Sain selville että lapsen kummi hoitaa vauvaa ainoastaan siksi että pääsee ilmaiseksi bussilla
Vauva nukkuu päiväunet melko täsmällisesti samaan aikaan. Yllättävän usein siihen aikaan kummi laittaa viestiä tyyliin "olis mukava vaunuilla taas Islan kanssa jos sulle käy" se ns. vaunuili onkin ollut bussissa matkustamista. Selvisi siten kun kummi soitti ja kysyi taas vauvaa ulkoilmaan. Taustalta kuuluu hänen miehensä ääni "etkö sä hei muista että se sun meno peruuntui" yhtäkkiä sanoikin puhelimeen, että eikun ainiin mulla onkin yksi toinen juttu, ei se sovikaan" On nyt melko hyväksi käytetty olo. Toki kiva saada välillä hengähdystaukoa, mutta jos ainoa syy on välttyä bussimaksuilta...
Kommentit (6)
Minulla meni hetki, ennen kuin ymmärsin aloituksen :D
Onko noin pihejä ihmisiä edes olemassa!
No, ehkä näin säästää ja ostaa lahjoja kummilapselle.
Jos joku luotettava läheinen tarjoutuisi hoitamaan lapsiani parin tunnin ajan, niin minua ei kyllä haittaisi että hän hyötyy siitä bussimaksun muodossa. Otan kaiken tarjotun avun ilolla vastaan.
Olisit tyytyväinen.
Sinähän sen muuten maksaisit ynnä
vaivanpalkkaa.
Tosiasiassa kukaan ei ota lastenvaunuja
riesakseen bussimipun hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku luotettava läheinen tarjoutuisi hoitamaan lapsiani parin tunnin ajan, niin minua ei kyllä haittaisi että hän hyötyy siitä bussimaksun muodossa. Otan kaiken tarjotun avun ilolla vastaan.
Kyllä.
Vanhemmat ottavat sujuvasti kaiken irtoavan
vastaan kummilta.
Mua on yritetty värvätä raivaamaan kaisloja
mökkirannasta, ompelemaan vaatteita ja jopa
rakentamaan leikkimökki. Tapaamme kerran
vuodessa ja kummius muutti suhtautumisen minuun täysin. Nykyään vierailut olisivat työleirejä, jos siihen suostuisi.
Minä olisin ottanut kaiken tarjotun avun riemusta hihkuen vastaan. Ei se vauva tajua vielä missä on, varsinkaan kun ilmeisesti nukkuu.
Nimimerkki koliikkivauvan yh-äiti
0/5