MILLOIN niitä rajoituksia sitten poistetaan?
Tässä on jo lähes vuosi hoettu, että "jaksakaa vielä vähän, valoa on tunnelin päässä".
Kommentit (96)
Kunhan tilanne on saatu riittävästi hallintaan. Nytkään ei olisi näin pahaksi pässyt tilanne, jos ihmiset olisivat suostuneet noudattamaan ohjeita, vaan ei. Nää itsekkäät minä-minät, jotka ei käytä maskia tai eristäydy, pilaa meidän kaikkien muiden elämän.
Odotas, kaivelen tuolta salaisista tiedostoista. Joo, näyttäisi siltä että niitä rajoituksia poistetaan 6.2.2026.
Ehkä pitää nyt ajatella, että tämä on uusi normaali, jossa elämme. Ja jos se joskus muuttuu, se on taas uusi normaali. Elämä, olosuhteet ja mittasuhteet muuttuvat muutenkin kaiken aikaa hitaasti mutta varmasti - siihen on taipuminen.
Itse odotan että millon niitä oikeits rajotuksia saadaan tänne.
Edes koulu ei ole etänä. Ja teini ramppaa iltasin nuokkarilla.
Kesällä poistetaan eikä enää palata syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä poistetaan eikä enää palata syksyllä.
Kesällä melko varmasti poistetaan tai ainakin kevennetään, mutta miksi luulet että syksyllä ei taas palata?
Vielä keksitään uusia mutaatioita, joilla voidaan lietsoa pelkoa.
Nythän julistettiin että elämme tasoilla 1-3. Huomatkaa että mistään normaalista ei puhuta sanallakaan.
Great resetin jälkeen päästetään lampaat takaisin laitumelle.
Rajoituksia tullaan vielä moneen kertaan kiristämään. Eikä vähiten aapeen kaltaisten vuoksi, jotka eivät tilanteen vakavuutta ymmärrä.
Luultavasti koronavirus muokkaa itseään ja voi olla että se lopulta vie jokaisen ihmiskunnan edustajan hautaan. Kukaan ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä keksitään uusia mutaatioita, joilla voidaan lietsoa pelkoa.
Ai niitä oikein "keksitään", minä kun kuvittelin että virukset muuntavat muotoaan ihan itse, olenpa mää ihan lammas, määää määää.
Mitä rajoituksia? Odotan että niitä alettaisiin ottaa käyttöön.
Rajat kiinni oikeasti ja perseilylle stoppi.
Kukaan ei tiedä. Tämän pandemian hoidosta on huomattu, että kaikki päättäjät on ihan pihalla, thl on pihalla, huoltovarmuuskeskus se vasta pihalla olikin. Minulta on mennyt luottamus täysin. Läpistään ympäripyöreitä, toimet ei etene sanoista tekoihin. Ihmetellään, kun asiat ei itsekseen loksahdakaan kohdalleen.
Vierailija kirjoitti:
Great resetin jälkeen päästetään lampaat takaisin laitumelle.
Kyllä, uuteen maailmanjärjestykseen. Lampaista tulee kiltisti valtaeliitin orjia.
Tämä on uusi normaali, ei ole mitään paluuta minnekään vanhaan.
En edes huomaa että mitään rajoitettaisi. Vain maskinkäyttö kertoo poikkeusoloista. Siis uudesta normaalista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on uusi normaali, ei ole mitään paluuta minnekään vanhaan.
Totta. Ei se tästä enää kevene, ainoastaan kovenee.
Ei kukaan vielä tiedä. Tuskin on edes suunniteltu, millainen epidemiatilanteen pitäisi olla, jotta rajoituksista luovuttaisiin.