Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma ja puolisosi koulutus?

Vierailija
24.01.2021 |

.

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

FM, VTM.

Kuuluuko mielestäsi yleissivistykseen tietää mitä mikäkin kirjainyhdistelmä tarkoittaa?

Kyllä.

Sitten on kyllä mennyt koulutuksesi hukkaan. Meille opetettiin jo opiskeluaikana insinööriopinnoissa, että tärkeintä on tulla ymmärretyksi ei snobbailu.

Amk-koulutuksella ei ole varaa snobbailla 🤭

Taas sä snobbailet, ei oo amk koulutus.

Mikä se sitten on? Meillä ainakin opettajatkin ovat nimikkeellä kouluttaja eli kyllä siellä koulutetaan :D

Johan mä sanoin, insinööri.

Vierailija
62/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

FT, LK (väit.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

FM ja sairaanhoitaja

Vierailija
64/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

FM, VTM.

Kuuluuko mielestäsi yleissivistykseen tietää mitä mikäkin kirjainyhdistelmä tarkoittaa?

Kyllä.

Sitten on kyllä mennyt koulutuksesi hukkaan. Meille opetettiin jo opiskeluaikana insinööriopinnoissa, että tärkeintä on tulla ymmärretyksi ei snobbailu.

Mikä se sitten on? Meillä ainakin opettajatkin ovat nimikkeellä kouluttaja eli kyllä siellä koulutetaan :D

Niin? Insinööreillä tuppaa yleensä olemaan amk-koulutus. Mikä olikaan pointtisi?

Vierailija
65/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

maisteri ja tohtori. Humanisti ja kauppatieteet

Vierailija
66/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän yllättäen 90% ketjuun vastanneista on maistereita tai tohtoreita :D Aina sama homma. Luulisi arvon akateemikoilla olevan parempaakin tekemistä kuin täällä vetelehtiminen. 

Vierailija
67/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

FM, VTM.

Kyllä.

Niin? Insinööreillä tuppaa yleensä olemaan amk-koulutus. Mikä olikaan pointtisi?

No nyt sun yleissivistyksessä on kyllä aukko. Tiedätkö mikä on teknikko? Tai sairaanhoitaja?

Vierailija
68/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloustieteen kandi + kauppatieteen kandi

Vierailija
69/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

FM, VTM.

Kyllä.

EVVK

Vierailija
70/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ekonomi ja vaimoni on parturi-kampaaja.

Vierailija
71/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän yllättäen 90% ketjuun vastanneista on maistereita tai tohtoreita :D Aina sama homma. Luulisi arvon akateemikoilla olevan parempaakin tekemistä kuin täällä vetelehtiminen. 

Tuskin sentään akateemikkoja ovat. Itse en ainakaan ole, vaikka maisteri onkin tullut luettua.

Korkeakoulutus on nykyään hyvin tavallinen asia. Turhaan sitä ihmettelet.

Vierailija
72/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt analyysin tämän ja muutaman muun AV-keskustelun pohjalta.

Keskimääräinen AV-mamma on yliopiston käynyt nainen, jolla on tohtorismies. Nettovarallisuus vähintään 300 K€ 35-ikävuoteen mennessä. Palkkataso 5.000 €:sta ylöspäin. Vyötärönympärys 65 - 70 senttiä.

Hyvin menee, mutta menköön.

Vierailija
73/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilas ja PhD

Vierailija
74/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sentään akateemikkoja ovat. Itse en ainakaan ole, vaikka maisteri onkin tullut luettua.

Ei nyt kuitenkaan niin tavallinen, että noin iso prosentti täällä kirjoittaneista olisi maistereita tai tohtoreita. Valehtelette tai sitten näihin ei viitsi vastata monikaan "pelkkä peruskoulu ja kesken jääneet lähihoitajaopinnot"-tapaus

Vierailija
75/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on puuseppä (amis) ja minä olen sairaanhoitaja (amk)

Vierailija
76/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt kuitenkaan niin tavallinen, että noin iso prosentti täällä kirjoittaneista olisi maistereita tai tohtoreita. Valehtelette tai sitten näihin ei viitsi vastata monikaan "pelkkä peruskoulu ja kesken jääneet lähihoitajaopinnot"-tapaus

Mäkin ihmettelen tätä, että miksi vastata ollenkaan, jos ei voi puhua totta. Voiko aikuiset olla näin lapsellisia.

Vierailija
77/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KTM ja DI

Vierailija
78/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ihmettelen tätä, että miksi vastata ollenkaan, jos ei voi puhua totta. Voiko aikuiset olla näin lapsellisia.

No näihinhän nimenomaan tulevat vastaamaan ne ihmiset, joilla on ns. hyvä koulutus, koska heille se koulutus on usein tärkeämpää.

Vierailija
79/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin jälkimmäistä. Kouluttautumattomista kovin moni tuskin edes avaa tätä ketjua, kun taas korkeasti koulutetut oikein innokkaana ryntäävät tänne pätemään. Niin ainakin minulle kävi. 😂

t. KTM (ei puolisoa)

Vierailija
80/124 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG ja WTF

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä