G: onko täällä muita, jotka ei harrasta mitään tai eivät tykkää haastaa itseään? Menee vain virran mukana.
Tuli mieleen maratoneista ja fitness kisoista. Mietin, miksi kukaan alkaisi tuollaiseen rääkkiin, ilman että saa palkinnoksi rahaa.
Tai kun kaveri esitteli instassa tekemiään villasukkia: miksi uhrata aikaa tuollaiseen, kun kaupasta voi ostaa villasukat?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Nettiriippuvuus yleensä estää tekemästä mitään pitkäjänteistä toimintaa. Tärkeintä on vaan se foorumeiden selailu. 5 min tauko niin saa tiskit koneesta, 5 min tauko ja pyykit on viikattu.
Unohda ap se kännykkä kädestäsi kahdeksi viikoksi. Katsotaan alkaako oikea elämä kiinnostaa.
Tämä on kyllä totta.
Ennen meillä oli suht siistiä, 2013 ostettiin puhelimet joissa netti, niin täällä jatkuva sotku. Kotityöt menee kuvailemallasi tavalla.
Mutta toisaalta, miksi siivota, kun ei meillä käy vieraita?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä haastan itseäni koko ajan. En tosin niinkään fyysisesti, mutta opiskelen kiinaa. En todennäköisesti tule koskaan rahallisesti hyötymään siitä, mutta aivot toivottavasti pysyy hyvässä terässä.
Minä taas ajattelen, että miksi opiskella jotain kieltä, jota en koskaan uskalla kenellekään puhua?
Ja pelkään muutenkin jutella ihmisille. Ihan tätä suomea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettiriippuvuus yleensä estää tekemästä mitään pitkäjänteistä toimintaa. Tärkeintä on vaan se foorumeiden selailu. 5 min tauko niin saa tiskit koneesta, 5 min tauko ja pyykit on viikattu.
Unohda ap se kännykkä kädestäsi kahdeksi viikoksi. Katsotaan alkaako oikea elämä kiinnostaa.
Tämä on kyllä totta.
Ennen meillä oli suht siistiä, 2013 ostettiin puhelimet joissa netti, niin täällä jatkuva sotku. Kotityöt menee kuvailemallasi tavalla.Mutta toisaalta, miksi siivota, kun ei meillä käy vieraita?
Ap
Siisti koti, parempi mieli? Kun kerran aina sotkuista,niin vaikuttaa mielialaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on sellainen. Hän itsekin sanoo olevansa korkki elämän merellä. Hän kyllä hoitaa työnsä kunnialla, mutta hänellä ei ole sellaista sisäsyntyistä kunnianhimoa.
Suurin osa ihmisistä on tuollaisia. Nykyään insta näyttää, mitä pitää harrastaa ja lampaat matkii.
Ei ymmärrä moni muukaan.
Käyn töissä jotta saan rahaa, ja harrastan tavoitteellisesti sellaista, josta saa rahaa.
Minulle se itsensä haastaminen ei ole tärkeää. Pelkästään sen vuoksi en tee mitään.
Teen tärkeiksi kokemiani asioita, hankin tietoa yms., mutta vain itse asian tärkeyden takia. Siinä samalla saa välillä haastetta.
Aivojen toimintakyvyn ja massan säilyttämisen kannalta olisi kyllä ihan hyvä tietoisesti haastaa kognitiotaan säännöllisesti.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Itsellä taas ehkä päinvastainen, kiinnostaa monikin asia, mutta kaikki kiinnostuksen kohteet vaatii A) paljon / kohtalaisesti rahaa
B) erittäin paljon vapaa-aikaa
Eronneena 2 lapsen vanhempana kodinhoitotuella, eli perustoimeentuella ei mitään mahiksia...