Oma ja puolisosi koulutus?
Kommentit (124)
Minä KTM.
Miehellä peruskoulu, mutta pääsi avoimen väylän kautta AMKhon, IT tradenomi pian.
On jo alalla töissä, mutta toki tärkeää jatkon kannalta, että saa sen tutkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FM, VTM.
Kuuluuko mielestäsi yleissivistykseen tietää mitä mikäkin kirjainyhdistelmä tarkoittaa?
Kyllä.
Sitten on kyllä mennyt koulutuksesi hukkaan. Meille opetettiin jo opiskeluaikana insinööriopinnoissa, että tärkeintä on tulla ymmärretyksi ei snobbailu.
Amk-koulutuksella ei ole varaa snobbailla 🤭
Minä FM ja mies tietotekniikan insinööri AMK
Miehellä ammattikoulu käytynä kauan sitten. On ikänsä työskennellyt hitsaajana. Mulla on neljä tutkintoa: ylioppilas, kokki, tarjoilija ja merkonomi. Olen työtön. Olemme molemmat n.50v.
Erityisluokanopettaja KM ja energiainsinööri AMK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FM, VTM.
Kuuluuko mielestäsi yleissivistykseen tietää mitä mikäkin kirjainyhdistelmä tarkoittaa?
Kyllä.
Sitten on kyllä mennyt koulutuksesi hukkaan. Meille opetettiin jo opiskeluaikana insinööriopinnoissa, että tärkeintä on tulla ymmärretyksi ei snobbailu.
Taas sä snobbailet, ei oo amk koulutus.
Ylioppilas ja yhteiskuntatieteiden kandi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FM, VTM.
Kyllä.
Taas sä snobbailet, ei oo amk koulutus.
Mikä se sitten on? Meillä ainakin opettajatkin ovat nimikkeellä kouluttaja eli kyllä siellä koulutetaan :D
Me ollaan molemmat amk insinöörejä, tosin alat on eri.
Minä olen filosofian maisteri ja mies filosofian tohtori. Minä kieliaineesta ja mies luonnontieteellisestä. :)
Oikeustieteen kandidaatti ja valtiotieteen maisteri