Sushi ei ole hyvää
Sekota kylmää riisia ja jotai vihanneksia ja saat saman tuloksen.
Kiinalaisten safka 20x parempaa ku Japskujen.
Kommentit (28)
Makuasia. Ei riisiä ja kasviksia sekoittamalla kylläkään sushia tule.
Eipä niin. Makuasiahan se tietysti on. Itse en tykkää enkä syö.
Sushi on pahaa. Ainoastaan Wasabi tekee siitä syötävää.
Joo. Sushi on vaan jostain syystä noussut trendikkääksi, joten tuodakseen itsestään esiin että on trendikäs ja nykyaikainen, pitää tykätä sushista ja muistaa mainita se. Somessa edes, jos ei muualla.
Makuasia, itse tykkään sushista mutta vastaavasti en pidä sinihomejuustosta
En edes halua maistaa sen verran iljettävältä näyttää.
No kyllä meitä ihan oikeasti on, jotka tykkää sushista eikä edes mainosta somessa. Mutta kauniita kuviahan siitä saa, joten voisin joskus kokeilla. Minusta sushi on parhaita asioita, joita tiedän.
En ymmärrä. Ei se pahaa ole, mutta ei niin hyvää, että siitä viitsisi maksaa 20 euroa kilolta jossain kaupan "sushi baarista" ostettuna.
Jos sen saa ravintolassa tuoreena nenän eteen suoraan keittiöstä sitten se kelpaa mulle.
Ekalla kerralla en tykännyt ja merilevä suorastaan oksetti. Söin puoliväkisin jotain lohinigirejä ja kolmannella kerralla alkoi jo maistua hyvältä. Merilevään en vieläkään koske.
Pintaliitäjät syö vaikka paskaa, jos se on trendikästä.
En tykkää karjalanpaistista, mutta ei se niin hämmästyttävä asia ole että siitä kannattaisi aloituksia tehdä.
Sushi on trentikästä, mutta pashan makuista. Pakko sitä on käydä syömässä, että pysyy piireissä. Salaa käyn sitten hesessä.
Niin, meillä on erilaisia makuja.
Itse en esim. pidä makaroonilaatikosta yhtään, mutta en silti väitä ettei se voisi olla hyvää. Ei vain ole minun maun mukaista yhtään.
"Kiinalaisten safka 20x parempaa ku Japskujen."
Ensinnäkin aika perseesta verrata yhden maan ruokakulttuuria, toisen yhteen ruokaan.
Toisekseen, jos nyt sitten vertaillaan, niin kiialainen on yleensä sitä samaa uppopaistettua paskaa ja hapanimelää, kun taas japanilaisessa ruokakulttuurissa variaatioita löytyy aivan toisellalailla.
Nämä "kiinalaisravintoloiden" ruuat Suomessa ei oikeasti vastaa lainkaan sitä todellista Kiinan tai Japanin ruokaa.
Totta.
Mieluummin paistettua lohta riisillä kuin raakaa kalaa leväkääreessä. Muutenkin sushissa on liikaa riisiä. Paljon terveellisempää on syödä enemmän kalaa ja mereneläviä ja jättää riisi vähemmälle.
Sushin maukkaus riippuu paikasta enemmän kuin kinkkiruokien kanssa. On mahdollista valmistaa todella pahaa, kuivaa sushia, jos riisi jää kuivaksi. Kiinalaiset ruoat ovat eri lailla tasalaatuisia lähes joka paikassa. Silti parhaimmillaan sushi on mun suussa just maailman maukkainta ruokaa.