Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä järkeä on valehdella deittipalstalla ja tuhlata kaikkien aikaa?

Vierailija
26.01.2021 |

Kyllähän asiat paljastuvat sitten kun tavataan. Esim. jos jotkut valehtelevat ikänsä, pituutensa tms. niin aikovatko he sitten pelkästään kirjoitella netissä eivätkä ikinä tavata oikeassa elämässä?

Laitoin omaan profiiliini, että haluan pitkän, tumman, komean miehen, joka puhuu ranskaa. Saankin toki vastauksia tällaisilta miehiltä ja olen tyytyväinen, mutta lisäksi olen saanut vastauksia lyhyitä, kaljuilta ja vanhoilta miehiltä, jotka eivät puhu ranskaa. On todella ärsyttävää, kun on järjestellyt kalenteristaaan aikaa treffeille ja sitten paikalle tuleekin joku valehtelija, jolloin koko tapaaminen on pelkkää ajantuhlausta.

Sinä, joka näin teet, voitko selittää, miksi?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että tämä on sukupuolisidonnaista käytöstä, ettei sille vastapuolelle tule koskaan samaa yllätystä vastaan? 

Vierailija
42/48 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On häviävän pieni mutta nollasta poikkeava todennäköisyys, että nainen viihtyy treffeillä ja pitää minusta niin paljon, että muutama puuttuva sentti ei enää merkkaakaan. Mulla on niin paljon luppoaikaa, että voin surkeillakin todennäköisyyksillä lähteä.

On myös suuri todennäköisyys että valehtelu ärsyttää naista niin paljon ettei jatkoa tule, vaikka pituus sinällään olisikin kelvannut.

Entä sitten?

Niin entäs sitten jos karkottaa enemmän kuin hurmaa :D

Jos et muuten tajua niin otetaan vaikka 100 naista. Näistä 99 ei kiinnostu koska valehtelit, se yksi voi olla niin epätoivoinen ettei väliä, mutta ehkä sillä on joku muu syy. Jos olisit ollut rehellinen niin 50 voisi olla kiinnostunut. Mutta onnea valitsemallasi tiellä.

Kävinpähän treffeillä, enkä itkenyt itseäni uneen kun kukaan ei tykkää tai kiinnostu. Ei minua kiinnosta nykyajan parisuhde, jotka muistuttaa lähinnä sukupuolten välistä sotaa, jossa kummallakin on vain niitä oikeuksia, eikä mitään velvollisuuksia toisiaan kohtaan. Näkeehän se jo tässäkin keskustelussa, että toinen sukupuoli kuvittelee olevansa suhteessa se parempi osapuoli. Te olette ihan itse sössinyt asianne ja itsenne ulos parisuhde markkinoilta. Ilman teitäkin ja ilman tiedän kiinnostusta tullaan kyllä toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On häviävän pieni mutta nollasta poikkeava todennäköisyys, että nainen viihtyy treffeillä ja pitää minusta niin paljon, että muutama puuttuva sentti ei enää merkkaakaan. Mulla on niin paljon luppoaikaa, että voin surkeillakin todennäköisyyksillä lähteä.

On myös suuri todennäköisyys että valehtelu ärsyttää naista niin paljon ettei jatkoa tule, vaikka pituus sinällään olisikin kelvannut.

Entä sitten?

Niin entäs sitten jos karkottaa enemmän kuin hurmaa :D

Jos et muuten tajua niin otetaan vaikka 100 naista. Näistä 99 ei kiinnostu koska valehtelit, se yksi voi olla niin epätoivoinen ettei väliä, mutta ehkä sillä on joku muu syy. Jos olisit ollut rehellinen niin 50 voisi olla kiinnostunut. Mutta onnea valitsemallasi tiellä.

Sivusta: minä tunnen hyvinkin monta miestä, jotka ovat olleet rehellisiä. Tuloksena jotakuinkin 0-1 treffiä vuodessa, joista hyvin harvoin toiset treffit. Viimeistään näiden jälkeen ei yhteydenpitoa. Sinun esimerkissäsi miehellä 100 treffit, joista yhdelle jatkoa. Kummalla strategialla sinun mielestäsi kannattaa edetä?

Valehtelemalla 100 treffit saanut on paaaallljon pidemmällä parisuhteen muodostumisessa kuin rehellinen, joka ei pääse treffeille käytännössä ollenkaaan.

Vierailija
44/48 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa treffeille on pakko valehdella tai ainakin olla kertomatta totuutta.

Kirjoittamalla hieman erilaisen ja tiettyjä asioita välttelevät profiilin saan joskus matcheja ja näiden matchien kanssa pääsen joskus myös treffeille. Jos taas kirjoitan profiiliin, että olen kokematon ja pitkäaikaistyötön 41-vuotias mies ja että mulla on myös pieni penis sekä yksinäisyydestä johtuvia ahdistuskausia niin nolla tykkäystä, nolla matchia ja nolla treffiä olisi täysin varma.

Vierailija
45/48 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole deittipalstoilla rehellinen. Täällä oli se ketju raatorehellisistä deitti-ilmoituksista. Lue se ja mieti moneenko niistä tarttuisit. Tuskin kovinkaan moneen.

Vierailija
46/48 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, mutta inhän tämä menee, kokemusta pn. Esim (perä)suoli24:ssä suirimmalla osalla miehistä ei ole kuvaa, seksinvonkaajia suurin osa, naiselle on pitkät vastinuslistat, vain nuoremmat naiset kelpaa, ja ei saa olla sitä, täyä, eikä tuota......sitten be miehet on itse,noh.....jämämiehiä.

Eipä tuo menestys ole sen parempi vaikka ei ollsi tuollainen profiili. En tiedä minkälainen profiili pitäisi olla, että naiset kiinnostuisi.

M37

Vierailija
47/48 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap, niinkin voi käydä, että rakastutkin vaaleaan mieheen, joka ei puhu ranskaa. Emme yleensä voi päättää millaiseen mieheen rakastumme.

Itse aikanaan halusin 190 cm, korkeastikoulutetun (koska olen itse korkeastikoulutettu) miehen, jolla ei ole kiharat hiukset.

Olen tuosta hieman aikuistunut. Rakastuin mieheen, joka on 182 cm kiharatukkainen lähihoitaja. Meillä on samat arvot ja kiinnostuksenkohteet. Ne ovat tärkeimmät kriteerit. Se että henkilökemiat toimii, on kaiken a ja o.

En ole ap, mutta... Jokainen hakee silti deittipalstalta mitä haluaa sillä hetkellä. Esim. minä olen biseksuaali, eli teoriassa voisin rakastua kumpaan tahansa sukupuoleen, mutta silti olen rajannut hakuni vain toiseen sukupuoleen. Tähän on omat syynsä. Ja minulla on oikeus biseksuaalisuudestani huolimatta hakea vain yhtä sukupuolta, jos haluan. Samoin joku voi asettaa kriteerin vaikka tietyn kielen puhumiseen, jos se on hänelle syystä tai toisesta suhteen kannalta olennaista.

Vierailija
48/48 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nuo sinun vaatimukset kuulostavat lähinnä vitsiltä, joten sellaisena ihmiset ne varmasti ottavat.

Miten niin vitsiltä? En kiihotu kaljuista tai vanhoista miehistä, seksi ja tanssiminen on hankalaa, jos mies on minua lyhyempi ja äitini puoleinen suku on Ranskasta, joten mies olisi ihan ulkopuolinen ellei osaisi kieltä. Nämä ovat minulle tärkeitä asioita ja tosiaan olen löytänyt haluamiani miehiä. Tarkoitukseni oli herättää keskustelua siitä, miksi moni sellainen, joka ei kuulu hakemaani ryhmään, valehtelee ja tuhlaa aikaani?? Minulle riittäisi ihan hyvin pelkästään kaikki ne pitkät, tummat, komeat, ranskaa puhuvat miehet, joilta saan viestejä.

Jos työhakemuksessa etsitään sähköasentajaa ja sinä olet sairaanhoitaja, niin lähetätkö silti hakemuksen ja toivot pääseväsi haastatteluun?

Ap.

Olet saanut haluamiasi miehiä ja vielä kuitenkin ruikutat täällä katkerien sinkkunaisten ulinasivustolla? Uskoisikohan tuota nyt.

Missä nämä löytämäsi miehet ovat nyt?