Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos lapsi on vuokralla vanhempien omistamassa asunnossa, hän saa siis siihen normaalisti asumistukea???

Vierailija
24.01.2021 |

Onko näin?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee, Kela maksaa sun lainasi kun ostat kämpän ja vuokraat sen lapsellesi...

Täällä kun aina ihmetellään miten voi pienillä tuloilla ostella sijoituskämppiä niin tässä se salaisuus. Psst. me kämppien omistajat ei makseta niitä itse, vaan te muut maksatte asumistuen muodossa. Ei muuta kuin teini asumaan sijoituskämppään, vuokra tappiin asumiskaupungin tilanteen mukaan ja a vot, näin saat sijoitusasunnon! Olen ihmetellyt, miten kaikki ei ole tätä tajunneet.

Ei kauhean suuret hoksottimet jos tätä et ole tajunnut. Etkö tiedä ettei ihan jokaisella ole säästössä rahaa asunnon alkupääomaan, ei pankki anna luottoa koko summalle? Eikä kaikki saa lainaa esim pienien tulojen vuoksi. Joillakin voi olla luottotiedotkin mennyt, ovat työttömiä ym. Onko tämä kaikki sulle ihan ennenkuulumatonta?

Ja joo mulla kyllä on raha-asiat kunnossa ja sijoitusasunto harkinnassa, mutta ymmärrän varsin hyvin että se ei kaikille ole mahdollista. 

Vierailija
62/62 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi asumistuen saantiehtoja kiristetään.

Pakko kyllä hämmästellä sitä, että tämä hallitus heikentää näin myös rikkaiden perheiden etuja.

Ei tämän hallituksen tarve ole mitenkään kyykyttää köyhiä ja suosia rikkaita. Tavoite on korjata kuralla olevaa valtiontaloutta, ja siinä kaikki menettää jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla