Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti eilen baariin, tuli kotiin vasta äsken (klo 13)

Vierailija
24.01.2021 |

Koko aikana ei vastannut viesteihin eikä oltu sovittu että jäisi yöksi. Sanoo, että meni kaverinsa luokse jatkoille ja jäi sinne nukkumaan. Ei vastannu viesteihin koska kuulemma ajatteli että oon jo nukkumassa eikä halunnu häiritä.

Eli onko mua nyt petetty vai tapahtuuko tämmöstä muidenkin suhteissa?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tapahtunut, eikä tapahdu kuin maksimissaan kerran. Eron paikka.

Vierailija
2/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi petetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On keino selvittää asia.

Ota siltä suikkiin ja maista maistuuko pillu, pylly tai kondomi.

Jos maistuu miehen omalle kädelle, niin hän on varmasti ajatellut sinua.

Ei se kuitenkaan ole muistanut pesulla käydä ...

Vierailija
4/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
5/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositan eroa, jos ei tuon enempää luottoa löydy toista kohtaan

Vierailija
6/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole tapahtunut, eikä tapahdu kuin maksimissaan kerran. Eron paikka.

No ime nyt jo paskaa diktaattori.

Vierailija
7/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytä pesuvati vedellä valmiiksi. Herätä mies ja ota häneltä housut pois. Komenna seisomaan vadin ylle ja kyykistymään niin että kassit uppoavat veteen. Jos kuulat pyrkivät laskeutumaan pohjaa kohti voit huojahtaa helpotuksesta.

Vierailija
8/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

On keino selvittää asia.

Ota siltä suikkiin ja maista maistuuko pillu, pylly tai kondomi.

Jos maistuu miehen omalle kädelle, niin hän on varmasti ajatellut sinua.

Ei se kuitenkaan ole muistanut pesulla käydä ...

Toinen varma ja hyväksi havaittu keino on mitata lastin määrä huolellisesti.

Vierailija
9/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. 0/5

Provojen taso tällä palstalla on laskenut kuin lehmän häntä. Jos ette jaksa edes yrittää, niin onko pakko kirjoittaa mitään?

Vierailija
10/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ! Ja pian.

Vierailija
11/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronatestiin nyt ainakin.

Jostainhan ne tartunnat päiväkoteihinkin tulee, vaikkei taaperot ole baareissa valvomassa viikonloppuisin.

Tyyppi, joka jää tulematta kotiin ilmoittamatta siitä millään tavalla, on jo lähtökohtaisesti pahasti hakoteillä yhteiselämän perusasioista kuten, ettei saa aiheuttaa turhaa huolta toiselle. Kun ei ilmaannuta kotiin, ei toinen voi tietää räpisteleekö baarikärpänen avuttomana lumihangessa vai missä.

Ettei muka halua herättää, on hemmetin iso vale, kun todennäköisesti tietää, ettei toinen huolissaan ehkä pysty nukkumaan ollenkaan. - Vai oikeinko tosissaan luuli, että ap unissaan lähetteli viestejä?

Vierailija
12/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronatestiin nyt ainakin.

Jostainhan ne tartunnat päiväkoteihinkin tulee, vaikkei taaperot ole baareissa valvomassa viikonloppuisin.

Tyyppi, joka jää tulematta kotiin ilmoittamatta siitä millään tavalla, on jo lähtökohtaisesti pahasti hakoteillä yhteiselämän perusasioista kuten, ettei saa aiheuttaa turhaa huolta toiselle. Kun ei ilmaannuta kotiin, ei toinen voi tietää räpisteleekö baarikärpänen avuttomana lumihangessa vai missä.

Ettei muka halua herättää, on hemmetin iso vale, kun todennäköisesti tietää, ettei toinen huolissaan ehkä pysty nukkumaan ollenkaan. - Vai oikeinko tosissaan luuli, että ap unissaan lähetteli viestejä?

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mulle suurin pettymys ja epäluulo tuli juurikin  siitä että kadotaan ilmoittamatta. Ehkä mies tosiaan nukkui kaverin sohvalla humalaansa pois eikä illan aikana lähennellyt muita naisia. Mut se , ettei jaksa ilmoittaa itestään tekee mut niin vihaiseksi! Miten mä voin jatkossa luottaa tuollaiseen ihmiseen...

-ap

Vierailija
13/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo, kuppaa on liikkeellä muiden kuin h-mojen keskuudessa, puhumattakaan muista taudeista.

Vierailija
14/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuisen alemman sosiaaliluokan touhua.

Vierailija
15/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Pilkuton trolli taas linjoilla satuineen.

Vierailija
16/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä jos ei vastata eikä ilmoitella, ollaan kyllä sellaisissa olosuhteissa, jotka eivät kestä päivänvaloa. Ihan puutaheinää ettei viitsinyt herättää, jos olit yrittänyt tavoitella kuitenkin. Ja siis iltapäivällä vasta kotiin? Itse tietäisin tuosta, että on pettänyt. Tuolla tavalla on puolisoita huijattu aina.

Vierailija
17/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä todennäköisesti lisääntyy puhelimen suojelu ja yksin lenkkeily. Jos haluat uskoa selityksensä ja jatkaa, niin seuraa vähän aikaa käytöstä yleensä

Vierailija
18/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans ihana ex-mies, joka "ei muistanut ottaa puhelinta mukaan" tai jos se olikin mukana, kun vaadin riidan kanssa  ottamaan, "oli niin kova meteli, ettei kuullut soittoa". Kun kysyin, miksi ei lue viestiä, jonka olen lähettänyt, ja soita vaikka takaisin, menikin jo vaikeaksi ja alkoi tulla "vainoharhaista hullua" tuutin täydeltä. 

Tiesin, että lähden asunnon saatuani menemään ja jätän pettäjän, mutta silti vielä kiusasin ja sanoin, että mä tulen hakemaan sua pubista, kun se taas lähti menemään. Ei kuulemma tarvinnut kyytiä, kun tulee taksilla. Ja kas kummaa kun "sammui kaverin sohvalle".

Miehen kotiuduttua löysin takin taskusta aamulla kaupasta ostetun kinkkuleikkelepaketin, missä marketin nimi ja hintalappu. Kauppa sijaitsi kymmenen kilsan päässä kaverin kämpältä. Oli siis lähtenyt jonkun naisen luo, ja aamulla bussia odotellessa syönyt vähän suolapalaa. Hyi hel vetti.

Miehellä oli myös kova tarve "säilyttää KAVERIN kortsuja".

Vierailija
19/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaihtamalla muutu sama meno . Tätä se on kaikilla. Pahinta on noi muslimiehet päivällä käyvät bordelleissa niitä näkee kun ne menee niihin thaiseksi paikkoihin ja muihin . Niillä on lähiöissä monia naisia monien eri naisten kanssa lapsia varastavat naisten rahoja tavaroita . Ottavat toiselta vievät toiselle ja kotimaihinsa . Ei nää juopot ei oo pahimpia . Pojat menee missä menee.

Vierailija
20/43 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlainen mies. Näitä katoamisia ja ”kaverin”sohvalle sammumisia oli enemmänkin. Lopulta paljastui sellaiseksi pettäjäksi ja valehtelijaksi että en olisi ikinä uskonut. Niin hyvin osasi esittää jotain ihan muuta mitä oli ja muka rakasti. Nyt on ex ja voin paljon paremmin yksin kuin keskenkasvuisen ja itsekkään mieslapsen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi