Hyvä ja toimiva iskurepliikki
Yhtä toista ketjua lukiessa tuli mieleen.
Kun te naiset osaatte niin kovasti mollata meidän tyhmien miesten iskuyrityksiä ja -repliikkejä, niin voisitteko te ystävällisesti kertoa, mikä on toimiva ja hyvä iskurepliikki? Olisin oikeasti tosi kiitollinen kommenteista.
M35
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
En ole näin miehenä koskaan ymmärtänyt iskureploja enkä käyttänyt sellaista. Jos haluan tutustua toiseen ihmiseen, niin menen juttelemaan hänelle jotain normaalia. Huomaa n. 10 sekunnissa toimiiko homma vai ei.
Juuri näin.
Kannattaa katsoa, löytyisikö naisen vaatetuksesta viitteitä esimerkiksi tiettyyn musamakuun. Tästä saa helposti jutun juurta. Oma aviomieheni pokasi minut muun muassa kehumalla farkkurotsiani jossa oli hevibändien hihamerkkejä ommeltuna, ja saimme siitä helposti musa-aiheisen keskustelun aikaan.
Hae tanssimaan hitaalle, ota luja ote ja kuiskaa korvaan, että "Tekisi mieli nussia sinua kovaa. Olen hyvä nuolemaan, takuuvarma nautinto, lähdetäänkö meille?"
Toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervehdys! Tiedätkö, että 80 prosenttia maailman padoista on rakennettu ennen 70-lukua?
En! Olen itse enemmän kattilaihmisiä. Joskus kans pannu.
Tais löytyä osuma.
naiset tykkää kirjoitti:
Hae tanssimaan hitaalle, ota luja ote ja kuiskaa korvaan, että "Tekisi mieli nussia sinua kovaa. Olen hyvä nuolemaan, takuuvarma nautinto, lähdetäänkö meille?"
Toimii.
Onks sun nimi Christopher Greyson? Jos ei, niin ei toimi :D
Vierailija kirjoitti:
naiset tykkää kirjoitti:
Toimii.
Onks sun nimi Christopher Greyson? Jos ei, niin ei toimi :D
Jep! Meikä ainakin sais vaan hysteerisen naurukohtauksen, ja en pystyis keskittymään mihinkään muuhun xD
mennäänkö leffaan vai duunataanko peffaan? :3
Oletko joku matikankoe, kun selviäisisin kanssasi ilman kumia?
Vierailija kirjoitti:
Pannaanko menemään vai lähdetäänkö vittunussimaan?
Tykkään vain anaalista.
Normaali Moi, mun nimi on x, hauska tavata, mitä kuuluu. Eli normaali juttelu toimii, jos nainen on kiinnostunut.
Jos nainen ei ole kiinnostunut, mikään, mitä mies sanoo, ei toimi.
Jos nainen on kiinnostunut lievästi ja mies sanoo jonkun typerän etukäteen opetellun iskurepliikin, kiinnostus voi hävitä.
Iskerepliikki lähtökohtaisesti tarkoittaa, että mies on tottumaton naisten suhteen ja epätoivoinen. Joidenkin naisten mielestä se on turn off, mutta toki joidenkin mielestä se voi olla ihan herttaistakin. Mikään plussa se ei ole kenenkään mielestä silti.
Olen rikas = paras iskurepliikki.
Ihan sama miten käyttäytyy tai puhuu, jos on rahaa, niin se on pääasia.
Yks hyvähä on Onks sun vanhemmat simpukoit ku oot tommone helmi tai sit sen Elmerin säväyttämä Mul on fleda niin mintis et koht se on sun pim*is
Pierasiks sää, vai mikä tääl haisse? (toimii turussa)
Tosi ärsyttävää tuommoinen "Mitä kuuluu?" Liian laaja kysymys. Yleensäkin siihen vastataan vain, että "ihan hyvää." eikä keskustelu johda mihinkään. Ärsyttävää.
Parempi kysyä jotain tarkempaa: "Pidätkö musiikista?" "Oletko paikkakuntalaisia?" "Oletko yksin liikkeellä?" "Voinko liittyä seuraan?" "Lähtisitkö tanssimaan?" "Oletko aina noin hyväntuulinen?"
"Mikä mieltäsi painaa?" "Kaipaatko juttuseuraa?"