Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oonko limbossa vai mitä tää on?

Vierailija
24.01.2021 |

Tosin jos oon jossain välitilassa ni täältä kysyminen tuskin auttaa..

Mutta koska en vielä toistaiseksi vakavissani usko limboon, vaikka todellisuuden tunne alkaakin heiketä niin jos jollain olis tarjota jokin vaihtoehtoinen teoria tilalle?

Eli tätä on jossain määrin aina, mutta n. 3vuoden aikana yhä kiihtyvämpään tahtiin:

-kaikki paikat ja ihmiset vaikuttaa tutuilta

-tiedän mitä ihmiset aikovat sanoa ennen kuin avaavat suuhunsa, ilman että asia olisi ennakoitavissa jonkin tapahtuman tms. Seurauksena. Olen esim. Kirjoittanut kokonaisia keskusteluja ylös ennakkoon.

-Jatkuva epätodennäköinen synkronisaatio

Nämä nyt tulevat ensimmäisenä mieleen. Luultavasti paljon muutakin, jota ei nyt tule heti mieleen.

Help! Mistä on kyse?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkotitsä sillä ekaan kysymyksen vaihtamisella sitä kun et uskonut mua ?

Sincc

Sunhan olis pitänyt tietää, että minä puhun totta..

Tarkotin just tätä. Olin siis kirjoittanut jo vastauksen ennen kuin muutin sen vitsimuotoon. Koska se oli tavallaan järkevä vaihtoehto ja halusin antaa sille mahdollisuuden. Sillä mitä uskoin, ei oikeestaan oo väliä.

Tää oikeestaan tiivistää mun elämänmittaiset "ongelmat". Pyrin olemaan manipuloimatta ja johdattelematta tilanteita, toivoen että lopputulos muuttuisi siitä johonkin ja "todistaisi" mut vääräksi, mutta rehellisesti sanoen en pysty uskomaan tähän. Eikä mikään ole vielä osoittanut päinvastaista.

Mä olen jo aikoja sitten todennut, että mä jatkan elämääni normaalisti, vaikka olisi vuosi 2500, kun herään.

Sincc

Vierailija
62/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et wastannut, että YLLÄTTIKÖ ?

Vai tiesitkö, että ne käy tulewaisuudessa .. ?

Sincc

Osasin arvata et tulet tähän ketjuun ja luultavasti myös päätellä kommenttisi. Joten ei yllätä, mutta kuten mainitsin toistaiseksi ketjusta puuttuu tuttuus ja tietynlainen varmuus. En osaa selittää paremmin, mutta varmaan tiedät.

Mut entäs ne tapahtuman mitä kerroin. Sulla ei oo niistä mitään käryä ?

Sincc

Joo ja ei. Osasin odottaa sulta kyseisiä kommentteja, mutta en itse nää tapahtumia.

Luultavasti tää johtuu siitä, et oon orientoinut erityyppisiin asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kerta kattelin, että naapuri "no naapuri" .. 200 metrin päässä oli leikannut puut pois. 3 päivän päästä sillä oli taas puut siellä ..

Hohhoijakka totesin Volvolla ohi mennessä. 

Sincc

Kaippa se tulewaisuudessa sitten siistii pihaansa taas ;)

Vierailija
64/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös nähnyt, että tulee toka rokote ja siihen saattaa pi tulla vähän ylimääräisiä lisäyksiä noihin rokotteisiinkin ..

Sincc

Olen tämänkin kertonut palstalle jo aikoja sitten ..

Vierailija
65/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähnyt Sanna marinin haastattelun burn outista ja keskenmenosta. Vaalea blondi nutturapää haastatteli ..

Sincc

Vierailija
66/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut oon myös pohtinut, et voiks nää asiat muuttua .. katsotaan mitä käy.

Sincc

Olen mielestäni nähnyt esim. saman nyrkkeilyottelun kahdella erilaisella ottelulla ..

Sen takia ihmisillä voi olla erilaisia käsityksiä joskus asioista. 

Toinen on nähnyt aivan eri asian, kuin toinen ..

Vierailija
67/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että zinkkis on noin sekaisin :)

Vierailija
68/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli 2017 vuonna derealisaatio-oireet tiloineen tutuiksi, ootko ap tutustunut näihin? Katso myös depersonalisaatio. Oikeastaan ensimmäinen derealisaatiotila tuli jo 2015, kun olin flunssassa. Se kesti vain kolme päivää, ja tuntui tosi pelottavalta. Lopullisesti puhkesi "kroonisesti" (kuitenkin radikaalisti hellittäen 2020) päälle 2017. Oli aika kuvailemasi tapaista, tietynlaista aivosumua ja erillisyyden tunnetta. Mikään ei yllätä, ja kaikki tuntuu itsestäänselvältä ja täysin ennustettavalta. 

Dejavu tiloille taas on omat selityksensä, johtuu muistaakseni toisen aivopuoliskon hitaammasta käymisestä. 

Vierailija
69/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu mutta en jaksa lukea kun tää yks spämmääjä on täällä horisemassa.

Vierailija
70/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas uskot siellä ihan täysillä pystyväsi ennustamaan asioita, niin menisin keskustelemaan asiasta lääkärin kanssa. Psykoosin oireita voi olla miedompanakin, eikä niitä usein tunnista psykoosiksi. Kannattaa ajoissa puuttua jos tosissasi uskot olevasi limbossa. 

Mt-ongelmissa ei ole mitään hävettävää, niitä hyvin monella. 

Vierailija
71/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Da fukin limbossa?

Vierailija
72/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut oon myös pohtinut, et voiks nää asiat muuttua .. katsotaan mitä käy.

Sincc

Olen mielestäni nähnyt esim. saman nyrkkeilyottelun kahdella erilaisella ottelulla ..

Sen takia ihmisillä voi olla erilaisia käsityksiä joskus asioista. 

Toinen on nähnyt aivan eri asian, kuin toinen ..

Mun vahvat mielikuvat liittyy pääsääntöisesti omaan elämään tai tilanteisiin, joissa oon itse läsnä. Ja vaikka "kärsin" afantasiasta niin nää nimenomaan on mielikuvia. Esimerkiksi mulla putkahteli ajatuksiin vuosia ahdistava kuva, jossa itselleni tärkeä ihminen istui puolialasti itkemässä. Ja ajattelin tän niin, että kyse oli siitä että kehittelin tiettyjä skenaarioita ja uhkakuvia päässäni jostain syystä.

Pari vuotta sitten tämä tilanne oikeasti tapahtui. Mutta siinä ei (onneksi) ollut kyse mistään vakavammasta eli mielikuva oli "totta" mutta siitä johtuvat ajatukset ei.

Mitä tulee yhteiskunnallisiin yms. Asioihin, niin niissä "oikeessa" oleminen on enemmän looginen päättelyketju, ei niinkään mielikuva.

Ja synkronisaation yms. havaitseminen.

Näin siis pääsääntöisesti, molemmissa on kuitenkin poikkeuksia.

Vierailija
73/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä taas joku autismiin liittyvä ihmetysjuttu? En puhu assburgeria, joten buuuu!

Vierailija
74/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spiritual awakening  (oisko tuo hengellinen herääminen suomeksi?) ensioireita kenties, alkaa usein tuollaisella epätodellisella ololla ja synkronialla. Kun kolmas silmä alkaa aukeamaan, voi tulla tuollaista tulevaisuuden ennakointia. 

Vierailija
75/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos taas uskot siellä ihan täysillä pystyväsi ennustamaan asioita, niin menisin keskustelemaan asiasta lääkärin kanssa. Psykoosin oireita voi olla miedompanakin, eikä niitä usein tunnista psykoosiksi. Kannattaa ajoissa puuttua jos tosissasi uskot olevasi limbossa. 

Mt-ongelmissa ei ole mitään hävettävää, niitä hyvin monella. 

En usko "ennustavani" mitään vaan tietäväni ja päätteleväni. Lapselllisesti uskon myös muiden pystyvän samaan.

Tää limbo ajatus lähti siitä, että tuntuu et asiat kertaantuu entistä nopeampaan tahtiin ja aloin miettimään et mikä on sit se varsinainen ero?

Jos esim. pystyy päättelmään/arvaamaan mistä joku (varsinkin vähän tuntemattomampi) ihminen haluaa puhua ja mitä tämän elämässä on tapahtunut, niin mitä eroa sillä lopulta on siihen, että olet luonut tämän ihmisen ja hänen historian päässäsi siihen että olisit itseasiassa päätellyt ne jostain tiedostamattomista vihjeistä?

Sellainen satunnaisuus ja sen tuoma yllätyksellisyys puuttuu.

Vierailija
76/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spiritual awakening  (oisko tuo hengellinen herääminen suomeksi?) ensioireita kenties, alkaa usein tuollaisella epätodellisella ololla ja synkronialla. Kun kolmas silmä alkaa aukeamaan, voi tulla tuollaista tulevaisuuden ennakointia. 

Oon törmännyt tähän ja huomannut yhtäläisyyksiä, mutta myös toisaalta monissa rationaalisimmiksi mielletyissä ihmisten kuvaamissa kokemuksissa. Ajattelen et monet kuvaa juuri samaa, mutta vähän eri perspektiivistä/eri sanoilla.

I

Vierailija
77/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli 2017 vuonna derealisaatio-oireet tiloineen tutuiksi, ootko ap tutustunut näihin? Katso myös depersonalisaatio. Oikeastaan ensimmäinen derealisaatiotila tuli jo 2015, kun olin flunssassa. Se kesti vain kolme päivää, ja tuntui tosi pelottavalta. Lopullisesti puhkesi "kroonisesti" (kuitenkin radikaalisti hellittäen 2020) päälle 2017. Oli aika kuvailemasi tapaista, tietynlaista aivosumua ja erillisyyden tunnetta. Mikään ei yllätä, ja kaikki tuntuu itsestäänselvältä ja täysin ennustettavalta. 

Dejavu tiloille taas on omat selityksensä, johtuu muistaakseni toisen aivopuoliskon hitaammasta käymisestä. 

Kävin lukeen tästä. Varsinaista epätodellisuuden tunnetta ei ole, vaikka osittain derelisaatio kuulosti tutulta.

Tässä kuitenkin on edelleen se perusongelma, että jos ja kun oletetaan että ilmiö on ainoastaan yksiön päässä, niin sen ei pitäisi vaikuttaa kaiken järjen mukaan ympäröivään maailmaan.

Vierailija
78/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon törmännyt tähän ja huomannut yhtäläisyyksiä, mutta myös toisaalta monissa rationaalisimmiksi mielletyissä ihmisten kuvaamissa kokemuksissa. Ajattelen et monet kuvaa juuri samaa, mutta vähän eri perspektiivistä/eri sanoilla.

I

Tuo derelesaatio on aika yleistä, voi tulla esim ihan vaikka unen puutteesta. Mutta synkronia ja ennakointi tosiaan viittaa spirituaalisuuteen. Aluksi tuntuu, että on tulossa hulluksi kun kokee noita asioita, mutta ihan normaalivaihe tuossa heräämiskokemuksessa ja Facebookista löytyy vertaistukiryhmiä englanniksi. 

Vierailija
79/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkalaisia synkronioita koet? Onko nämä esim. numerosarjoja? Googlaa angel numbers.

Vierailija
80/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SANO: HERRA JEESUS KRISTUS AUTA!

joku oli päässyt metsänpeitosta, luin palstalta.

tarkistusluku 777