Oonko limbossa vai mitä tää on?
Tosin jos oon jossain välitilassa ni täältä kysyminen tuskin auttaa..
Mutta koska en vielä toistaiseksi vakavissani usko limboon, vaikka todellisuuden tunne alkaakin heiketä niin jos jollain olis tarjota jokin vaihtoehtoinen teoria tilalle?
Eli tätä on jossain määrin aina, mutta n. 3vuoden aikana yhä kiihtyvämpään tahtiin:
-kaikki paikat ja ihmiset vaikuttaa tutuilta
-tiedän mitä ihmiset aikovat sanoa ennen kuin avaavat suuhunsa, ilman että asia olisi ennakoitavissa jonkin tapahtuman tms. Seurauksena. Olen esim. Kirjoittanut kokonaisia keskusteluja ylös ennakkoon.
-Jatkuva epätodennäköinen synkronisaatio
Nämä nyt tulevat ensimmäisenä mieleen. Luultavasti paljon muutakin, jota ei nyt tule heti mieleen.
Help! Mistä on kyse?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkalaisia synkronioita koet? Onko nämä esim. numerosarjoja? Googlaa angel numbers.
Ei oo oikeestaan numerosarjoja. Useimmat aika arkisia. Esim. Oon vaikka miettinyt pitkään tietyn rotuisen koiran ostamista ja sitten kum vihdoin päätän toimia, joku soittaa ja kertoo miettineensä kyseisen koirarodun hankkimista tai kertoo jostain syystä jonkun muun samantotuisesta koirasta, sama koirarotu on kaikissa ohjelmissa ja elokuvissa joita katsot. Lisäksi uutisissa ja radiossa jne.
Tai ostat kaupasta ruokaa ja yleensä siistissä pihassasi/lähiympäristössä on samojen ja vain tuotteiden pakkauksia.
Vähän sama kuin et kuolemat ja syntymät, häät ja erot tapahtuu ryppäissä.
Mulla on kyllä numero, mutta sillä ei ole tekemistä noiden numerosarjojen kanssa.
Ei oo oikeestaan numerosarjoja. Useimmat aika arkisia. Esim. Oon vaikka miettinyt pitkään tietyn rotuisen koiran ostamista ja sitten kum vihdoin päätän toimia, joku soittaa ja kertoo miettineensä kyseisen koirarodun hankkimista tai kertoo jostain syystä jonkun muun samantotuisesta koirasta, sama koirarotu on kaikissa ohjelmissa ja elokuvissa joita katsot. Lisäksi uutisissa ja radiossa jne.
Tai ostat kaupasta ruokaa ja yleensä siistissä pihassasi/lähiympäristössä on samojen ja vain tuotteiden pakkauksia.
Vähän sama kuin et kuolemat ja syntymät, häät ja erot tapahtuu ryppäissä.