Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä järkeä on valehdella deittipalstalla ja tuhlata kaikkien aikaa?

Vierailija
26.01.2021 |

Kyllähän asiat paljastuvat sitten kun tavataan. Esim. jos jotkut valehtelevat ikänsä, pituutensa tms. niin aikovatko he sitten pelkästään kirjoitella netissä eivätkä ikinä tavata oikeassa elämässä?

Laitoin omaan profiiliini, että haluan pitkän, tumman, komean miehen, joka puhuu ranskaa. Saankin toki vastauksia tällaisilta miehiltä ja olen tyytyväinen, mutta lisäksi olen saanut vastauksia lyhyitä, kaljuilta ja vanhoilta miehiltä, jotka eivät puhu ranskaa. On todella ärsyttävää, kun on järjestellyt kalenteristaaan aikaa treffeille ja sitten paikalle tuleekin joku valehtelija, jolloin koko tapaaminen on pelkkää ajantuhlausta.

Sinä, joka näin teet, voitko selittää, miksi?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikilta kysyy, niin joltain saa.

Vierailija
2/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ylipäänsä väittää olevansa sinkku jollei ole. Tämä varmaan on suurin synti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kilarinaisetkaan kerro olevansa lyhytpinnaisia.

Vierailija
4/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On häviävän pieni mutta nollasta poikkeava todennäköisyys, että nainen viihtyy treffeillä ja pitää minusta niin paljon, että muutama puuttuva sentti ei enää merkkaakaan. Mulla on niin paljon luppoaikaa, että voin surkeillakin todennäköisyyksillä lähteä.

Vierailija
5/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkän, komean ja tumman, joka puhuu ranskaa? 

huutista 

Vierailija
6/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä rahkeilla ap vaatii miehiltä mitään? 

Vierailija
7/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusa se on pienikin kiusa. t: viddumainen mies 52

Vierailija
8/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä miksi moni nainen ottaa kuvia yläviistosta eikä ikinä paljasta kuvissaan kehonsa todellista muotoa, eli suurta ylipainoa.

Kuvillakin valehdellaan. Miksi ei suoraan näytetä kehon todellista tilaa, se kuitenkin merkitsee.

Kuvitellaan että treffeillä kuitenkin se sisin ratkaisee, vaikka ulkoisesti ei olekaan sellainen kuin toivoi. Mutta paskat.

Vierailija
9/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ranskaa puhuu puoli Afr ikka kin, Zaire oli Belgian alusmaa ja sit Alger ym Ranskan. Saatpahan tumman ja tulisen ainakin...kjeh kjeh

Vierailija
10/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOo, varokaa, siellä on yks Billy joka ilmeisesti valehtelee olevansa sinkku. Tuhlasi aikaani, energiaani, rahaani, vahva epäilys tuli että olisikin avioliitossa tai avoliitossa. Osoitepalvelun nainen paljasti että samassa osoitteessa asuu nainen. ETtä näin. Jätti syvän masennuksen minulle kun ghostasi ilman selitystä. No osoitepalvelun nainen kertoi syyn, elää naisen kanssa.

VAROKAA näitä sydämenmurskaajia! Eivät kerro että eivät ole vapaita vaikka sanoin etä haen vain vapaata miestä.

Vierailija
11/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

millä rahkeilla ap vaatii miehiltä mitään? 

En ole ap, mutta johan hän aloitusviestissään kertoi, että on saanut viestejä myös näiltä kriteereihinsä sopivilta miehiltä. Kai hänellä sitten rahkeet riittää ja vaikka ei riittäisikään, miksi hän haluaisi yhteydenottoja miehiltä, jollaisia hän ei etsi.

Jos vastaavasti mies haluaisi japanilaisen anime-hahmon näköisen naisen jonka päältä syödä sushia, on hänellä täysi oikeus etsiä tällaista naista, riitivätpä rahkeet tai eivät.

Vierailija
12/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on 23v kaunotar, joka etsi oman ikäistään helluntailaista aviopuolisoa nettipalstalta, koska asui korvessa eikä hänen seurakunnassaan ollut ketään saman ikäistä. Hän oli tehnyt tämän hyvin selväksi profiilissa, että miehen pitää olla tietyn ikäinen, kuulua tiettyyn uskontoon ja ei seksiä ennen avioliittoa. Silti suurin osa vastaajista oli jotain ihan muuta ja valehtelivat olevansa uskovaisia, vaikka eivät tienneet esim. mikä on Pyhä Henki tms. Ei mikään ihme, että suhteita ei synny, jos kaikkiin vastaajiin pitää ihan lähtökohtaisesti suhtautua epäluuloisesti sillä oletuksella, että he ovat todennäköisesti valehtelijoita.

Vierailija
13/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä miksi moni nainen ottaa kuvia yläviistosta eikä ikinä paljasta kuvissaan kehonsa todellista muotoa, eli suurta ylipainoa.

Kuvillakin valehdellaan. Miksi ei suoraan näytetä kehon todellista tilaa, se kuitenkin merkitsee.

Kuvitellaan että treffeillä kuitenkin se sisin ratkaisee, vaikka ulkoisesti ei olekaan sellainen kuin toivoi. Mutta paskat.

Piisikö olla tyyliin jotkut poliisin tunnistuskuvat? Alastonkuva? Kuppikoko?

Suunnilleen näitä miehet vastii, ja parasta on että itsellä ei miehedtä ole yhtään kuvaa ei edez sitä yläviistosta otettua kuvaa. Yhden kanssa menin treffeille, ja sieltä paljastui ruma , puolikalju, hintelä, harmaahapsimies......yäk.

Vierailija
14/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni on 23v kaunotar, joka etsi oman ikäistään helluntailaista aviopuolisoa nettipalstalta, koska asui korvessa eikä hänen seurakunnassaan ollut ketään saman ikäistä. Hän oli tehnyt tämän hyvin selväksi profiilissa, että miehen pitää olla tietyn ikäinen, kuulua tiettyyn uskontoon ja ei seksiä ennen avioliittoa. Silti suurin osa vastaajista oli jotain ihan muuta ja valehtelivat olevansa uskovaisia, vaikka eivät tienneet esim. mikä on Pyhä Henki tms. Ei mikään ihme, että suhteita ei synny, jos kaikkiin vastaajiin pitää ihan lähtökohtaisesti suhtautua epäluuloisesti sillä oletuksella, että he ovat todennäköisesti valehtelijoita.

Tämmöiisä miehet ovat.....eivöt edes lue profiilia, kuvankaan ei tarvitse miellyttää, tykitetään vain sarjalla tykkäyksiä Tinderisdä ja moi- viestejä nettideiteillä....sitten ihmetellään, kun naiset ei lämprne ja on niin kranttuja.

Miehet on tyhmiä, kun ne kuintele, mitä naiset haluaa, ei kun minä olen mies ja minä tiedän paremmin, mitentoimua, ja minähän en neuvoja akoilta kuintele.

Vierailija
15/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta inhän tämä menee, kokemusta pn. Esim (perä)suoli24:ssä suirimmalla osalla miehistä ei ole kuvaa, seksinvonkaajia suurin osa, naiselle on pitkät vastinuslistat, vain nuoremmat naiset kelpaa, ja ei saa olla sitä, täyä, eikä tuota......sitten be miehet on itse,noh.....jämämiehiä.

Vierailija
16/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän kilarinaisetkaan kerro olevansa lyhytpinnaisia.

Minä en kerro mun treffikumppaneille miten mun ex-puolisot kuolivat.

Vierailija
17/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän suurempi kiusa on vielä kivempi kiusa. Esim:

Jos asut rannikolla niin osta vene. Ala tapailla jotain naista. Vie hänet veneretkelle. Vie hänet saareen jossa ei ole yhtikäs mitään. Ota hänen kännykkänsä pois. Lähde veneellä pois, jätä nainen saarelle.

Vierailija
18/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän suurempi kiusa on vielä kivempi kiusa. Esim:

Jos asut rannikolla niin osta vene. Ala tapailla jotain naista. Vie hänet veneretkelle. Vie hänet saareen jossa ei ole yhtikäs mitään. Ota hänen kännykkänsä pois. Lähde veneellä pois, jätä nainen saarelle.

Samaa mieltä tästä.

Sincc

Vierailija
19/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuo sinun vaatimukset kuulostavat lähinnä vitsiltä, joten sellaisena ihmiset ne varmasti ottavat.

Vierailija
20/48 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nuo sinun vaatimukset kuulostavat lähinnä vitsiltä, joten sellaisena ihmiset ne varmasti ottavat.

Miten niin vitsiltä? En kiihotu kaljuista tai vanhoista miehistä, seksi ja tanssiminen on hankalaa, jos mies on minua lyhyempi ja äitini puoleinen suku on Ranskasta, joten mies olisi ihan ulkopuolinen ellei osaisi kieltä. Nämä ovat minulle tärkeitä asioita ja tosiaan olen löytänyt haluamiani miehiä. Tarkoitukseni oli herättää keskustelua siitä, miksi moni sellainen, joka ei kuulu hakemaani ryhmään, valehtelee ja tuhlaa aikaani?? Minulle riittäisi ihan hyvin pelkästään kaikki ne pitkät, tummat, komeat, ranskaa puhuvat miehet, joilta saan viestejä.

Jos työhakemuksessa etsitään sähköasentajaa ja sinä olet sairaanhoitaja, niin lähetätkö silti hakemuksen ja toivot pääseväsi haastatteluun?

Ap.