailija
8/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa kyllä sen verran hankalalta ihmiseltä itsekin, että ihan vaan varmasti kaikille parasta, että on ja pysyy yksin.

Vierailija
9/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Ja siinä välissä ei ole mitään. Minä olin pitkän suhteen jälkeen 4 vuotta sinkkuna ja pari vuotta selailin tinderiä. Nyt olen ollut uudessa parisuhteessa hyvän miehen kanssa 3 vuotta. Ei ollut mitään ongelmaa löytää treffikumppaneita tinderissä. Nykyinenkin mies olisi jäänyt tapaamatta, jos olisin noudattanut tuollaista kauhistuttavaa listaa. Mutta kai se sitten jonkun mielestä tarkoittaa, että minulle riittää, että miehellä on pulssi. 

Vierailija
10/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen viimeksi selasin Tinderiä koemielessä,halusin nähdä mitä siellä tällä hetkellä on. Olisin voinut kirjoittaa ihan saman kun ap,siis miten voi olla noin huono taso! Tukka pystyssä,rööki huulessa,likaiset verkkarit...ja ne kuuluisat alaselfiet. Eikö nyt mitenkään voi panostaa vähänkin edustavampaan kuvaan joka olisi edes tämän vuoden puolella otettu! Poistuin samantien.

Vierailija
11/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää ap nyt joku uus / mulle tuntematon palstahullu...?

Vierailija
12/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti pääasiassa samalta kriteeristöltä, mikä itsellänikin käytössä, mutta kyllä minä olen sieltä montakin matchia saanut. Jotain on nyt jäänyt kertomatta.

Vierailija
13/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näitä negalistoja nyt näkee joka päivä, mutta kerro nyt ihmeessä mikä tekee tyrmäävän vaikutuksen lyhyessä tinderprofiilissa ja saa sormen hakeutumaan hallitsemattomaan liikkeeseen oikealle?

Vierailija
14/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomista ruikuttaa, ku vois laskee rimaa… Ja jos ei haluu laskee, nii sit aikuinen ihminen osais varmaa hyväksyy asian. :) En oo ikinä ollu Tinderis, mut vaikuttaa tosi ilkeeltä paikalta. Jännä juttu, kun se tuntuu olevan nii suosittu. :D Noista tatskoista vielä sen verran, et aika moni tuntuu ottavan niitä aika kevyesti. Itteeni ei haittaa, jos naisel olis paljo tatskoja, mut jos on otettu tyyliin joku Pikachu, ku se on vaan söpö, nii se ei oikein nappaa. Sen verran vanhanaikanen, et pitäs olla hyvä syy tatskaan. :) Noista kaverikuvista en ees ala puhuu… :D

Vierailija
15/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyyhin kaikki oikealle enkä saa yhtään matchia.

Enkä ole mitään ap:n luettelemista asioista

Vierailija
16/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä koskaan tule mieleen, että esimerkiksi se purjevenekuva on otettu jollain lomareissulla, jolla on käyty kaverin veneellä. Tai että puku on laitettu päälle jotain parempaa tilaisuutta varten. Tai englannin kielinen profiiliteksti kuuluu jollekulle, jonka äidinkieli ei ole suomi. Tai tekstitön profiili on ehkä juuri vasta ottanut sovelluksen käyttöön, eikä tiedä, mitä siihen on tapana kirjoittaa. Omituisista asioista ihmiset tekevät oletuksia. Mutta eipä ole minulta pois. Huvittaa vain tällainen nillittäminen, ikään kuin oltaisiin etsimässä täydellistä profiilia eikä ihmistä. Itselläni ei edes ollut juurikaan mitään kuvia valmiina, kun en ole mikään linssilude tai selfieharrastaja. Ja tekstiäkään en oikein osannut kirjoittaa. Onneksi miehet eivät ole ihan noin ehdottomia valinnoissaan. 

Vierailija
17/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ymmärtä omaa parastaan. Halutaan tesla johon ei ole varaa, mutta kun se perus nissan olisi se toimiva ja käytännöllinen.

Vierailija
18/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ymmärtä omaa parastaan. Halutaan tesla johon ei ole varaa, mutta kun se perus nissan olisi se toimiva ja käytännöllinen.

Mitä ihmettä yrität sanoa?

En ole hankkimassa autoa vaan puolisoa.

Kyllä niin nainen kuin mieskin ymmärtää, mikä juuri hänelle on parasta, ei sitä tarvitse kenenkään muun tulla kertomaan.

Vierailija
19/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulla on melko samanlaiset ajatukset kuin minulla, mutta itse olen kyllä onneksi jo löytänyt kriteerieni mukaisen miehen ja olen onnellinen.

Vierailija
20/28 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on perseestä...