Romanit ja seksi
Romanit ollut ennen seksissä pidättyväisiä suuseksistä, kimpasta ja parivaihdosta. Nyt tämä taitaa olla jo vanhanaikaista. Gallup kuinka moni on ottanut romanimieheltä suihin ja saanut palveluksena myös kunnon suuseksiä. Mitä muita kokemuksia seksistä on romaneiden kanssa.
Kommentit (24)
takaapäin painaessa mustalaisakkaa kun sillä on hameet korvissa, on syytä stekata ottaako synteettisen vai mineraaiöljykannun sen hameen koukusta kun mälli irtoaa ja pääsee karkuun
Mustalaispojat harjoittelevat valtaväestön likkojen kanssa ja menevät parin vuoden päästä oman heimon akkojen kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
takaapäin painaessa mustalaisakkaa kun sillä on hameet korvissa, on syytä stekata ottaako synteettisen vai mineraaiöljykannun sen hameen koukusta kun mälli irtoaa ja pääsee karkuun
Motan aina sixpackin :{)
Ehdottomasti parasta suuseksiä olen saanut romanimieheltä. Käsittämättömän hyvä ja kiihkeä rakastaja, ja niin hyvä nuoleen että siinä näki lähinnä tähtiä.
Suklaajunaa Tenho Allan Roger ja Roni leikkii usein.
Vierailija kirjoitti:
Mustalaispojat harjoittelevat valtaväestön likkojen kanssa ja menevät parin vuoden päästä oman heimon akkojen kanssa naimisiin.
Huoliiko ne romskutytöt käytetyt miehet?
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂
En tiedä, mutta ihanaa seksiä olen harrastanut romanilikan kanssa! Niin kiellettyä kivaa, että meinas henkikin lähteä kun jäätiin kiinni velipojalle..! Pakkohan se oli lopettaa sekstailusuhde sitten. Toivottavasti hän elää hyvää ja onnellista elämään, minkä tien sitten valitsikin.
N36
Takavuosina olin ruotsinlaivalla hiukan myöhässä. Piti yrittää viimeisen päälle. Mustalaistyttö ja minä tapasimme. Tyttö pukeutui valtsväestön tapaan ja kertoi olevansa kai petturi kun käy työssä.
Kokeilimme ensin saunakäytävän vessassa. Kivaa oli mutta tyttö ihmetteli miksi kumi. Sanoi ei tarvi. Hän on terve ja raskaana. Jatkoimme hytissä jossa työkaverini jo nukkui.
heräsihän se kaveri ja kysyi hiukan naureskelle että mitäs teette.
Tyttö kysyi että pitäskö kaverillekin? Sanoin että sopii mulle. Tyttö kiipesi yläbunkkaan ja meno jatkui.
Aamiaisella naureskelimme yhdessä yön huveja. Sain numeronkin. Jäi kuitenkin soittamatta!
Eikö romaniperheissä anneta tytöille selkään, jos nämä on nuorina seksisuhteessa valkolaispoikien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Karvaiset tussut niillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoliiko ne romskutytöt käytetyt miehet?
Eihän ne pojat kerro, että on treenannu posliinien kaajeiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi eli romanitytöille kelpaa käytetyt jätkät.
Vierailija kirjoitti:
Eikö romaniperheissä anneta tytöille selkään, jos nämä on nuorina seksisuhteessa valkolaispoikien kanssa?
Jos jää kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi eli romanitytöille kelpaa käytetyt jätkät.
Eihän ne pojat kerro, että ovat valkolaisia nussineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jää kiinni?
Ei pidä jäädä kiinni!
Romanien säännöt koskevat romanien välistä kanssakäymistä. VAlkoisena voit olla heille vaikka millainen höyläpenkki.