Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oonko limbossa vai mitä tää on?

Vierailija
24.01.2021 |

Tosin jos oon jossain välitilassa ni täältä kysyminen tuskin auttaa..

Mutta koska en vielä toistaiseksi vakavissani usko limboon, vaikka todellisuuden tunne alkaakin heiketä niin jos jollain olis tarjota jokin vaihtoehtoinen teoria tilalle?

Eli tätä on jossain määrin aina, mutta n. 3vuoden aikana yhä kiihtyvämpään tahtiin:

-kaikki paikat ja ihmiset vaikuttaa tutuilta

-tiedän mitä ihmiset aikovat sanoa ennen kuin avaavat suuhunsa, ilman että asia olisi ennakoitavissa jonkin tapahtuman tms. Seurauksena. Olen esim. Kirjoittanut kokonaisia keskusteluja ylös ennakkoon.

-Jatkuva epätodennäköinen synkronisaatio

Nämä nyt tulevat ensimmäisenä mieleen. Luultavasti paljon muutakin, jota ei nyt tule heti mieleen.

Help! Mistä on kyse?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika on mitattavissa oleva ulottuvuus. Sinä näet sen vähän laajemmin, koskien sellaista, mitä ei ole vielä tapahtunut. Ei siinä sen kummempaa.

Mistä löytäisi muita samanlaisia? 🤔

Vierailija
42/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika on mitattavissa oleva ulottuvuus. Sinä näet sen vähän laajemmin, koskien sellaista, mitä ei ole vielä tapahtunut. Ei siinä sen kummempaa.

Mistä löytäisi muita samanlaisia? 🤔

?

Enkös mä tuossa juuri kertonut mitä tulewaisuudessa käy .. pi

Sincc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et wastannut, että YLLÄTTIKÖ ?

Vai tiesitkö, että ne käy tulewaisuudessa .. ?

Sincc

Vierailija
44/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko nää vastaukset tutuilta

Vierailija
45/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei.. tröllöhän tää .. on olevinaan tärkeitä kysymyksiä, muttei kuulu mitään.

Sincc

Vierailija
46/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta odotettavilta. En tiedä onko tuttuus ja oletettavuus sama vai eri ilmiö.

Joka tapauksessa ne tuntuvat erilaisilta.

Ja siis molempia on vaihtelevissa määrin.

Vierailija
47/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätinkö ?

Sincc

Et 😂 Mutta siis onhan tää ketju muiltakin osin arvattava, juuri tuo matrix ja psykoosi/mt-ongelmat. Vielä voisi tulla jokin filosofian/uskonnon teoria lisäksi.

Vaihdoin muuten vastausta ensimmäiseen kysymykseesi viimetinkaan.

Jäin kanssa miettimään olenko voinut kirjoittaa aiheesta aiemmin muualle, mutta en muista kirjoittaneeni kuin av;lle ja aivan eri aiheista. Toisaalta kun olen ettinyt keskusteluja tietyistä aiheista oon usein jäänyt miettiin, et oonko kirjoittanut aloitukset itse 🙈

SIIS. Nyt olettelet liikaa. 

Siis mikä sulle oli ensimmäinen kysymys ?

Okei.. 

eli sulle oli ihan tuttua kauraa nuo. Mä olen nähnyt ne IRL tapahtuvan .. ootkos sä ?

Sincc

Vierailija
48/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus sellaisesta teoriasta (oli varmaan joku ihan huuhaa juttu) että aika voisi kulkea molempiin suuntiin. Se on jäänyt sellaiseksi hassuksi ajatukseksi päähäni ja välillä mietin eri tilanteita miten ne menevät jos ajan kääntää toisin päin eli ikäänkuin kelaa taaksepäin. Ja hyvinhän se niinkin päin menee. Esimerkiksi ennen jotain tulevaa tapahtumaa saattaa jännittää kovasti ja välillä ei ollenkaan. Johtuuko tämä jännitys siitä että se on reaktio tulevaisuudessa tapahtuneesta asiasta. Jos aika menee toisin päin se jännitys on tapahtuneen asian jälkioireita.

Tai sitten se jännitys määrittää miten se tapahtuma tulee menemään. Mutta joskus sitä tuntee jo etukäteen miten joku asia tulee menemään ja jännityksellä ei ole sen asian kanssa yhteyttä, jos siihen liittyy esimerkiksi ulkoisia tekijöitä.

Vierailija
49/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olihan siellä joku vastaus. Mä katoin aluksi, että ne eiliset kirjoitukset oli viimeiset.

Sincc

Vierailija
50/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta odotettavilta. En tiedä onko tuttuus ja oletettavuus sama vai eri ilmiö.

Joka tapauksessa ne tuntuvat erilaisilta.

Ja siis molempia on vaihtelevissa määrin.

Mulla on tähän teorioita. Sä olet toisella tai kolmannella kierroksella ..

Harjoittelemassa täällä ..

Sincc

Siksi kaikki ne on jo kerran tai useammin tapahtunut sulle ..

Vierailija
51/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sincc

Osasin arvata et tulet tähän ketjuun ja luultavasti myös päätellä kommenttisi. Joten ei yllätä, mutta kuten mainitsin toistaiseksi ketjusta puuttuu tuttuus ja tietynlainen varmuus. En osaa selittää paremmin, mutta varmaan tiedät.

Vierailija
52/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut matrixissa myös samat päiwät toistaa itseään.

Olen nähnyt saman äidin rautakaupassa, (samassa). Eroa 15 wuotta.

Mulla on valokuvamuisti ja tokalla kerralla se skidi oli edelleen joku 6 wuotias ..

Sincc

Vierailija
53/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sincc

Osasin arvata et tulet tähän ketjuun ja luultavasti myös päätellä kommenttisi. Joten ei yllätä, mutta kuten mainitsin toistaiseksi ketjusta puuttuu tuttuus ja tietynlainen varmuus. En osaa selittää paremmin, mutta varmaan tiedät.

Mut entäs ne tapahtuman mitä kerroin. Sulla ei oo niistä mitään käryä ?

Sincc

Vierailija
54/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotitsä sillä ekaan kysymyksen vaihtamisella sitä kun et uskonut mua ?

Sincc

Sunhan olis pitänyt tietää, että minä puhun totta..

Vierailija
55/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin joskus sellaisesta teoriasta (oli varmaan joku ihan huuhaa juttu) että aika voisi kulkea molempiin suuntiin. Se on jäänyt sellaiseksi hassuksi ajatukseksi päähäni ja välillä mietin eri tilanteita miten ne menevät jos ajan kääntää toisin päin eli ikäänkuin kelaa taaksepäin. Ja hyvinhän se niinkin päin menee. Esimerkiksi ennen jotain tulevaa tapahtumaa saattaa jännittää kovasti ja välillä ei ollenkaan. Johtuuko tämä jännitys siitä että se on reaktio tulevaisuudessa tapahtuneesta asiasta. Jos aika menee toisin päin se jännitys on tapahtuneen asian jälkioireita.

Tai sitten se jännitys määrittää miten se tapahtuma tulee menemään. Mutta joskus sitä tuntee jo etukäteen miten joku asia tulee menemään ja jännityksellä ei ole sen asian kanssa yhteyttä, jos siihen liittyy esimerkiksi ulkoisia tekijöitä.

Joo, pitikin puhua tästä. Monet näkevät asiat lineaarisena jatkumona ja osa taas kokee, että aika ei mene vain yhteen suuntaan jne.

Oma kokemus maailmasta on enemmän se, ertä kaikki on jo olemassa, eikä mikään mene minnekkään. Siis nään asiat kerroksina, enkä jatkumoina tai suuntina. Siis asiaa voi havainnollistaa vaikka kirjana. Usein kirjaa luetaan etenevänä, juonellisena tarinana. Mä koen niin että oikeestaan kaikki sivut on vain kerroksia, ensimmäinen sivu on sama kuin kaikki muutkin ja siitä voi nähdä koko tarinan- muut ovat vain kertausta tms.

Vierailija
56/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, pitikin puhua tästä. Monet näkevät asiat lineaarisena jatkumona ja osa taas kokee, että aika ei mene vain yhteen suuntaan jne.

Oma kokemus maailmasta on enemmän se, ertä kaikki on jo olemassa, eikä mikään mene minnekkään. Siis nään asiat kerroksina, enkä jatkumoina tai suuntina. Siis asiaa voi havainnollistaa vaikka kirjana. Usein kirjaa luetaan etenevänä, juonellisena tarinana. Mä koen niin että oikeestaan kaikki sivut on vain kerroksia, ensimmäinen sivu on sama kuin kaikki muutkin ja siitä voi nähdä koko tarinan- muut ovat vain kertausta tms.

Jep,

mä puhun elokuvasta. Voit pompata DVD: tä mihin kohtaan tahansa ..

Katsoa sitä eri järjestyksissä. (tapahtuu mulle usein)

Sincc

Vierailija
57/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limbo ketjun olen nähnyt jo yli 12 wuotta sitten ;)

Sincc

Vierailija
58/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut enhän mä nyt jokikistä kommenttia jaksa muistaa 12 wuoden takaa .. Lisäks nää ketjut tuppaa poistuun aika äkäseen .l

Sincc

Liekkö se tarkoitus(kin)

Vierailija
59/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkotitsä sillä ekaan kysymyksen vaihtamisella sitä kun et uskonut mua ?

Sincc

Sunhan olis pitänyt tietää, että minä puhun totta..

Tarkotin just tätä. Olin siis kirjoittanut jo vastauksen ennen kuin muutin sen vitsimuotoon. Koska se oli tavallaan järkevä vaihtoehto ja halusin antaa sille mahdollisuuden. Sillä mitä uskoin, ei oikeestaan oo väliä.

Tää oikeestaan tiivistää mun elämänmittaiset "ongelmat". Pyrin olemaan manipuloimatta ja johdattelematta tilanteita, toivoen että lopputulos muuttuisi siitä johonkin ja "todistaisi" mut vääräksi, mutta rehellisesti sanoen en pysty uskomaan tähän. Eikä mikään ole vielä osoittanut päinvastaista.

Vierailija
60/82 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää oli jänniä juttuja. Kiinnostuin. Jos mä kokisin näin, perehtyisin varmaan Stephen Hawkingiin ja fyysikkoihin, jotka käsittelevät aikaa ja todellisuuksia. Kirjoittaisin kirjan. Ennustaisin. Pitäisin päiväkirjaa ja kirjaisin nämä ilman syytä ihan vaan omaksi ilokseni. Testailisin tätä asiaa. Perehtyisin myös enkelitarinoihin.

Uskon, että lapset ajattelevat laajemmin, avoimemmin ja "tietävät" kaikenlaista. Syntymä ja kuolema, ennen ja jälkeen, sama paikka, sama musta. Ehkä vauvat tietää? Jännä miten siihen kuolemaan niin takerrutaan, eikä syntymään.. Joku syntyy, jonka ei pitänytkään syntyä ja kuolee heti. Joku kuolee, mutta ei pitänytkään ja herää henkiin, jännä. 

Joillekinhan ilmeisesti annetaan kyky nähdä. Näytetään unissa, vai valveissa, fläsäreinä, en tiedä. Ehkä sinulla on se kyky.

Itselleni on käynyt joskus niin, että asia on tapahtunut heti sen jälkeen tai sillä sekunnilla, kun olen sen ajatellut. Olen myös ollut rahaton, mutta kas, saanut heti työn. Ei kaikki mene putkeen, ei tietenkään, mutta tunnistan nuo. Jotkut asiat käy kuin taikaiskusta tai kuin tilauksesta.