Mitä olet tehnyt tänään, saadaksesi maailmasta paremman paikan
Kommentit (29)
Vältellyt jonninjoutavia aloituksia.
Olen pysytellyt sisällä koko päivän, joten kanssaihmisten ei ole tarvinnut järkyttyä nähdessään ruman naamani.
Olen ollut ystävällinen miehelleni ja lapselle.
Täälläkin olen yrittänyt keskustella kunnioittavasti ja asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vältellyt jonninjoutavia aloituksia.
Maailma meni pilalle.
Otin kolmen tunnin päikyt ja maailma näyttää vähän paremmalta.
Meditoinut/rukoillut, petasin pedin, olen syönyt ainoastaan vegaanisesti eli julmuusvapaasti.
Vein jäteöljyt sortti-asemalle ja roskalehdet sanomalehtikeräykseen.
Kävin sushi-ravintolassa ja maksoin omistajille 12.90e
Kävin lähiapteekissa ja maksoin heille 26€
En mitään, koska en halua tehdä maailmasta parempaa paikkaa. Odotan ihmiskunnan tuhoutumista.
Entisessä Neuvostoliitossa oli jossain seinällä iskulause: Kommunismi on tehnyt maailmasta paremman!
-Stalin
Niin siihen Stalinin nimen perään oli joku koiranleuka lisännyt päätteen -ille.
Kuis maailmasta saa "paikan", kun se on ympyriäinen pallo?
Olen kirjoittanut kannustavassa tarkoituksessa tähän foorumiin eräälle ymmällään olevalle:)
Samalla taisi selvitä myös itselle jotakin, kun se prosessi vei eteenpäin myös omia ajatuksia. 62
Kävin kirppiksellä ja ostin pojalleni toivomansa auton ja ihanan keltaisen hupparin jossa oli hintalaputkin paikoillaan. Tyttärelleni ostin vaaleanpunaiset maiharit. Itselleni uuden toppatakin. Sieltä kirppikseltä siis.
Olen niin iloinen löydöistäni. Ei tarvitse ostaa uutena kaupasta.
Vetäny viiinaa ja piiikittäny kasvuhormonia suoneeen.
Vierailija kirjoitti:
Lumitöitä.
Mä maksoin naapurin 8- ja 6-vuotiaille meidän lumitöiden tekemisestä :D Ei niitä paljoa ollut, maksoin 3 euroa kummallekin ja ne vei vielä meidän koirankin ulos (tää oli niille enemmän palkka kuin työ :) )
Pysähdyin antaakseni tietä yhdelle tuntemattomalle ihmiselle jalkakäytävällä, jolla oli lumen takia vain kapea väylä ja kiitin toista tuntematonta, joka teki minulle samalla tavalla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Käytin maskia bussissa