Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla alkaa pilotointi työtä lisää x2

Vierailija
27.02.2026 |

Palkka ei nouse. Nyt on joustettava sanoo pomo. Mitäpä tehdä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikein?

Vierailija
2/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikein?

Sinun työsopimuksessasi lukee todnäk varsinaisten töittesi lisäksi muut esimiehen määräämät tehtävät. Silloin teet, mitä esimies käskee, myös sitä ylimääräistä työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää priorisoida. Sitä se on mun työssä kans. Ei millään ehdi ja jaksa tehdä kaikkea mitä pitää. Teen vaan tärkeimmät ja loput jää tekemättä. Tai aina ei ehdi edes niitä kaikkia tärkeimpiäkään. Teen kuiten jo sen verran, et töiden jälkeen olen rikki poikki ja puhki. 

Vierailija
4/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pomo vierittää liikaa töitä, pakottaa ylimääräiseen ylityöhön palkatta, painostaa venymään yli rajojen ja muutenkin rikkoo terveen jårjen ja Suomen lakien rajoja, ota yhteyttä näihin: 

- työsuojelu 

- liitto 

- työterveys 

- HR. 

Vierailija
5/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oikein?

Sinun työsopimuksessasi lukee todnäk varsinaisten töittesi lisäksi muut esimiehen määräämät tehtävät. Silloin teet, mitä esimies käskee, myös sitä ylimääräistä työtä.

Tehtävät kyllä, mutta määrää ei voi mielivaltaisesti lisätä tunkemalla kaikki saman työajan sisään. Pomon pitää priorisoida mitä tehdään ensin ja mitä ensi kuussa.

Vierailija
6/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sairasta, että näin oikeasti tapahtuukin joillain työpaikoilla, mutta vielä sairaampaa kun osa hädissään kyselee, mitäs nyt. Et tee yhtään sen enempää kuin nytkään vaan säntillisen, kohtuullisen ihmiselle kuukuvan osuuden.

Vierailija
7/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata taistella itse asioita vastaan. Liity liittoon ja laita heidän edustajansa asialle. Mä tein niin. Näin ohimennessäni lasiovesta kun täti ripitti pomoa ja tämä iatui naama punaisena. Alle 6 kk sisällä saatiin se limanuljaskaämmä pois ja tilalle parempi pomo. 

Vierailija
8/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pomo vierittää liikaa töitä, pakottaa ylimääräiseen ylityöhön palkatta, painostaa venymään yli rajojen ja muutenkin rikkoo terveen jårjen ja Suomen lakien rajoja, ota yhteyttä näihin: 

- työsuojelu 

- liitto 

- työterveys 

- HR. 

Toi HR on sama kuin laittais pomolle sähköpostia.

Vierailija
9/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- työsuojelu 

- liitto 

- työterveys 

- HR. 

Ota sitten yhteyttä vain muihin  jos on noin mätä hr sun työpaikallas. 

Vierailija
10/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tekee työsopimuksen tulee olla tarkkana. Työnkuva ei saa olla mitä pomo milloinkin keksii vaan tarkkaan rajattu. Samaten ylityölisät ja hälytystyölisä jne. Jos pomo soittaa mulle kun olen lomalla ja vastaan sanoen "haloo" siinä paukahti samantien yhden päivän palkka kerrottuna kahdella.

Vierailija
11/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- työsuojelu 

- liitto 

- työterveys 

- HR. 

Ota sitten yhteyttä vain muihin  jos on noin mätä hr sun työpaikallas. 

HR Eli henkilöstöhallinto. Kuka sen palkan heille maksaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän