Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mp: Mies ostaa seksiä

Vierailija
24.01.2021 |

Mielipide siitä, että mies pettää vaimoaan ostamalla seksiä nuorelta naiselta? Mitä ajattelisit vaimona jos saisit tietää?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei ole ratkaisu. Siitä huolimatta ymmärrän sen kun katson ystävää jonka vaimo painaa varmaan lähemmäs 200kg. Vaimo ei kuulemma kuuntele mitään terveyteen liittyviä neuvoja, vaikka mies ei mitään fitnessiä vaimostaan haekaan. Mies näkee että vaimo ei kohta enää pääse liikkumaan ollenkaan ilman apuvälineitä. Siinä loppuu silloin kaikki muukin. Voin hyvin kuvitella että seksi ei ihan heti tule mieleen. Ei painon vuoksi vaan tulevaisuuden puuttumisen.

Mies on jo meinannut ajaa autolla päin siltapilaria kun ei enää jaksa. Pitäisikö sanoa miehelle (hyvä ystävä) että käy vieraissa että on edes jotakin hauskaa.

Vierailija
22/26 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua häntä omistaa tai komennella, aivan kuten hänkin on minulle suonut omat oikkuni tässä matkan varrella.

Oikkusi? Olet siis pettänyt häntä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehellä on kaksi naista, joille molemmille maksaa seksistä. Vain toisella on esittää kiinteät taksat.

Vierailija
24/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettämisestä ei toivu ikinä. Ei ikinä. Pian yli 30 vuotta kärsitty, ja yhä jatkuu. En voi suositella. Molemmilla sama. Molemmat siis teki niin.

Eli ootte langettaneet toisillenne/itsellenne 2,5 kertaa elinkautisen kärsimyksen teosta, jonka molemmat teki ja jossa kukaan ei varmaan kuollut, vaurioitunut fyysisesti pysyvästi tms. Nyt vähän valoja päälle ja pipo löysemmälle. 0/5.

Ihan samaa mieltä. On jotenkin raadollista, että usein ihmiset juuttuvat tuomitsemaan oman puolisonsa luonnollisia fyysisiä tarpeita ja eivät sitten itse kuitenkaan halua tai kykene niitä ratkoa/hoidella. Naisena jotenkin kuvittelen ymmärtäväni sitä miesten patoutuvaa purkautumisen tarvetta ja suhtaudun siihen osana luontoa. Rakkaus ja seksin tarve eivät aina ole sama asia, etenkään silloin kun toisella on pienemmät halut.

Seksi on kivaa, mutta jotenkin olemme onnistuneet tekemään siitäkin liian ison numeron. Jos ihan järjellä kylmästi ajattelee, niin ei kai nyt jonkun yksittäisen naiskentelun tai muualla nautitun orgasmin  pitäisi rikkoa pitkiä parisuhteita tai edes vaikuttaa muuhun arkeen. Muutenhan voisi vaikka itsetyydytyksenkin vetää ihan samaan kategoriaan. Ihan vain näkökulma.

Vaimo44

Vierailija
25/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettämisestä ei toivu ikinä. Ei ikinä. Pian yli 30 vuotta kärsitty, ja yhä jatkuu. En voi suositella. Molemmilla sama. Molemmat siis teki niin.

Eli ootte langettaneet toisillenne/itsellenne 2,5 kertaa elinkautisen kärsimyksen teosta, jonka molemmat teki ja jossa kukaan ei varmaan kuollut, vaurioitunut fyysisesti pysyvästi tms. Nyt vähän valoja päälle ja pipo löysemmälle. 0/5.

Ihan samaa mieltä. On jotenkin raadollista, että usein ihmiset juuttuvat tuomitsemaan oman puolisonsa luonnollisia fyysisiä tarpeita ja eivät sitten itse kuitenkaan halua tai kykene niitä ratkoa/hoidella. Naisena jotenkin kuvittelen ymmärtäväni sitä miesten patoutuvaa purkautumisen tarvetta ja suhtaudun siihen osana luontoa. Rakkaus ja seksin tarve eivät aina ole sama asia, etenkään silloin kun toisella on pienemmät halut.

Seksi on kivaa, mutta jotenkin olemme onnistuneet tekemään siitäkin liian ison numeron. Jos ihan järjellä kylmästi ajattelee, niin ei kai nyt jonkun yksittäisen naiskentelun tai muualla nautitun orgasmin  pitäisi rikkoa pitkiä parisuhteita tai edes vaikuttaa muuhun arkeen. Muutenhan voisi vaikka itsetyydytyksenkin vetää ihan samaan kategoriaan. Ihan vain näkökulma.

Vaimo44[/

Siis molemmat tehtiin nuorena väärin, mutta mun syy. Halusin erota, ja ajoin miehen pois. Nyt sitten ihan molemmat mustasukkaisia noista ajoista. Idioottimasitahan se on, mutta kun se rakkausa roihuaa yhä vaan kuumana, ei voi mitään tunteille. Ollaan silti helvatan onnellisia, ja taatusti pysymme yhdessä. Meillä hyvin intohimoinen avioliitto, ja ja...vaikea selittää. Emme vois elää ilman toisiamme.

Sanon siis kaikille, älkää pettäkö, ei voi jälkeenpäin asioita muuttaa.

Vierailija
26/26 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse ostanut miehelleni suihinoton.

Olimme Aasiassa matkoilla ja menimme joku ilta sellaiseen kunnon seksibaariin ihmettelemään menoa. Yhteisestä päätöksestä otimme priveshown, jossa kaunis nainen esitteli seksitemppujaan ja antoi sylitanssin molemmille, hieman omituiselta tuntui kun alaston nainen kiehnäsi vartaloani vasten.. Mieheni kiihottui siitä ja hetken mielijohteesta kysyin naiselta suuseksin mahdollisuutta miehelleni. Kieltämättä kiihotti itseänikin suudella miestäni samalla ja välillä katsella miten mies nautti toisen naisen suusta laukeamiseen saakka.

N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi