Onko täällä ketään ulkosuomalaista palstalla?
Kommentit (27)
Bergen, Norja. Aivan upea sää ulkoilla. Tultiin tunti sitten venereissulta, kävimme kolo perhe valloittamassa läheisessä saaressa olevan vuoren. Viihdytän nyt itseäni AV:lla, tosin tämä palsta on parissa vuodessa muuttunut vähän kummalliseksi. Vai olenkohan minä viimeinkin aikuistunut? No tsemppiä sinne suomeen kaikille, elämässä on muutakin kuin korona.
Juu, pohjoisessa Ranskassa. Tätä ennen Belgiassa, Englannissa ja Alankomaissa.
Tanskassa asun minäkin. Tosin tällä hetkellä Espanjassa talvehtimassa.
.
Vierailija kirjoitti:
Just joo :,D varmasti ootte xD
Tämä kommentti osoittaa todella hyvin suomalaisen pikkusieluisuuden ja omiin pienen pieniin ympyröihin kangistumisen. Otan osaa.
Terv. 10 kertaa maasta toiseen muuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Bergen, Norja. Aivan upea sää ulkoilla. Tultiin tunti sitten venereissulta, kävimme kolo perhe valloittamassa läheisessä saaressa olevan vuoren. Viihdytän nyt itseäni AV:lla, tosin tämä palsta on parissa vuodessa muuttunut vähän kummalliseksi. Vai olenkohan minä viimeinkin aikuistunut? No tsemppiä sinne suomeen kaikille, elämässä on muutakin kuin korona.
Palstalle on pesiytynyt jonneja, yli-ikäisiä jonneja, persuja, äärioikeistolaisia, trolleja yms. haittahenkilöitä. Suurin osa on vielä ihan tavallisia ihmisiä, mutta nämä em. tehtailevat todella paljon kommentteja ja vetävät palstaa pahasti alas. Mainitsemani henkilöt kyllä tunnistaa helposti tuotoksistaan. Itse jätän nämä huomiotta enkä provosoidu tai vastaa heille.
Lontoo.
Ja samaa mieltä Bergenin kanssa, ei ole AV enää entisensä!
Täällä yksi. Suomalaiset ovat niin hirveitä. Kyllä täällä ulkomailla on niin paljon ihanampaa ja mukavampia ihmisiä <3 <3 <3