Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin osastohoitoon. Onko mahdollisuuksia päästä?

Vierailija
04.01.2024 |

Ahdistaa ihan valtavasti. Tätä se on ollut jo pitkään. Kukaan ei usko, että saatan kärsiä psykoottisesta masennuksesta mutta kirjoitan kuitenkin. 

On sellainen käsitys itsestäni, että olen arvoton ja paha ihminen, että minun on lähdettävä. Olen kaiken suunnittelut ja toteutusta vaille. Olen miettinyt ajan kohtaa helmi-maaliskuu. Olen suunnitellut tätä kuukausia. 

Maailmankuvani on sellainen, että minua vihataan. Minua pilkataan ja nauretaan, kuiskitaan selän takana ja miettivät miten raukka ja heikko olen. Kävellessäni kadulla olen varautunut ja valmiina mahdollista hyökkäystä varten. Ajattelen että kaikki vastaantulijat haukkuvat minua, kuljen siksi huppu päässä ja välttelen katsekontakteja. 

Olen varma myöskin, että kaikki perheenjäsenet ja ystävät inhoavat minua ja pitävät minua epäonnistuneensa. Tiedän että minusta välitetään mutta samalla halveksutaan. Koen, että minun on parempi lähteä. Ajattelen myös, että menehtynyt isäni tarkkailee minua ja halveksuu minua. Keksii miten rankaisee universaalilla tasolla. 

On tunne, että maailmankaikkeus haluaa satuttaa minua. Että nyt kaikki sortuu. Nyt kaikki ansaitsemani rangaistus koituu päälleni ja minulle näytetään miten arvoton ja likainen paha sielu olen. 

Tai että se tehdään tarkoituksella, jotta viimein toteuttaisin suunnitelmani. Joskus mietin, että sisälläni asuu paholainen. 

En kuitenkaan kuule tai näe harhoja. Minulla on vain vaikeita pakko-ajatuksia. Muuten olen ihan tolkuissani, mitä nyt muut klassiset masennuksen oireet ja työkyvyttömyys. 

Minusta vielä tuntuu, että tämä on normaali tapa ajatella. Että näin muutkin ajattelevat jos ovat masentuneita. En kuitenkaan tiedä onko se niin. Toisaalta mietin, että tämä on joku henkilökohtainen helvetti ja kaikki elämä on valhetta. Että elän jossain omassa simulaatiossa ja kuvittelen koko maailman. 

Pääsenkö osastolle? Ei ole provo.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä sama lääkärille. En ole siivoojana pätevä sanomaan pääsetkö osastolle. 

Vierailija
2/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitostako me täällä tiedetään pääsetkö osastolle vai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitostako me täällä tiedetään pääsetkö osastolle vai et.

Halusin vain tietää, että miltä tuo kuulostaa toisten korvaan. Onko ihan suht normaalia vai ei. 

Väsynyt olen, peloissani ja ahdistunut. Niin varmaan moni muukin. 

Huomenna on lääkärille aika, selitän tämän kaiken siellä. Ap

Vierailija
4/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Itse pitää itsensä hoitaa.

Vierailija
5/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot asiat niinkuin tähänkin, arviota tarvitset. Jos olosi huononee, mene päivystykseen. 

Osasto voisi olla hyväksi mutta lääkärit sen päättävät. Voimia.

Vierailija
6/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
7/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin osastohoitoon. Onko mahdollisuuksia päästä?

Olette oikeassa paikassa.

Vierailija
8/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tanssimaan alasti prisman katolle ja julista olevasi jumala

Vierailija
9/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisit osastohoitoa mutta todennäköisesti sitä ei pystytä antamaan ellei itsemurhan vaara ole akuutti tai psykoottinen oireilu vakavaa, kuten tekstisi viittaisi. Suosittelen väittämään että itsemurhasuunnitelma on hyvin lähitulevaisuuteen (päiviä) ja valmistelut tehty.

Toivottavasti saat apua

Vierailija
10/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuu vaan, T. Oaåsastolla oleva

Vierailija
11/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tuu vaan, T. Oaåsastolla oleva

Millaista siellä on? Miksi sinä olet hoidossa?

Ap

Vierailija
12/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan