Mp: Mies ostaa seksiä
Mielipide siitä, että mies pettää vaimoaan ostamalla seksiä nuorelta naiselta? Mitä ajattelisit vaimona jos saisit tietää?
Kommentit (26)
Mies saa puolestani siirtyä yksineläjäksi ja ostopalvelujen käyttäjäksi.
Parempi osto kuin sugardaddyily. Saati vakituinen suhde.
Mutta sais mun puolesta sitten jatkossakin hoitaa tarpeensa muualla, en enää vaivautuisi.
Mitä mieltä te miehet ootte jos teidän tyttöystävä, vaimo, käy nussimassa puoli kylää? Tai ihan vaan vaikka muutaman kanssa?
Ja sitten valehtelee että mitään en oo tehnyt. Niin mitä mieltä ootte?
Ihan sama. Kunhan jättää mut rauhaan. Mutta jos kävis niin, että käy ensin huorissa ja sitten yrittää mua ja sit tartuttaa muhun jonkun kupan tai hivin tai vastaavan, niin olisi keittiösaksilla käyttöä. Toisaalta varmaan tietää sen hyvin ja pelkää sen verran, että ei tuu tilannetta.
Eipä siitä olisi paluuta, ero tulisi.
Eli taas kerran tämä mies on vain aloittajan päässä oleva olkiukko. Ja sitä sitten palstamammat vie tässäKIN ketjussa roviolle, kaikkien muiden miesten kanssa
Mutta jos mies vain haluaa _KOKEA_ sen kerran 🤷🏽♀️🤷🏽♀️🤷🏽♀️
Pettäminen on aina väärin. Ja vielä ostamalla seksiä, todella epätoivoista ja omituista. Noloa. Luuserimies.
Niin helppoa laittaa vaimon syyksi, jos mies ostaa seksiä tai muita naisia panee. Asian tullessa ilmi vaimoa syyttävät kaikki anopista lähtien. Petetyn vaimon ei kannata rähjätä asiasta tai kostaa. Petetylle vaimolle tilanne on hirvittävä. Usein jopa vaimon mielenterveys on vaarassa. Pettäminen on valitettavan yleistä. Yhden tapauksen tiedän jossa petetty vaimo melkein joutui muuttamaan vastasyntyneen lapsen kanssa rupuseen yksiöön. Onneksi seonnut aviomies sitten kai hetkeksi jätti huorien ja työkavereiden jyystämisen.
Pettämisestä ei toivu ikinä. Ei ikinä. Pian yli 30 vuotta kärsitty, ja yhä jatkuu. En voi suositella. Molemmilla sama. Molemmat siis teki niin.
Ei se ole enään sun mies vaan on sanonut sopimuksen irti, jos vieraissa käy.
Selvittäisin onko kyseessä rikosasia (paritusta tai alaikäinen), jolloin rikosilmoitus ja ero. Mutta tuollaisesta ei ole pelkoa, mies suhtautuu seksin ostoon jopa jyrkemmin kuin minä itse.
Jos kotona on lahna, niin miksi ei.
itähän luulitte taphtuvan tyttöjen risteilyllä aina
kyyllä siellä emäntä sai vierasta melaa ja kotonahan siitä ei puhuttu
No entäs jos mies pettää vaimoaan ostamalla seksiä vanhalta naiselta? Vaikuttaako ikä mielipiteisiin vai onko se vaan numero?
Vierailija kirjoitti:
Pettämisestä ei toivu ikinä. Ei ikinä. Pian yli 30 vuotta kärsitty, ja yhä jatkuu. En voi suositella. Molemmilla sama. Molemmat siis teki niin.
Eli ootte langettaneet toisillenne/itsellenne 2,5 kertaa elinkautisen kärsimyksen teosta, jonka molemmat teki ja jossa kukaan ei varmaan kuollut, vaurioitunut fyysisesti pysyvästi tms. Nyt vähän valoja päälle ja pipo löysemmälle. 0/5.
No tässä on aviossa oltu jo 31v, kivaa on ollut ja edelleen upea mies mielestäni. Pitää hyvänä, hellii ja huomioikin. Hänellä nykyisin ehkä vähemmän puhinaa ja lihasta, mutta enemmän elämää ja naurua. Rakastamme toisiamme.
Puhun nyt vain omasta puolestani, mutta jos haluaisi ostaa joskus itselleenkin hemmottelua niin siitä vain, on hänkin nautiskelunsa ansainnut. En halua häntä omistaa tai komennella, aivan kuten hänkin on minulle suonut omat oikkuni tässä matkan varrella. Ei se seksistä nauttiminen saa olla kaikkea määrittävä tekijä, on niin paljon muutakin suhteessa kuin joskus puolisoiden välillä ihan epätahtiinkin käyvä fyysinen tarve.
Soisin siis hänelle, jos sitä haluaa.
(MUTTA !!!) Kunhan ei ihastu mihinkään hempukkaan - silloin saattaisin kyllä todellakin hermostua ja nämä juhlapuheet jäisivät varmaan aika nopeasti. Grr. :)
Ikivaimo 54
No mitäs luulet?