Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ja toimiva iskurepliikki

Vierailija
24.01.2021 |

Yhtä toista ketjua lukiessa tuli mieleen.

Kun te naiset osaatte niin kovasti mollata meidän tyhmien miesten iskuyrityksiä ja -repliikkejä, niin voisitteko te ystävällisesti kertoa, mikä on toimiva ja hyvä iskurepliikki? Olisin oikeasti tosi kiitollinen kommenteista.

M35

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Minusta on koomista, että naiset mollaavat iskuyrityksiä ja esim. Tinderissä pitävät "moi, mitä kuuluu?"-aloitusta nolona. Nainen on aloittanut keskustelun kanssani ehkä 15 kertaa oman Tinder-urani aikana. Ainoastaan kerran (1) sieltä on tullut jokin muu repla kuin "Moi" tai "moi, mitä kuuluu?"

Samaa mieltä. Minun mielestäni naisten kanssa aloitus on juuri noin vaikeaa. Mollaavat repliikkejä huonoiksi, mutta eivät itse keksi kuitenkaan parempia.

Ei ihme, että lasikattoja on olemassa.

Mikä on se iskurepliikki joka sinuun toimii? Pakkohan sellainen on olla olemssa jos uskot että muillakin on joku.

No minun mielestä toimiva voisi olla esimerkiksi että ”Mitä Sinulle kuuluu?” Silmistä voisin sitten päätellä, kiinnostaako kysyjää oikeasti. Jos kysymys olisi aiio, syttyisin toki.

Jos palstan mammoilta kysyisin, onko tuo hyvä aloitus, niin se teilattaisiin ainakin 99-prosenttisesti.

Samaa mieltä! Mikä vika on ”Mitä kuuluu?”-aloituksessa?

Tosi ärsyttävää tuommoinen "Mitä kuuluu?"  Liian laaja kysymys. Yleensäkin siihen vastataan vain, että "ihan hyvää." eikä keskustelu johda mihinkään. Ärsyttävää. 

Parempi kysyä jotain tarkempaa: "Pidätkö musiikista?" "Oletko paikkakuntalaisia?" "Oletko yksin liikkeellä?" "Voinko liittyä seuraan?" "Lähtisitkö tanssimaan?" "Oletko aina noin hyväntuulinen?"

"Mikä mieltäsi painaa?" "Kaipaatko juttuseuraa?"  

Vierailija
82/96 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole näin miehenä koskaan ymmärtänyt iskureploja enkä käyttänyt sellaista. Jos haluan tutustua toiseen ihmiseen, niin menen juttelemaan hänelle jotain normaalia. Huomaa n. 10 sekunnissa toimiiko homma vai ei.

Juuri näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa, löytyisikö naisen vaatetuksesta viitteitä esimerkiksi tiettyyn musamakuun. Tästä saa helposti jutun juurta. Oma aviomieheni pokasi minut muun muassa kehumalla farkkurotsiani jossa oli hevibändien hihamerkkejä ommeltuna, ja saimme siitä helposti musa-aiheisen keskustelun aikaan. 

Vierailija
84/96 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae tanssimaan hitaalle, ota luja ote ja kuiskaa korvaan, että "Tekisi mieli nussia sinua kovaa. Olen hyvä nuolemaan, takuuvarma nautinto, lähdetäänkö meille?"

Toimii.

Vierailija
85/96 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervehdys! Tiedätkö, että 80 prosenttia maailman padoista on rakennettu ennen 70-lukua?

En! Olen itse enemmän kattilaihmisiä. Joskus kans pannu.

Tais löytyä osuma.

Vierailija
86/96 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset tykkää kirjoitti:

Hae tanssimaan hitaalle, ota luja ote ja kuiskaa korvaan, että "Tekisi mieli nussia sinua kovaa. Olen hyvä nuolemaan, takuuvarma nautinto, lähdetäänkö meille?"

Toimii.

Onks sun nimi Christopher Greyson? Jos ei, niin ei toimi :D

Vierailija
87/96 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset tykkää kirjoitti:

Toimii.

Onks sun nimi Christopher Greyson? Jos ei, niin ei toimi :D

Jep! Meikä ainakin sais vaan hysteerisen naurukohtauksen, ja en pystyis keskittymään mihinkään muuhun xD

Vierailija
88/96 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennäänkö leffaan vai duunataanko peffaan? :3

Vierailija
89/96 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku matikankoe, kun selviäisisin kanssasi ilman kumia?

Vierailija
90/96 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyksää täällä usein?

Vierailija
91/96 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pannaanko menemään vai lähdetäänkö vittunussimaan?

Tykkään vain anaalista.

Vierailija
92/96 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali Moi, mun nimi on x, hauska tavata, mitä kuuluu. Eli normaali juttelu toimii, jos nainen on kiinnostunut.

Jos nainen ei ole kiinnostunut, mikään, mitä mies sanoo, ei toimi.

Jos nainen on kiinnostunut lievästi ja mies sanoo jonkun typerän etukäteen opetellun iskurepliikin, kiinnostus voi hävitä.

Iskerepliikki lähtökohtaisesti tarkoittaa, että mies on tottumaton naisten suhteen ja epätoivoinen. Joidenkin naisten mielestä se on turn off, mutta toki joidenkin mielestä se voi olla ihan herttaistakin. Mikään plussa se ei ole kenenkään mielestä silti.

Vierailija
93/96 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikas = paras iskurepliikki.

Ihan sama miten käyttäytyy tai puhuu, jos on rahaa, niin se on pääasia.

Vierailija
94/96 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lentolupakirja.

Vierailija
95/96 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hyvähä on Onks sun vanhemmat simpukoit ku oot tommone helmi tai sit sen Elmerin säväyttämä Mul on fleda niin mintis et koht se on sun pim*is

Vierailija
96/96 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasiks sää, vai mikä tääl haisse? (toimii turussa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi