Mies lähti eilen baariin, tuli kotiin vasta äsken (klo 13)
Koko aikana ei vastannut viesteihin eikä oltu sovittu että jäisi yöksi. Sanoo, että meni kaverinsa luokse jatkoille ja jäi sinne nukkumaan. Ei vastannu viesteihin koska kuulemma ajatteli että oon jo nukkumassa eikä halunnu häiritä.
Eli onko mua nyt petetty vai tapahtuuko tämmöstä muidenkin suhteissa?
Kommentit (43)
Tottakai tuo mies valehtelee. Järki käteen nyt, älä ole tyhmä, nainen. Alkoholi suuremmissa määrin laskee estoja kunnollisemmiltakin ihmisiltä. Tietenkin se on ollut jonkun naisen luona, muutenhan se nimenomaan olisi ilmoittanut. Ja kun olet kysellyt vieläpä.
Sinä itse tiedät, kykenikö panemaan tätä naista (tai miestä) heti yöllä kännissä vaiko vasta krapuloissaan. Todella yksinkertainen ja naiivi olet, jos uskot tuon selityksen.
En sano, että sinun kannattaa tai ei kannata erota, se on toinen ja pidemmän ajan vaativa kysymys. Mutta kyllä sinun kannattaa elää tässä samassa todellisuudessa kuin me muutkin.
Mies voi olla todella pahoillaan, häntä voi kaduttaa hurjasti ja ehkä hän valehtelee suojellakseen itseään ja suhdettanne, ehkä sinuakin.
Mutta fakta on että tuon tapahtumakulun ja tarinan perusteella hän valehteli ja sinun tulee se ymmärtää. Aikuinen ihminen. Vai oletko?
Vierailija kirjoitti:
Keskenkasvuisen alemman sosiaaliluokan touhua.
Totta. Me pukumiehet käydään ihan rehellisesti maksullisissa lounastauoilla päiväsaikaan.
Toi on niin tavallista . Pitää vaan sopia säännöt miten puolittaa vuokran ja sähkön puoliksi sekä omat ruuat tai asuu erillään .
Kuulostaa exältä, joka oli alkoholisti. Reissussa saattoi mennä parikin päivää. Ei ollut kuvioissa todistettavasti muita naisia, mutta kamalaa se oli ilmankin. Tämä oli vielä aikana ennen kännyköitä. Aina sai huolissaan soitella miehen kavereita läpi. Onneksi on entinen.
Kysy siltä rauhallisesti mikä sen naisen nimi oli. Mistä heräsi. Jos kaverilta, niin soita sille kaverille. Tai ehkä tuo on selvä tapaus, riippuu onko hän pelimies vai ei.
Voihan se olla putkareissu. Itselleni kävi näin, kun lähdin vähän viihteelle ja henkisiä paineita purkamaan. Onneksi mieheni ei heittänyt pihalle, enkä sen jälkeen ole lähtenyt kapakkaan. Opetus meni perille, en osaa käyttää alkoa hienosti ja fiinisti.
Minulle tapahtuu noin joka kerta melkein. Saattaa tulla seuraavana iltana kotiin ja kun sanon asiasta olen kaikkien mielestä nalkuttava ämmä. Hän ei voi katsoa puhelinta kuulemma kun on sammunut kaverin sohvalle.
Yhden mies 4 lasta kävi risteilyillä niin aina löytyi kondomeja sen deoranttipussukasta mutta toisaalta vaimo oli tehnyt 4 lasta sen takia ettei ukon kannata erota ja maksaa elatusmaksuja neljästä .....mutta joskus jotkut on myös tehnyt löytyneille kondomeille niin että neulalla pistellyt reikiä läpi paketin.....
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tuo mies valehtelee. Järki käteen nyt, älä ole tyhmä, nainen. Alkoholi suuremmissa määrin laskee estoja kunnollisemmiltakin ihmisiltä. Tietenkin se on ollut jonkun naisen luona, muutenhan se nimenomaan olisi ilmoittanut. Ja kun olet kysellyt vieläpä.
Sinä itse tiedät, kykenikö panemaan tätä naista (tai miestä) heti yöllä kännissä vaiko vasta krapuloissaan. Todella yksinkertainen ja naiivi olet, jos uskot tuon selityksen.
En sano, että sinun kannattaa tai ei kannata erota, se on toinen ja pidemmän ajan vaativa kysymys. Mutta kyllä sinun kannattaa elää tässä samassa todellisuudessa kuin me muutkin.
Mies voi olla todella pahoillaan, häntä voi kaduttaa hurjasti ja ehkä hän valehtelee suojellakseen itseään ja suhdettanne, ehkä sinuakin.
Mutta fakta on että tuon tapahtumakulun ja tarinan perusteella hän valehteli ja sinun tulee se ymmärtää. Aikuinen ihminen. Vai oletko?
En ole tyhmä. Yleensähän ihmiset on max 5 minuutin välein näpräämässä puhelinta oltiin sit baarissa tai jonkun kotibileissä. Varsinkin kännissä tulee lähetettyä yltiöromanttista viestejä sellaiselle ihmisille, jota kohtaan on tunteita. Nyt mies ei lähettänyt mitään! Eli joko se ei välitä musta yhtään tai sit oli pettämiskuvio menossa. Molemmat vaihtoehdot tuntuu niin paskalta :/
-ap
Ikävä kyllä on vaikea olla uskomatta miestä, vaikka oikeasti aivan selvästi valehtelee päin naamaa. Lisäksi varmasti esittää pehmeällä äänellä rakastavansa.. Hän Ei koskaan pettäisi. Joopa joo.
Minulla oli Tinderistä tavattu mies. Alkuksi uskoin, kun halusin,mutta lopulta meni miehellä tarinat sekaisin ja muuttui. Harmi kun ei miehen nimeä voi sanoa, varoitukseksi muille naisille ja kyseessä kuitenkin yli 50v. pääkaupunkiseudulla. Työ sellaista koronan takia, ettei väliilä ole töissä ja lisäksi kouluikäinen lapsi vuoroviikoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronatestiin nyt ainakin.
Jostainhan ne tartunnat päiväkoteihinkin tulee, vaikkei taaperot ole baareissa valvomassa viikonloppuisin.
Tyyppi, joka jää tulematta kotiin ilmoittamatta siitä millään tavalla, on jo lähtökohtaisesti pahasti hakoteillä yhteiselämän perusasioista kuten, ettei saa aiheuttaa turhaa huolta toiselle. Kun ei ilmaannuta kotiin, ei toinen voi tietää räpisteleekö baarikärpänen avuttomana lumihangessa vai missä.
Ettei muka halua herättää, on hemmetin iso vale, kun todennäköisesti tietää, ettei toinen huolissaan ehkä pysty nukkumaan ollenkaan. - Vai oikeinko tosissaan luuli, että ap unissaan lähetteli viestejä?
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mulle suurin pettymys ja epäluulo tuli juurikin siitä että kadotaan ilmoittamatta. Ehkä mies tosiaan nukkui kaverin sohvalla humalaansa pois eikä illan aikana lähennellyt muita naisia. Mut se , ettei jaksa ilmoittaa itestään tekee mut niin vihaiseksi! Miten mä voin jatkossa luottaa tuollaiseen ihmiseen...
-ap
Voimia tilanteen käsittelyyn.
Pääsi aamulla putkasta.Kävi pubissaa juomassa krapulakaljat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tyhmä. Yleensähän ihmiset on max 5 minuutin välein näpräämässä puhelinta oltiin sit baarissa tai jonkun kotibileissä. Varsinkin kännissä tulee lähetettyä yltiöromanttista viestejä sellaiselle ihmisille, jota kohtaan on tunteita. Nyt mies ei lähettänyt mitään! Eli joko se ei välitä musta yhtään tai sit oli pettämiskuvio menossa. Molemmat vaihtoehdot tuntuu niin paskalta :/
-ap
Sillon kun äijillä on hauskaa ja humala sopiva, niin silloin ei tule mieleen roikkua kännykällä ja ilta venyy aamuun saakka. Ja eksä ny sen vertaa ittekses pärjää ettei sulle joka rasahdusta tarvi tilittää.
Rasittava, muka huolissaan.
Mies pettää sua. Naisen matkaan lähti. Sulle sukupuolitauti.
Olen huljauttanut lavuaarissa ennen kotiinmenoa. Joskus vaan saattaa sammua kaverin sohvalle.
Maista sen munaa!! Erityisesti esinahan alta, jos maistuu vieras pimpsa!
Viikon päästä sulla kirveltää etupyllyä
Satavarmasti on ho moillut kaverinsa kanssa.
Miehellä sentään amk-tutkinto ja ikää yli 30.
-ap