Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritin tosissani säästää ruokakuluissa tässä kuussa

Vierailija
26.01.2021 |

Tein tosi tarkan ruokasuunnitelman ja suunnittelin siis todella edullisia ruokia itselleni koko kuukaudeksi. Tein isot ostokset kuun alussa ja sen jälkeen olen käynyt kaupassa vain muutaman kerran hakemassa lisäyksiä.
Katsoin nyt verkkopankista paljonko ruokakuluja on yhteensä ollut ja tulos oli: n. 250 €. Asun yksin. Minulla kävi vieraita syömässä pari kertaa ja söin itse 2 x kyläpaikassa.

Kysyn vaan, että MITEN näitä ruokakuluja oikeasti vedetään jonnekin 100 €/kk tuntumaan? Edes 200?

Onko täällä ketään, joka saa kulumaan omiin ruokakuluihinsa 250 € kuukaudessa tai enemmän?

Olen tosi lannistunut tästä.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kans saa alas ruokakuluja ollenkaan. Jo pelkkiin hedelmiin ja kasviksiin menee 70 euroa 7-10 pv. Meitä on kaksi, olemme sairaita ja riskiryhmäläisiä ja tilaan kotiin. En halua tinkiä monipuolisesta ruoasta. Hedelmiä ostan alle 2 e/kg hinnalla ja teen hedelmäsalaattia, sitä on aina jääkaapissa, samoin naposteltavia kasviksia. Papuja ja linssejä käytän paljon, samoin juureksia. Leivät ja pitsat ja leivonnaiset teen itse. Kumppani pitää puuroista, riisi ja manna ja kaura ja hän syö jonkin verran myös lihaa ja munia.

Tilauskerta maksaa meillä 150-250 euroa noin 2-3 krt kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla