Hyvä ja toimiva iskurepliikki
Yhtä toista ketjua lukiessa tuli mieleen.
Kun te naiset osaatte niin kovasti mollata meidän tyhmien miesten iskuyrityksiä ja -repliikkejä, niin voisitteko te ystävällisesti kertoa, mikä on toimiva ja hyvä iskurepliikki? Olisin oikeasti tosi kiitollinen kommenteista.
M35
Kommentit (96)
Ei naiset tarvitse iskurepliikkejä. Miehet ovat niin helppoja.
"Noin lihavaksi ihmiseksi et näytä hikoilevat kovin paljon. Minulla on näet puhtaat lakanat juuri vaihdettu"
Olkaa omia itsejänne jos oma itsenne ei ole mulkvisti runkkari.
Toimivalla iskerepliikillä tunnutaan usein tarkoittavan lausetta, jolla saisi sellaisen naisen kiinnostumaan, joka ei oikeasti olisi kiinnostunut. Sellaista pään kääntävää repliikkiä ei olekaan. Tarinat toimivista iskurepliikeistä perustuvat suurimmaksi osaksi tilanteisiin, joissa nainen on jo valmiiksi kiinnostunut - edes vähän, alustavasti. Tällaisessakin tilanteessa voi vielä mokata mahdollisuutensa sanomalla jotain törkeää, mutta jos sanoo jotain kivaa, hauskaa, tavallista, kohteliasta, positiivisella tavalla yllättävää tms se tietenkin "toimii", koska nainen oli jo kiinnostunut ja halukas tutustumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään huonosta huumorista ja nää iskulauseet toimisi.
-haluatko hyvää seksiä?
-en
-no lähde sitten mun mukaan-sulla on kiva paita/mekko
-kiitos
-se näyttäis vielä paremmalta mun makuhuoneen lattiallaTiedän, nämä ei toimi varmaan kehenkään muuhun kuin minuun
Heh. Kuvittelepa jos joku erittäin epämiellyttävän näköinen mies tulisi heittämään nuo replat. Vähän jaksan epäillä näinkö toimisi sinullekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Nyt se on tutkittu! Joka toinen nainen lähtisi tällä iskurepliikillä – toimisi myös Sara Sieppiin”
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001015957.html”IS julkaisi viime viikolla iskurepliikkitestin. Sen avulla kuka tahansa voi testata erilaisten iskurepliikkien toimivuutta.
Kymmenettuhannet ovat tehneet testin. Testin tilastojen perusteella peräti 48 prosenttia olisi lähtenyt yhden repliikin sanojan matkaan.
Menestyksekäs iskurepliikki kuuluu ”Voinko saattaa sut kotiin, koska mut opetettiin seuraamaan unelmia?”.
Paratiisihotellissa sinkkujen soidinmenoja juontava Sara Sieppi pitää lukijoiden lempi-iskurepliikkejä sympaattisina.
Voinko saattaa sut kotiin, koska mut opetettiin seuraamaan unelmia -repliikkiä sinkkukaunotar luonnehtii ”aika liikkikseksi”.
– Se on aika hauska. No, miksei? Tosin vähän riippuu, missä se sanotaan ja miten se sanotaan eli heitetäänkö rempseästi vai ujosti.
Muut testin tilastojen perusteella menestyksekkäät repliikit, Voinko mä tarjota sulle juoman, että mä alkaisin näyttää paremmalta ja Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä vai kävelenkö ohitsesi toistamiseen, ovat Saran mielestä hauskoja ja toimivia.
– Kyllä nuo kaikki kolme on aika kovia. Ilman muuta miesten pitäisi käyttää noita, hän innostuu.
Top-3 iskurepliikit IS:n testin perusteella:
”Voinko saattaa sut kotiin, koska mut opetettiin seuraamaan unelmia?”.
”Voinko mä tarjota sulle juoman, että mä alkaisin näyttää paremmalta?”.
”Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä vai kävelenkö ohitsesi toistamiseen?”
”Kiitos, tätä tietoa hain.
Ap
Riippuu myös siitä mitä olet hakemassa.
Itse miehenä ajattelen, että näiden iskurepliikkien markkina-arvo lähti laskemaan heti siitä päivästä alkaen, kun tieto niistä julkistettiin. Vähän sama juttu, kun kassa kuulee sadatta kertaa saman hauskan jutun niin ei se enää naurata. Jos haluat olla uniikki, niin jalosta repla samansuuntaisilla ajatuksilla näistä, äläkä kerro siitä kenelläkään.
Minä en ollut koskaan hyvä sarjaiskemään. Yleensä parhaat tulokset tulivat silloin, kun en erityisemmin edes yrittänyt vaan keskityin olemaan oma itseni ja maltoin olla miettimättä asioita liian pitkälle.
Vaimoni tavatessani ajattelin käydä nopeasti piipahtamassa hieman velvollisuudentuntoisesti yksissä juhlissa ja painuvani sen jälkeen ajoissa nukkumaan, mutta niinhän se elämä heittelee.
Aika nopeasti naisesta huomaa ollaanko samalla taajudella vai ei ja jos ei olla ja huumorintaju on siitä haastava juttu, että se joko osuu tai ei osu. Yhden todella huonon ihmissuhteen läpikäyneenä voin antaa vinkin, että etsikää miehet nainen jonka kanssa olette samalla taajuudella ja älkääkä hemmetissä haaskatko aikaanne tai elämäänne sellaiseen, jonka kanssa ette ole. Se epäilys siellä selkäytimessä on yllättävän usein oikea.
Mikään iskurepliikki ei toimi kaikille koska repliikin sanojan olemus ratkaisee. Nainen toteaa sekunnissa kiinnostaako mies ja kiinnostaessa on täysin yhdentekevää miten mies aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikään iskurepliikki ei toimi kaikille koska repliikin sanojan olemus ratkaisee. Nainen toteaa sekunnissa kiinnostaako mies ja kiinnostaessa on täysin yhdentekevää miten mies aloittaa.
Totta. Ja jos mies ei kiinnosta, mikään mitä hän sanoo ei voi asiaa muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellä käden asetus pepulle ja hymy riittää.
Toimiiko muilla, kommentteja?
-Ap-
Ei toimi.
Toimii, jos haluaa bitch slapin poskelle! :D
N24
Jos haluat takuuvarman iskureplan panohommia varten niin etsi ammattilainen ja kysy, että lohkeaako satasella?
Muuten voit kokeilla vanhaa viisautta: "Ei se mitä sanot, vaan se miten sen sanot". Jos saat mimmin mukaasi "Moi:lla" niin silloin olet sisäistänyt homman oikein. Jos haluat replan niin äkkiäkös sellaisen kehittää:
Anteeksi, katsoin sinuun ja häikäistyin niin, että en näe enää kunnolla. Auttaisitko minua sen verran, että tule käymään tuossa tiskillä ja luetko mikä "tarjous yms." tuossa on niin tarjoan sinulle samalla haluamasi juoman? Saat minuutin pari aikaa pitää hissipuheesi ja jos kiinnostusta on niin siitähän se lähtee. Ei kannata vaan jokaiseen käyttää, tulee muuten kalliiksi. :)
Vierailija kirjoitti:
”Nyt se on tutkittu! Joka toinen nainen lähtisi tällä iskurepliikillä – toimisi myös Sara Sieppiin”
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001015957.html”IS julkaisi viime viikolla iskurepliikkitestin. Sen avulla kuka tahansa voi testata erilaisten iskurepliikkien toimivuutta.
Kymmenettuhannet ovat tehneet testin. Testin tilastojen perusteella peräti 48 prosenttia olisi lähtenyt yhden repliikin sanojan matkaan.
Menestyksekäs iskurepliikki kuuluu ”Voinko saattaa sut kotiin, koska mut opetettiin seuraamaan unelmia?”.
Paratiisihotellissa sinkkujen soidinmenoja juontava Sara Sieppi pitää lukijoiden lempi-iskurepliikkejä sympaattisina.
Voinko saattaa sut kotiin, koska mut opetettiin seuraamaan unelmia -repliikkiä sinkkukaunotar luonnehtii ”aika liikkikseksi”.
– Se on aika hauska. No, miksei? Tosin vähän riippuu, missä se sanotaan ja miten se sanotaan eli heitetäänkö rempseästi vai ujosti.
Muut testin tilastojen perusteella menestyksekkäät repliikit, Voinko mä tarjota sulle juoman, että mä alkaisin näyttää paremmalta ja Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä vai kävelenkö ohitsesi toistamiseen, ovat Saran mielestä hauskoja ja toimivia.
– Kyllä nuo kaikki kolme on aika kovia. Ilman muuta miesten pitäisi käyttää noita, hän innostuu.
Top-3 iskurepliikit IS:n testin perusteella:
”Voinko saattaa sut kotiin, koska mut opetettiin seuraamaan unelmia?”.
”Voinko mä tarjota sulle juoman, että mä alkaisin näyttää paremmalta?”.
”Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä vai kävelenkö ohitsesi toistamiseen?”
”
Itselleni nuo ainakaan eivät saisi aikaan kun myötähäpeän tunteita. Kuulostaa ihan joltain Temptation Island-schaibalta! Ei jatkoon, iskurepliikit on noloja. Ihan perus "moi, saanko tarjota juoman" on paras (ainakin itselleni).
En ole näin miehenä koskaan ymmärtänyt iskureploja enkä käyttänyt sellaista. Jos haluan tutustua toiseen ihmiseen, niin menen juttelemaan hänelle jotain normaalia. Huomaa n. 10 sekunnissa toimiiko homma vai ei.
Tervehdys! Tiedätkö, että 80 prosenttia maailman padoista on rakennettu ennen 70-lukua?
Otat kossun pohjiksi ja sitten eikun yrittämään, lisää näihin sammallus mukaan:
"No päevää niin et pätkähti. Mää oon xx. Lähtisitkös neito testamaan mun Ladani iskareita?"
"Nyt pitäis saaha, anna nyt"
Vierailija kirjoitti:
En ole näin miehenä koskaan ymmärtänyt iskureploja enkä käyttänyt sellaista. Jos haluan tutustua toiseen ihmiseen, niin menen juttelemaan hänelle jotain normaalia. Huomaa n. 10 sekunnissa toimiiko homma vai ei.
Moni mies ei huomaa, mikäli nainen yrittää pysyä noissa tilanteissa kutakinkin ystävällisenä. Pakko on se turha kahvikutsu esittää, vaikka keskustelu on naisen puolelta ollut alusta asti vain ja ainoastaan vaivaannuttavaa. Monta kertaa olen hämmästellyt että eikö naisen vastahakoisuus oikeasti näy päällepäin? Onko pakko päin naamaa sanoa että hei, ei kiinnosta keskustella, voitko poistua.
Vierailija kirjoitti:
Tervehdys! Tiedätkö, että 80 prosenttia maailman padoista on rakennettu ennen 70-lukua?
En! Olen itse enemmän kattilaihmisiä. Joskus kans pannu.
Pannaanko menemään vai lähdetäänkö vittunussimaan?
Moi! Lähetkö piereskelemään minun lerssiä vasten?
Keskustelunaloitus Tinderissä ja iskurepliikki lienevät eri asioita.