Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miks mulla on selkä niin mielettömän kipeä. tätä kestänyt yhteensä jo yli kuukauden. ov

Vierailija
04.08.2006 |

Mutta nyt muutaman päivän on ollut niin kipeä että ei meinaa pystyä vauvaa tai mitään muutakaan nostelemaan lattialta syliin , saatikka nostamaan sitä häkkisänkyyn, kun pitää vähän kumartua.

Alaselkää särkee. koko kevään harrastin liikuntaa ja kesän olen vaan ollut. ei mukamas ole kerennyt liikuntaa harrastamaan. voiko se johtua siitä vai mitä ihmettä tämä on? En todellakaan pysty elämään normaalia elämää tämän säryn kanssa.

Pitäsköhän mun tehdä ihan jotakin selkäliikkeitä ja nyt aloitan myös pikkuhiljaa sen liikkumisen jos se helpottais.

Ikää 27v ja pituus 170 ja paino 62kg eli normaalipainoinen olen.

viimeyönä en edes nukkunut kunnolla kun sattui niin paljon:(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten kannattais mennä hoidattaan itseä vaikka hierojalle, osteopaatille, vyöhyketerapeutille tms.

t: saman kokenut

Vierailija
2/3 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin alaselkä kivut saattavat johtua myös tulehuksesta jossain sisäelimissä tai virtsatietulehuksesta, vaikka ei virtsatessa sattuisikaan.

Käy lääkärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan ole huomannut. alkuun oli sellasta, että tiettyyn asentoon kun meni niin silloin sattui pikkasen, mutta ei särkenyt. Ihan vasta tässä muutaman päivän sisällä alkanut särky.

Pitäskö mun nyt mennä ekaks tk:n ja sitä kautta fysioterapeutille. Laittaako lääkärit niitä lähetteitä vai pitääkö itse varata aika vaan.

3. Saitko selän kuntoon?

Kestikö sulla pitkään kipuja. Mihin sut ensin ohjattiin? -ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi