Haluan Ilkka Kanervan Suomen seuraavaksi presidentiksi.
Kanerva on viisas ja kokenut. Taas puhui järkeä täälläkin:
A-Talk: Miten USA:n ja Venäjän tilanne heijastelee Suomeen?
https:// areena.yle.fi/1-50647023
Kokoomus, ottakaa asiaksi!
Kommentit (32)
"Presidenttinä voisin tehdä sitä sitten oikein jännässä paikassa - Mäntyniemessä."
Ehdoton EI! Se kuitenkin keskittyy vaan "puutarhanhoitoon".
Ile pressaksi ja kahdenkeskiset neuvottelut pääministerin kanssa saavat ihan uusia ulokk- ulottuvuuksia.
Ikellä voisi olla ryhtiö johtaa Suomi Natoon.
Paljon pahempi häntäheikki se Kekkonen oli. Duuniasiat duuniasioina ja yksityiselämä yksityiselämänä.
Mannerheim erotettiin jo kadettikoulusta!
Ei ihan huono idea. On se sen verran hyvä puhumaan. Mutta eikö sekin ole jo aika vanha?
Osaisi varmasti olla yhtä diplomaattinen kuin Salekin. Ulosanniltaan parempi kuin Olli Rehn.
Pääasia, ettei mitään räksyttävää intersektionaalista feministiä joka julkituo kärkkäästi mielipiteitään.
Kanerva ei muuten olisi yhtään hassumpi ehdokas. Hän on jotenkin sympaattiselta kuulostava henkilö.
Ja mä haluan pressaksi jonkun joka osaa edustaa ja puhua edes auttavasti muutakin kuin suomea.
Emme tarvitse enää vanhusta pressaksi. No toisaalta eihän sillä määräaikaisella pätkätyöhön valitulla ole kovinkaan suurta valtaa. Kun USA:ssa on valkoinen talo niin onko mäntyniemi ruskea talo.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, miten lähes kaikki EU-maat ovat Natossa. Jopa Latvia, Liettua, Viro.
Yksin jäämme, jos Venäjä uhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä haluan pressaksi jonkun joka osaa edustaa ja puhua edes auttavasti muutakin kuin suomea.
Kanerva olisi siis sinunkin ehdokkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, miten lähes kaikki EU-maat ovat Natossa. Jopa Latvia, Liettua, Viro.
Yksin jäämme, jos Venäjä uhkaa.
Tainnut tehdä historian tunneilla muuta kun kuunnella. Mietippä kun eroaa neuvostoliitosta ja julistautuu itsenäiseksi, kannattaako liittyä varsovan liittoon? Suomi oli sodan aikana ns puelueeton ja enenkaikkea sen jälkeen, muut länsieuroopan maat taas soti USA:n rinnalla toisessa maailmansodassa.....
Mä en todellakaan halua ketään seksityöläisten kanssa pelehtijää Suomen presidentiksi nyt enkä ikinä.
Ike on liian vanha ja painolastina henkilökohtaiset ominaisuudet ja niistä aiheutuneet tapahtumat mitkä ovat vaikuttaneet poliittiseen uraan. Ei asiaa pressaksi. Toivottavasti ei ole kokoomuksen ehdokkaanakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en todellakaan halua ketään seksityöläisten kanssa pelehtijää Suomen presidentiksi nyt enkä ikinä.
Meillä on ollut jo pressana Kgb:n ja Stasin kätyreitä, millä tavalla tämä olisi pahempi?John F. Kennedylläkin oli maksullisia, monilla kuninkaallisilla ja muiden valtioiden päämiehillä on ollut aviottomia lapsiakin.
Mutta Kanerva erotettiin ministerin tehtävistä, laittoi tekstareita stripparille. Pekka Haavisto olisi parempi, sitähän ei erota kukaan.